Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

10 Januari 2012

Kenyataan Datuk Ahmad Maslan Pembebasan @anwaribrahim Semalam

Ahmad Maslan

UMNO & BN tidak akan terjejas dengan pembebasan Anwar kerana kejayaan atau kegagalan parti bukan bergantung kepada isu beliau tetapi bergantung kepada 4 landasan utama iaitu rekod cemerlang pemerintahan negeri & Pusat, dasar2 sekarang yang mendahulukan rakyat, wawasan masa depan yang jelas utk kemajuan serta peranan pimpinan parti di semua peringkat yang mengutamakan pencapaian.. Ini dinyatakan oleh saya dalam pertemuan jentera Penerangan BN bersama MB Negeri Sembilan di Seremban tengahari ini.

Rujuk Facebook beliau...http://www.facebook.com/ahmadmaslan/


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

4 landasan yg disebut datuk maslan itu betul. tapi satu yg mencacatkan umno ialah rasuah yg tak terbendung. umno mcm rasa tak berdosa bila diperlihatkan kes2 rasuah yg besar2. belum pun habis cerita scorpene, dah nak beli kapal peronda 9 billion pulak. tak habis cerita mas air asia, keluar pulak cerita nfc.

kes telekom dan arcatell tu apa macam. senyap jer.. jgn ingat rakyat lupa... sepatutnya nor yaacob, azman mokhtar, wahid dah lam di pecat, baru lah umno di lihat parti yg jujur menentang rasuah..

kalo gini siapa yg patut saya undi pru13 nanti. even masa kalut pru12 dulu saya tetap pangkah bn walau pun kawan2 nak ajar umno. tapi bila dah diajar sekali nak jadi lebih2 pulak balik...

entahlah umno! umno.. camno den nak kato

Panglima Perang Cyber berkata...

seteruk mana pun umno pd pandangan kita, teruk lagi Pakatan...

itu sahaja.

kekalkan dan mari kita baiki kelemahan.

bukan meruntuhkannya.

Cari Blog Ini

Translate