Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

28 April 2012

No Bantuan Guaman Disebar @ivyJosiah - Tanda Pendemo 'Dirangsang' Buat Huru-Hara Langgar Undang-Undang Negara ???

xyndc.jpg



Penulis menemui no imej di atas yang disebarkan oleh Ivy Josiah dalam twitter beliau @ivyjosiah. Profil beliau di twitter ialah : Bio women's rights activist who believes Malaysia could do with reform. Loves to cook, challenge and chill out.




inikah pemilik bernama Ivy Josiah ?



Dalam twitter miliknya ditulis : RT pls, Emergency numbers for tomorrow, just in case you need them. Pray not:) C U TOMO!


No di atas yang disebarkan adalah bantuan guaman kepada pendemo yang bermasalah dengan undang-undang. Anda dan penulis sudah tentu tidak memerlukannya kerana kita tidak ada niat untuk melakukan perkara yang melanggar undang-undang.

Dalam hal ini jika penulis menjadi seorang pendemo di Dataran Merdeka sudah tentu semangat melawan anggota keselamatan dan membuat huru-hara akan menjadi semakin bertambah apabila sudah ada bantuan seperti ini. 

Ini bukan bermaksud kita tidak mahu keadilan kepada pendemo namun sudah semestinya orang yang jelas menolak keluhuran Undang-Undang adalah sengaja mencari kecelakaan untuk dirinya sendiri...

Apakah yang dimahukan oleh pihak pembangkang dan twitterian seperti Ivy Josiah ini ? Nampak gayanya seakan ada darah mahu ditumpah ??? 

Jangan harap kerana kuasa Allah dengan berkat ulama haqiqi akan menyelamatkan negara Malaysia Insya Allah.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate