Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

25 April 2010

Tahniah semua : 3 Anak Ibrahim dari PKR sudah dikuburkan oleh orang Hulu Selangor dengan majoriti 1725 undi !!!

 
gambar : The Star

  1. Jam 8.09 pm Utusan News Alert memberitahu keputusan tidak rasmi PRK Hulu Selangor
  2. P.Kamalanathan menang dengan majoriti 1683 mengalahkan Zaid Ibrahim
  3. BN memperolehi 24669 undi manakala PKR pula mendapat 22986 undi
  4. Keputusan rasmi oleh Utusan Malaysia jam 9.19 malam : majoriti  ialah 1725 dengan BN mendapat 24997 dan PKR 23272
  5. Kemenangan ini membuktikan PKR gagal menang di negeri yang mereka kuasai meskipun menggunakan berbagai cara termasuk berkempen di surau2 dan masjid2 di Hulu Selangor
  6. Kehadiran Nik Aziz Nik Mat di saat akhir juga jelas semakin memburukkan keadaan dengan rakyat dapat melihat biadapnya MB Kelantan ini mengingkari titah Sultan yang melarang politik di rumah ibadat umat Islam tersebut dengan mengaitkannya dengan saki baki fahaman penjajah.
  7. Syabas kepada sahabat blogger samada dari geng BPN atau blogger2 yang lain khasnya Unit Media Baru, Blogger Patriot, All Blogger... Semoga kita akan terus menang di hari hari akan datang.
Jumpa di Sibu bulan depan untuk pertarungan lagi hebat dengan kafir harbi DAP......




gambar : The Star

5 ulasan:

melayuangkat berkata...

Alhamdulillah BN Menang, syukur!!

Ali Abdullah berkata...

Salam pang5,

Rakyat di hulu selangor dah sedar PKR cuma kaya dengan teori konspirasi salahguna wang, kuasa dan kepercayaan rakyat oleh kerajaan.

Selain daripada bab itu, tarak!!! habuk pun tak ada.. nak bagi rakyat makan suap dengan cerita lama yang 100% bersumberkan andaian/ agak-agak dan fitnah..Rakyat dah bosan dengan semua itu.

Ali Abdullah berkata...

Pang5,

Bukan apa, sekali pandang topik artikel ingatkan betul2 anak Ibrahim ada yang mati sampai dikuburkan. Tapi bila baca 'dengan majoriti 1725 undi' lega gak hati sikit... ni citer pasal PRK bkan pasal org mati.. hahah

samagreen berkata...

Memang benar kata Nik Aziz bahawa politik tu ibadah. Tapi sayang sekali, beliau telah menipu dirinya sendiri (dan menipu orang2 yg taksub dgnnya)!!

NA telah ‘berdoa’ moga Zaid Ibrahim mencapai kemenangan. Tapi, takkan tidak terdetik di hati kecil beliau (atas sifat kewarakkan beliau utk mendapat petunjukNya) bahawa ZI AKAN kalah!! Mustahil, mustahil Nik Aziz tak dapat petunjuk!!

Tapi kerana politik ‘kotor’, niat jadi tak synchronize dgn kata2 (doa) dan tindakan. Bukankah ini menipu diri namanya? dan wajarkah politik sedemikian dituntut sebagai ibadah?

Kekalahan ZI adala satu ‘kebaikan‘ bagi dirinya sendiri utk lebih bermuhasabah…. sebagai satu ujian dari Allah utk justify akan taubatnya!! Tapi jika ZI tak positif dgn ketentuan ini, pasti ‘skill’ lama beliau akan datang balik. (Jangan lupa dgn kelicikan Iblis, kerana Iblis tu mantan malaikat, graduan dari Universiti Langit….. bukan dari UM, bukan dari UKM, bukan dari Oxford, bukan dari Harvard!!)

Teringat teman akan nasihat seorang ulamak, “tegakkan Hablumminallah semata-mata kerana Allah, dan tegakkan Hablumminannas juga semata-mata kerana Allah, pasti sukses perjalanan kalian di dunia dan akhirat”. (maksud Al-Baqarah:208 dan An-Najm :3-4)

Wassalam

myMan berkata...

tahniah all u "1 bloggers".. alhamdulillah..martabat bangsa, agama dan negara telah dgn jayanya ditegakkan di p94..
terima kasih dari kami rakyat malaysia. teruskan perjuangan dan jgn undur selagi belum selesai perjuangan ini....takbir!!

Cari Blog Ini

Translate