Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

28 September 2012

Terharu Lihat PM @NajibRazak Hantar Email Kepada Rakyat Biasa Seperti Panglima

Berikut email panglima dapat dari YAB Perdana Menteri 



 
Tinggal satu hari sahaja lagi pembentangan Bajet 2013 akan dilakukan. Oleh kerana Bajet kali ini dibuat selepas mengambil kira padangan daripada Rakyat, maka bolehlah digambarkan bahawa ia dibuat daripada Rakyat untuk Rakyat. Untuk itu, saya yakin seluruh warga Malaysia pasti akan gembira dengan Bajet itu nanti.
 
Maka dengan itu, saya harap anda semua dapat bersama-sama menyertai saya pada sesi #TanyaNajib Bajet 2013 pada pukul 9 malam, 3 Oktober (Rabu) depan. Pada sesi itu nanti anda semua boleh bertanya apa sahaja soalan kepada saya tentang Bajet tersebut.
 
"Klik disini" untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang bagaimana untuk menyertainya. Saya sangat berharap dapat mendengar reaksi daripada anda semua pada sesi itu nanti.

We are one day away from the 2013 National Budget announcement. With countless proposals from the Rakyat taken into consideration, this budget truly represents something made by the people, for the people – and I'm confident that my fellow Malaysians will be pleased with the outcome.
 
Don't forget to join me for the upcoming #TanyaNajib Bajet 2013" session at 9.00pm on 3rd October(Wednesday), where you will be able to ask me questions on the Budget in real time.
 
Click "here" to learn more on how to participate. I'm looking forward to hearing from all of you then.
 
Najib Razak

Sent from my iPad

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate