Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

22 Jun 2010

Gempar : DAP rancang guling TYT P.Pinang !

Seperti biasa,setiap Jumaat ketika penjawat awam pergi menunaikan solat, mesyuarat DAP diadakan di pejabat Ketua Menteri.

Perkara ini sudah berlarutan sejak DAP memerintah kerajaan negeri, mesyuarat ini khas untuk DAP ,rakan rakan pakatan tidak dibenarkan hadir ataupun mendengar intipati mesyuarat mingguan ini.

Menurut sumber Pisau, mesyuarat mingguan DAP di KOMTAR telah merancang terlalu banyak agenda untuk menguasai terus negeri ini.

Hasil mesyuarat mingguan ini telah banyak mempengaruhi segala tindakan Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang.

Salah satunya mereka telah berjaya menghapuskan pemilik tanah TOL melayu dihampir seluruh negeri dengan menganugerahkan geran tanah kepada cina,perkara ini berlaku terutamanya di Balik Pulau.Perkara ini benar benar telah berlaku dan banyak rungutan dari pegawai pegawai pejabat tanah dan daerah yang mereka tidak mampu berbuat apa apa kerana terpaksa menurut perintah chauvanist ultra kiasu DAP.

Universiti Nanyang akan membuka cawangan di Balik Pulau. Ini adalah salah satu plan jangka panjang menjadikan Pulau Pinang negeri berkembar bersama Singapura. Tidak hairanlah mengapa Guan Eng setiap 2 minggu akan terbang kesana untuk mengadap Lim Kwan Yew dan Lee Hsien Loong.

Terlalu banyak yang dirancang,DAP tidak akan sesekali melepaskan gengaman negeri yang mereka idamkan sejak merdeka lagi.


Tahukah anda pada minggu lepas semasa berlangsungnya mesyuarat sulit itu ,khabar angin menyatakan sudah ada perancangan dan cadangan oleh chauvanist dan ultrakiasu DAP untuk menyingkirkan Gabenor ,TYT Rahman Abas dan digantikan dengan jawatan Datuk Bandar.

Jawatan Datuk Bandar akan dipilih melalui satu pilihanraya , ini adalah salah satu contoh yang kita semua tahu bagaimana mereka untuk meletakkan kepimpinan cina yang mutlak didalam struktur kerajaan negeri dengan menyingkirkan TYT iaitu seorang melayu.

Dalam plan tindakan mereka,dengan menghapuskan jawatan Gabenor,ia adalah bertujuan untuk menghapuskan kuasa dan ikatan kepada kerajaan pusat.Mereka menyedari jawatan TYT adalah lantikan daripada DYMM atas cadangan oleh kerajaan Pusat.

Sejauh mana mereka mampu mengantikan TYT ,Pisau tidak pasti,tetapi itulah perancangan mereka.

Mereka mahu dilihat menjadi kuasa penentu dalam semua aspek didalam kerajaan negeri.Menurut sumber Pisau lagi,mereka turut merancang untuk menguasai negeri dengan menubuhkan kontijen anggota polis sendiri tanpa perlu mengharapkan Polis Diraja Malaysia.

Permohonan telah dibuat,oleh pihak kerajaan negeri kepada KDN,Pisau menyeru agar pihak KDN mengambil perhatian yang amat serius tentang perancangan jahat mereka.

Yang pasti selepas tersiarnya berita ini,mereka akan menafikan sekeras kerasnya dakwaan ini malah mereka akan berani menuduh menyatakan ia adalah fitnah semata mata untuk memburukkan DAP.Kemudian pihak PAS dan PKR akan sama sama mempertahankan DAP kerana terlalu sayangkan tuan mereka.

Melayu melayu haprak didalam Pakatan,jika ini yang anda mahukan,anda bakal berjaya mengrepublikkan negeri Pulau Pinang.

Penyokong PAS dan PKR yang terlalu sayangkan Guan Eng sudah pasti akan bersorak gembira jika perancangan ini berjaya.Justeru Pisau menyeru kepada rakyat negeri Pulau Pinang agar bangkit dan jangan mudah tertipu dengan taktik halus peracangan jahat DAP Pulau Pinang.



Pisau kata " melayu tak payah bersatu lah,bagi terus penang kat cina ,selesai masaalah "


6 ulasan:

wakdanial berkata...

terbaek..lepas ni aku jadi rakyat republik pulau pinang laa....

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, susah juga nak menyedarkan Melayu-Melayu beku pemikiran di dalam DAP=PKR-PAS... lebih rela menjadi anjing suruhan...

Tanpa Nama berkata...

kalau benar bagai dikhabarkan, TANIAH!!!! buat pengundi2 yang benar2 nak kan perubahan.

ini betul2 berubah. jangan menyesal
apa yang anda pilih dahulu.

ternyata akan ada republik S'pork di utara tanah air.

CucuAtok berkata...

inilah yang berlaku....
wahai orang melayu yang masih tido.....BANGUUUUUUUUNNNNNN!!!!!!!
Masih ada lagi yang nak bagi muka kat depa ni......

Tanpa Nama berkata...

Kes singapura kedua sudah bermula wujudkan kem askar Malayu terbesar di Pulau Pinang........

Panglima Perang Cyber berkata...

Doa dan Usaha perlu utk pertahan negara kita dari dijajah minda dan fizikal....

Mari kita berjuang !

Cari Blog Ini

Translate