Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

14 Disember 2010

Syabas DAP kerana berjaya meliwat PAS hingga berdoa kepada bukan Islam!

Konvensyen DAP Pulau Pinang 2010 yang berakhir semalam menempa sejarah tersendiri apabila bacaan doa berkumandang buat pertama kalinya dalam sebuah persidangan parti yang berusia 44 tahun itu di Pulau Pinang, yang selama ini diuar-uarkan sebagai parti cauvinis perkauman.

NONEBacaan doa selama lebih kurang empat minit itu dipimpinkan oleh Yang Dipertua PAS Tanjung, Yaacob Omar yang turut menegaskan bahawa Islam adalah untuk semua umat manusia tanpa mengira kaum, fahaman politikmahupun darjat.

Dalam ucapan ringkasnya sebelum membaca doa tersebut, Yaacob berkata, tidak menjadi satu kesalahan untuk mana-mana pihak untuk membaca doa dalam majlis yang kebanyakannya dihadiri oleh bukan Islam kerana ajaran Islam itu membawa kebaikan kepada semua yang mengamalkannya.

Bacaan doa tersebut berkumandang sejurus selepas hampir 650 perwakilan yang menyertai konvensyen itu selesai menyanyikan lagu Negaraku, Lagu negeri Pulau Pinang dan lagu rasmi parti, demikian menurut kenyataan pejabat ketua menteri Pulau Pinang.

Puluhan ahli DAP berbangsa Melayu yang hadir di konvensyen sehari itu menadah tangan mengaminkan doa berkenaan di samping beberapa ahli PAS Pulau Pinang yang turut hadir sebagai tanda sokongan atas perjuangan bersama dalam Pakatan Rakyat.

Bacaan doa bagi memohon kesejahteraan para peserta persidangan tersebut selain meminta pertolongan dan rahmat Allah Taala agar memberkati majlis dan perjuangan parti berkenaan adalah sesuatu yang asing bagi mana-mana DAP sebelum ini.



sumber : Malaysiakini


Soalan Panglima:apa lagi nak 'diliwat' oleh Dap dan berapa lama lagi Pas nak relakan diri 'diliwat' oleh Dap?


Bodoh Bodoh Bodohhhhhhhhhhhhh!!!



Sent from my iPhone

6 ulasan:

hangkedee berkata...

Anak murid Pork najis buat apa apa pun dilhalalkan nak takut apa na jis ada kunci pintu suleger.kenapa pergi nya Ismail kamus, harun din hassan ali tak kan tidur bersama tundul

Tanpa Nama berkata...

orang pas ni layak jual babi je....itu yang sebetulnya.sebab mereka ni dah tak tahu halal haram dah...seronok gak tgk lebai lebai yang lama dok atas sejadah mcm kambing ni bila ada pangkat jadi setan

Tanpa Nama berkata...

cetek agama la kamu.... Rasulullah S.A.W pernah berdoa kepada puak2 kafir untuk dapat hidayah.. ni masa buat majlis bacaan Yaasin untuk calon BN Hulu Selangor.. puak2 ameno diam seribu bahasa..seolah2 merestui bacaan Yaasin yang maknanya dari dulu kini selamanya x boleh di ubah..ini doa untuk hidayah... xdk modal ke...

Kay Du Lac berkata...

Keh keh keh... Apa nak buat? PAS kena ikut arahan DAP. jangan lupa Tuan Panglima, Lim Kit Siang kan bakal TPM. Kalu PAS tak ikut BERDOSA!

Hua hua hua...

tungkaran hati berkata...

Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat
keberkatan daripada perjuangan PAS.
Kembalilah kepada perjuangan asal..!

akmy berkata...

Lim Guan Eng ni dah betul-betul ikut nasihat/panduan Lee Kuan Yew, 10 tahun lagi kalau berterusan macam ni, DAP boleh kuasai Malaysia. Fikirlah dengan iman wahai orang PAS, apa perlunya kafir menjemput orang Islam untuk sembelih babi yang mereka hendak makan?

Cari Blog Ini

Translate