Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

26 April 2012

Jemaah Umrah Pas Kempen Bersih 3h Demi Ambiga - Celaka !!!


Lihat kebodohan puak Pas hingga melarat ke tanah suci Islam dan fahamilah menyokong budaya kuning tajaan Ambiga yang tidak kisah LGBT adalah dilarang oleh Islam.

Gambar di atas dari blog http://www.malaysiawaves.com/

Semua tahu blog dimaksudkan di atas blog pro PAS.Dan semestinya blog tersebut menyiarkan cerita tentang ahli-ahli Pas.




Kumpulan atau jemaah yang mahu diikuti oleh kita perlu mengikut lunas Islam bukan sebaliknya.Hari ini kempen Bersih adalah jelas didalangi puak LGBT yang hidup bebas tanpa panduan hidup yang jelas.


Perbuatan penyokong Pakatan pakai baju kuning sudah melampau batas.Kini Mekah Madinah pula jadi mangsa kempen budaya kuning mereka.

Tolonglah jaga kehormatan dua masjid suci Islam dari dicemari budaya kuning ini.

Tolonglah fikir dengan mendalam. Inilah bukti kerosakan bawaan ahli agama yang tamakkan kuasa demi menuju Putrajaya hingga rosakkan akhlak rakyat biasa !!!

Ya Allah selamatkan manusia dari dirasuk jin setan. yang tidak BERSIH ini...Amin 6666X

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.








11 ulasan:

Sudir berkata...

Memang sengal.. Kerana dunia sanggup buat apa saja..

Tanpa Nama berkata...

MEREKA AMAT MENTAATI FATWA NIK AZIZ YANG MENYATAKAN ADALAH WAJIB MENYERTAI BERSIH, IANYA SAMA DENGAN KEWAJIPAN SOLAT, UMRAH DAN HAJI.SATU KEWAJIPAN YANG MAHA BESAR. MEREKA MAHU MENDAPAT PAHALA BERGANDA, SEBAB ITU MEREKA AKAN BERSAMA-SAMA BERSIH WALAUPUN MEREKA MENGERJAKAN UMRAH. JANGAN TERKEJUT JIKA SEMASA TAWAF PUN MEREKA AKAN MEMAKAI PAKAIAN YANG SAMA SEKIRANYA PADA MASA ITU MEREKA BERADA DI MEKAH DAN SEDANG TAWAF. JANGAN JUGA TERKEJUT SEMASA MEREKA BERADA DI MEKAH MEREKA AKAN CUBA MENDAPATKAN IBLIS UNTUK BERSAHABAT DENGAN IBLIS DEMI MEMENUHI FATWA ULAMAK PAS YANG MENGHARUSKAN BERSAHABAT DENGAN IBLIS DEMI MENJATUHKAN UMNO. KUT-KUT NANTI IBLIS ITU BOLEH MENJANDI PENGUNDI. TENTU MEREKA AKAN MEMBUATNYA, KERANA SEKARANG INI MEREKA MENUDUH UMNO MEMBELA PENGUNDI HANTU, MEREKA PASTI AKAN BERUSAHA UNTUK MENDAPAT PENGUNDI IBLIS.

Tanpa Nama berkata...

Takut aku tengok dengan manusia yg jahil semacam ni

Tanpa Nama berkata...

Apa rasionalnya menunjukkan sokongan Bersih di Makkah dan Madinah...adakah cuba memujuk Allah memberi keberkatan kepada Bersih yang di Pimpin oleh Ambiga yang terang terang menentang Islam.... Kalu nak berpolitik pun janganlah sampai menghina tempat suci Islam... Dalam sejarah islam ....cuma orang Syiah saja yang suka mempamerkan kedegilan mereka di tanah suci ... nampak gayanya PAS telah diresapi dengan fahaman Syiah yang cukup mendalam... moga Allah memberi sedikit hidayah pada orang-orang ni.....

Tanpa Nama berkata...

NAUZUBILLAH min zalik orang berlumba pi MEKAH nak beribadat tinggalkan hal dunia tapi depa nie masyaallah .... niat dah tak betui maybe masa nak balik flight depa nie kena panah petir kot .... minta maaf bukan berdoa supaya depa mati tapi harap allah ampunkan segala niat depa yang tak betul ....

hafiz berkata...

Bila Politik adalah segala galanya....

Tanpa Nama berkata...

Ulasan takcerdik tahap 14.pk dulu la nk ckp pun.buat apa sokong ambiga.sokong makna BERSIH tu la..

eXception berkata...

Aku malas nak ulas banyak-2, cuma aku doakan semoga Allah berikan mereka 2... Samaada hidayah... Atau azab cash...

Tanpa Nama berkata...

Bertopengkan ibadah untuk politik yg diterajui oleh ketua kafir yg menggalakkan umat islam melakukan maksiat dan murtad. Adakah PAS benar2 perjuangkan Islam atau hanya untuk kekuasaan politik dan kuasa? Mereka sanggup menghina kesucian 2 masjid utama umat islam hanya untuk menunjukkan sokongan kepada individu yg telah mencemarkan kesucian islam di negara kita.

Tanpa Nama berkata...

Tanda semakin hampir kiamat...manusia menyokong amalan luar tabii. Perbalahan sesama umat ISLAM. ISLAM dipimpin oleh KAFIR HARBI -Ambiaga.

Tanpa Nama berkata...

Jika kuota haji & umrah dikurangkan angkara perbuatan mere iniTabung Haji tolong keluarkan nama puak2 PARTI ini dari senarai jemaah haji kita..berani buat berani tanggung...!!!

Cari Blog Ini

Translate