Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

20 Mac 2011

Mee Kolok Dan Gambar Solat Jumaat Di Masjid Negeri Sarawak !!!

Alhamdulillah sebentar tadi selamat sampai di rumah selepas beberapa hari di Sarawak. Dalam perjalanan tadi terserempak Datuk Seri Zahid Hamidi bersama rombongan beliau dan juga Senator Marianni. Berborak dengan beliau di lapangan terbang KLIA bersama abang Fauzan anak arwah Sulaiman Palestin sebelum pulang.

Di Sarawak Panglima sempat berjumpa bloggers kita di sana meskipun tidak semua dan moga perjuangan di alam siber akan makin hebat selepas ini walau di mana sahaja kita berada. Banyak perkara dapat diketahui dalam tinjauna yang dibuat dan banyak isu serta jawapan telah diperolehi. Paling menarik pengalaman masuk ke kawasana pendalaman termasuk naik feri seberang sungai, akan diingati sampai bila-bila. Butirannya akan dikeluarkan sedikit demi sedikit Insya Allah !

Buat permulaan beberapa gambar menarik akan disiarkan untuk anda.




Makan Mee Kolok di Sungai Gersik malam Jumaat lepas bersama saudara dari sana.

 
Solat Jumaat di Masjid Negeri Sarawak 

Doa khutbah Jumaat kedua

doa berjemaah

masjid penuh di hari Jumaat. Alhamdulillah.

Kesedaran Islam sangat tinggi di Sarawak

Batu Asas Perasmian Di Dinding Masjid 

Terjemahannya : Batu Asas Bagi Bangunan Masjid Negeri Sarawak Ini Diletakkan Oleh Yang Teramat Mulia Tengku Abdul Rahman Putra Al Haj Ibni Almarhum Sultan Abdul Hamid Halim Shah Perdana Menteri Malaysia pada hari Jumaat 27 Sawal 1385 Bersamaan 18 Februari 1966.


Nota : sepatutnya artikel ini disiarkan malam semalam tetapi gangguan internet menyebabkan artikel ini telah tertunda hingga sekarang baru dapat disiarkan.

Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate