Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

27 Februari 2009

Edisi Jumaat : Mari Kita Tulis nama Karpal Singh Celaka - Malaysiakini


Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka

Karpal Singh Celaka




Itu reaksi saya selepas mengetahui si Karpal anak Singh ini kata Pemuda UMNO Celaka. Dia sangat berani kata orang seagama saya dan kita dengan perkataan yang paling biadap dan hanya orang  bangsat sahaja yang suka menyebutnya. 

Dan kesempatan membalas dengan tulisan di blog ini saya gunakan untuk meletakkan kata CELAKA 18x belakang namanya.

Sebagai balasan saya telah hadiahkan susunan tulisan di atas khas untuk Karpal Singh Celaka ini seperti mana yang anda dapat lihat di atas.

Memandangkan dia sendiri nampaknya sengaja menempah 'CELAKA'  dengan mengungkapkan kata kata 'CELAKA' di dewan mulia Parlimen kita dua hari lepas.

Selepas ni saya akan gunakan gelaran CELAKA ini untuk YB Karpal Singh dan khas untuk beliau seorang sahaja di Malaysia. 



Tidak tahulah jika anaknya Gobind Singh berminat juga bolehlah meniru kata kata bapaknya untuk dihamburkan kepada orang tertentu yang dirasakannya perlu.

Anda rasa macam mana ? Ada lagi cadangan menarik untuk dijadikan sebagai penghargaan untuk Anak Singh bernama Karpal ini ?


Rasanya dah 'mulia' sangat dah tu nama Karpal Singh CELAKA dan tak payahlah kita tukar lagi selepas ini...


Rakan rakan, hina orang menghina saudara kita tak mengapa kan ?


Salam Jumaat dan jangan biar orang pijak pijak maruah dan kehormatan kita dan jangan kita meniru jejak langkah orang orang CELAKA antaranya seperti Karpal Singh tersebut.



 

31 ulasan:

Awanama berkata...

Mungkin kapal singh tak brapa faham bahasa melayu, mungkin dia tak tau apa makna sebenar 'celaka'.

Karpal mungkin ingat perkataan 'celaka' itu lebih sopan dari perkataan 'binatang' yg diucap oleh umno terengganu kpd sultannya tahun lepas. Atau mungkin dia ingat 'celaka' itu lebih bersopan dari perkataan 'babi' seperti yg pernah diucapkan oleh mohammad yaacob, menteri besar kelantan umno era 1970an dahulu, kpd sultan kelantan. Kalau Karpal tau makna 'binatang' dan 'babi' itu lebih bersopan dari 'celaka' agaknya dia akan gunakan perkatanan-perkataan itu bagi menggantikan perkataan 'celaka', kerana perkataan-perkataan itu (binatang dan babi) tidak akan timbulkan kemarahan umno kerana ia pernah digunakan umno dan pasti boleh diterima umno.

kamal berkata...

a.kum pang5cyber...saya setuju dengan ungkapan tu...jadi sekarang ni kita panggil celaka karpal celaka,kita akan terus memberi sokongan pada pemuda untuk mengambil sebarang tindakan bagi mengajar sicelaka ni

Doyok berkata...

YC Kapal Sing
hahaha..Yang Celaka
dok bertahun kat malaysia sampai dah tua krepot pon tak faham bahasa melayu lagi ka?
orang bangla yang keje setahun dua pon leh fasih bahasa melayu
ni plak YC kapal sing yang jadi warga malaysia
malunyeee! hahahahaha

Awanama berkata...

memang patut dia anak beranak,di sumpah jadi binatang beruk......

Ramlen Salleh berkata...

Cantik la Foto dia dengan anjing tu.. macam adik beradik.. sama saja mukanya...

Awanama berkata...

Setuju Pang5.....
Saya telah mulakan dengan mengelar anak keturunan Singh celaka laknat ini dalam semua artikel saya. Semuga gelaran tersebut makbul... biar dia mampus terus!!!

Sayang, cucu-cicit Tun Perak, Hang jebat, Mat kilau, Tok janggut dan banyak lagi... sudah bukan seperti zaman dulu-dulu lagi.

Alhamdulillah.... sekarang, pentas sudah terbuka oleh KEPALA SINGH CELAKA LAKNAT ini...!! Mari kita main permainan dia...!! Let's go guys....!! Belasah jah kepala singh celaka ini, alah...paling tidakpun... bayar saman je tu...!! Kita buka satu tabung untuk bail-out sesiapa saja yang `terlajak' bagi pelempang pada kepala singh celaka... biar dia serik!! Asal jumpa saja...BAGI PELEMPANG!!

rezqeen hill berkata...

Anonymous !!

Jgn la ko dok membela Karpal haram jadah tu..

Kalo setakat ko nk kasi tau dia takleh nk bezakan ayat yg sesuai utk dihamburkan baik tak payah !!

Ko backing dia pun, dia akan tetap mengutuk & mencaci bangsa dan agama kita.. !!

Sial ! Aku benci pengkhianat dlm bangsaku !!


*sori Bos, terlebey sudahhh~

zali berkata...

karpal tak kata melayu celaka atau islam
celaka...

dia kata pemuda umno yang celaka...bukan
pemuda pas...bukan pemuda pkr dan bukan
pemuda melayu...bukan juga sultan yang
celaka...

kalau dah dikata pemuda umno
celaka...check la diri sendiri
dulu...entah-entah memang betul
celaka.

Awanama berkata...

Ahli-Ahli BPN yg dihormati,

Veteran Umno Tan Sri Dr abdul Hamid Pawanteh yg juga Yang Dipertua Dewan Negara sifatkan penyerang Karpal sebagai tidak bertamadun. Lihat komen beliau di dalam star online, akhbar milik komponen BN:

Yang Dipertua Dewan Negara, Tan Sri Dr Abdul Hamid Pawanteh menyifatkan Pemuda Umno yang melakukan serangan ala-gangster ke atas Ahli Parlimen berkerusi roda dan berusia 69 tahun, Karpal Singh di dalam bangunan Parlimen semalam sebagai orang yang tidak bertamadun kerana menghalang anggota Parlimen daripada menjalankan tugas mereka.

Beliau mengingatkan, Parlimen sepatutnya menjadi tempat yang bebas untuk membahaskan sebarang isu tanpa dihalang oleh mana-mana pihak.

Beliau menyifatkan kejadian itu berpunca dari "kebodohan kumpulan tertentu" (maksudnya pemuda Umno).

Beliau juga menyifatkan kumpulan tersebut sebagai manusia yang tidak memahami penguatkuasaan undang-undang dalam sistem demokrasi yang diamalkan di negara ini.

Katanya, insiden semalam bukan hanya memalukan Parlimen malah seluruh rakyat Malaysia.

"Apa yang berlaku semalam adalah sesuatu yang tragis dan tidak patut berlaku di Parlimen tetapi disebabkan kebodohan kumpulan tertentu, sekatan terpaksa dikenakan terhadap sesiapa yang ingin memasuki kawasan Parlimen," katanya.

Apa komen korang terhadap Tan Sri Hamid, marah tak kepada tokoh Umno ni kerana mengkritik perbuatan samseng pemuda partinya yang memalukan Malaysia itu?

blogresipi.com berkata...

Harapan saya agar Pemuda UMNO Perak dapat memastikan MB Zambry dan rakan-rakan Exco dapat masuk dengan selamat ke Sidang DUN Perak 3 Mac depan.

PaKMie berkata...

Salam Pg% cyber dan kwn2 seperjuangan...

Betullah apa kata Pg5 tu...sedasyat2 kita kaum melayu kalau masih tak megerti lagi Cina PAP/DAP malaya serpihan kumunis cakap pd kita semua kaum melayu, tak tahulah apa nak dikata lagi...kepala kita bkn setakat dipijak sahaja skrg.JIka kita masih tiada rasa apa2 bemakna kita sebenarnya dah lupus jati dri kita kpd bangsa kita sdri iaitu MELAYU....Karpal singh celaka 18kali..

Asalamualaikum...

Panglima Perang Cyber berkata...

masih ada melayu jenis nak kena jadi 'celaka' juga bela Karpal?

sila dedahkan dari 'spesis' mana anda ni..

atau anda juga layak diberi gelaran celaka juga.

kerana membela si celaka yang mencelakakan saudara seislam kita..

bukan ke pemuda UMNO tu orang islam juga?

atau pas saja orang Islam ?

kalau nak kata pemuda UMNO kafir cakap terang3..

dan cakap je DAP tu mukmin sejati senang citer..


ingat, karpal memang CELAKA...dan sesiapa bela karpal ada ciri ciri orang yg akan jadi celaka juga..

Awanama berkata...

Mungkin kapal singh tak berapa faham bahasa melayu, mungkin dia tak tau apa makna sebenar 'celaka'.

Karpal mungkin ingat perkataan 'celaka' itu lebih sopan dari perkataan 'binatang' yg diucap oleh umno terengganu kpd sultannya tahun lepas.

Atau mungkin dia ingat 'celaka' itu lebih bersopan dari perkataan 'babi' seperti yg pernah diucapkan oleh mohammad yaacob, menteri besar kelantan umno era 1970an dahulu, kpd sultan kelantan.

Kalau Karpal tau makna 'binatang' dan 'babi' itu lebih bersopan dari 'celaka' agaknya dia akan gunakan perkatanan-perkataan itu bagi menggantikan perkataan 'celaka', kerana perkataan-perkataan itu (binatang dan babi) tidak akan timbulkan kemarahan umno kerana ia pernah digunakan umno dan pasti boleh diterima umno.

Saya cadangkan pemuda umno supaya tulis surat rasmi kepada Karpal, nasihatkan orng tua tu supaya lain kali jika nak panggil Pemuda umno jangan panggil "celaka", tapi panggillah perkataan yg lebih bersopan seperti "binatang" dan "babi". Pemuda Umno pasti bahagia jika menerima panggilan sesopan itu.

Awanama berkata...

Baca petikan berita ini:

Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi said the case against MCA deputy president Chua Soi Lek was closed and the Attorney-General would not be taking action on the video clip showing the former health minister having sex with a woman who was not his wife.

In a written reply to Tan Kok Wai, DAP MP for Cheras, Abdullah said 22 witnesses, including Soi Lek, were interviewed. However, the authorities could not find the culprit who made the recording, which was carried out without Soi Lek’s knowledge or consent.

“That is why a decision was made on Aug 28 last year not to pursue the case,” Abdullah told Parliament.

Dalam perkataan lain; bagi umno kalau nak menutuh, tutuhlah. UMNO tak kisah. Tapi jangan buat video clip. Yang menutuh dan yang ditutuh, bergolek, terlentang dan telanjang UMNO tak kisah. UMNO cuma nak tahu siapa yang buat video clip tu.

Celaka betul UMNO ni, kau nak buat apa dengan videographer tu?. Nak beli copy right dan nak beri kepada SPRM untuk diseludupkan ke Australia ke?

Khir bin Toyo dan Zaharah binti Kechik, apa komen kamu? Tak kan senyap je bab ni beb. Mana celaka punya PEMUDA UMNO, bab ini mana kejantanan kalian?. Pemuda harapan bangsa, tuiiii, dengan orang lemah bolehlah nak tunjuk lagak.

PEMUDA UMNOlah sebenarnya yang telah mencemarkan budaya bangsa Melayu dan RAKYAT MALAYSIA. Demi kesejahteraan agama, bangsa yang pelbagai dan negara Malaysia tercinta, RAKYAT wajib tentang Pemuda UMNO yang celaka lagi mencelakakan ini.

Kerajaan Rakyat mencabar mana-mana Pemuda UMNO untuk berdebat dalam penggunaan istilah ‘Celaka’ yang diungkapkan khusus buat Pemuda UMNO. Ingat!!!, kali ini Kerajaan Rakyat hanya akan melayan perdebatan bersandarkan hujah ilmiah. Kalau taraf Shabery Cheek, tak payah berdebat dengan Kerajaan Rakyat, buat membazirkan air liur dia je.

zali berkata...

panglima perang cyber...

awak tak payah la masuk ke blog kerajaan
rakyat tu...dah ramai yang jadi abu kat
situ...

mana kumpulan haram bpn yang awak
banggakan tu?...semua sibuk layan red
tube ke?

awak duduk saja di sini diam-diam dan
tukar nama tu jadi PONDAN PERANG CYBER!

melayu2020 berkata...

kah..kah...kah...kah...

Khakkkkkkkk...PtuiiiiiiHHHhhHHhhH

melayu2020 berkata...

Tuan punya blog...mampukah anda menahan celaka dari Allah s.w.t??

Allah kata "celakalah kepada mereka yang memainkan hukumku"

Siapa suka tolak hudud? jawapannya UMNO!!

Tunggulah KECELAKAAN BESAR YANG AMAT KABIR DARI ALLAH TERHADAP UMMAT MELAYU!!... Iyala...umat melayu maksum,takde yang murtad. Allah hanya untuk orang melayu,bukan untuk arab.....

ha..ha...ha...
emmpphhhhhsrreeettttt....PtuihHHhh..

sahabat gunung berkata...

CELAKALAH MELAYU yang membela dan berjuang bersama Karpal.

Karpal CELAKA memang CELAKA.... kurang ajar, dah pijak kepala kita. Tak hormati lagi kita.

Buat sesiapa yang menyokong Karpal tu, tak payahlah berselindung di sebalik anonymous... Tu takde pelir namanya.

Selama nie aku hormati bangsa-bangsa lain, tak kiralah parti apa sekalipun mereka. Tapi kalau dah pijak kepala macam Karpal Celaka nie.... tak boleh bagi muka lagi.

Jika ada seorang kawan aku berbangsa Melayu yang selama ini tidak sebulu dengan UMNO tapi hari nie menalifon aku untuk memberikan sokongan kepada aku dan Pemuda UMNO untuk ajar Karpal Kerapat@celaka nie, apa tandanya tu.

Tandanya Karpal bakal kena tempelenglah tak lama lagi.

melayu2020 berkata...

Islam untuk semua. Bukan untuk melayu sahaja. jangan perasan!!

Awanama berkata...

karpal singh memang celaka dan muka macam pantat...daah ler pakai kerusi roda...cakap macam babi...

orang pas,pkr yang islam...eloklah tu...korang memantat ler dgn karpal singh...anwar kaki bontot tak nak mengaku...

Awanama berkata...

zali...ko cuba tadah bontot ko kat nuar al-juburi...silap hb bontot ko berkurap tu pun anwar balun...hahaha...pas tu ko ambik gambar byk2 simpan buat kenang2an anak cucu ko...

Awanama berkata...

melayu2020, ko gantung muka karpal celaka bulldog tu byk2 kat rumah ko...pastu bile ko nak memantat ko pakai topeng muka karpal singh...ko jumpa karpal singh ko jilat butu dia tanda ko lah melayu yg sanggup jilat butu karpal singh...

jilat butu karpal singh tak dosa sebab dia kafir DAP...dapat pahala lagiii

zali berkata...

melayu tu bangsa yang penuh dengan adab dan sopan...

bukan dengan mengepung dan nak membelasah oku...buat malu je...

samseng tak kena tempat...bongok!

Awanama berkata...

karpal singh celaka ni dah tarik balik kata anwar pukimak dan perlu bertaubat...tahu tak kenapa???

hahhh...nak tau? sebabnya anwar dah dtg sembah karpal singh babi ni...pastu siap jilat butu singh sial ni...singh is king...anwar ckp daulat tuanku karpal...izinkan patik menjubur bontot tuanku karpal...

karpal: ko pegi liwat anak aku si gobind..aku nak memantat dgn bini ko

hei..dah pakai kerusi roda pun masih ada hati nak memantat...memaang celaka betul lah babun singh ni...

zali, ko lepas ni bolehlah sembah si karpal...pastu bila ko twengok anwar memantat dan meliwat...tak apa...itu tak berdosa...karpal dgn nuar masuk syurga dgn nik ajis...

porahhhh lah lu.....singh celaka ni pun korang nak sembah sampai jilat butu dia yg dah mati...

melayu yg baring kat atas jalan tu lagi bongok dan bangang...yg itu melayu ada adab ler konon...itu lagi bodoh...

PaKMie berkata...

Salam Pg5 cyber dan rakan BPN...

Kumunis alaf baru...kalau dulu kumunis berada jauh dlm hutan belantara, tapi skrg mereka2 ini berada dlm bandar...Jahat sungguh. Siva dan Karpal cuba mengajak rakyat mahu menghuruharakan negara, tetapi kerajaan sdh dpt menghidunya...apa pn kerajaan tdk akan lepas tangan, kita tgklah sejauhmana bijaknya perusuh tegar yg bergelimpangan dlm politik tanah air skrg...Agaknya mereka2 ini sdh ada satu pakatan, tak lepas satu perkara timbul pula satu perkara...

Kita tgklah sejauhmana bijaknya mereka. Raja2 dh derhaka, kbykan rakyat dah benci dan marah. kita tunggu dan lihat...

Asalamualaikum....

Awanama berkata...

Salam Bro,
OK, I follow (macam kata saleh yaakob) Watch my blog.

Awanama berkata...

TAKDER BEZANYA DENGAN KJ
MENGGELAR ORG MELAYU ISLAM KETIKA BERDEMO SEBAGAI "BERUK"

TAKDER BEZANYA DENGAN UMNO TERENGGANU MENGGELAR SULTAN TERENGGANU MELAYU ISLAM "NATANG@BINATANG"

TAKDER BEZANYA DENGAN MB UMNO KELANTAN MENGGELAR SULTAN KELANTAN MELAYU ISLAM "BABI"

TAKDER BEZANYA DENGAN MB TERENGGANU MD SAID PERNAH MENGELAR ADUN2 PAS DISIDANG DUN TERENGGANU "BENGONG"

SO???

MARI PAKAT KITA PANGGIL MEREKA :-

KJ BERUK
UMNO TERENGGANU BINATANG
MAT YAKKOB BABI
MD SAIB BENGONG
DAN KARPAL CELAKA...

SAYA RASA ITU BARU ADIL...

Panglima Perang Cyber berkata...

Aku dah perasan jenis spesis hamPAS yang datang bela Karpal ni.

Dalam gambar di atas ada gambar bulldog dan saya terfikir rasanya spesis dari keturunan itu barangkali yang tolong 'menyalak' untuk Raja Karpal ni?

Dulu Qitmir masuk syurga sebab ikut orang soleh nama Ashabul Kahfi.

Sekarang jenis pembela Karpal CELAKA tu diorang ni nak masuk apa dok bela si CELAKA tu ? syurga ?



Dah lama tak ada orang ludah dan kutuk saya. Selepas saya CELAKAKAN Karpal yang kata CELAKA maka diorang pun datang.

Jenis nama zali/melayu2020/anonymous/pemerhatidll ni kenal ke siapa Karpal ni?

Apa yang aku dapat buat kesimpulan ialah HATI mereka DAH BUTA maka tiada guna KATA KATA lagi.

Jika kita cakap lembut atau kasar takkan berguna juga. kerana mereka sudah ditutup hatinya oleh ALLAH.

Kerana dalam hati ada penyakit dan ditambah lagi penyakit tersebut hingga dan kerana mereka sukakan perpecahan permusuhan.

Cuma sedikit ingatan: janganlah harapnya tuan / puan mencemari ruang komen ini dengan kata kata lucah kotor. Ia boleh dibaca oleh anak muda kita dan mereka boleh jadi meniru dan mengulanginya.

Tuliskan komen anda dengan berhemah dan rasional tanpa ada sebarang unsur menyalahi undang2.

Rasanya di ruang komen anda semua sudah dapat membaca peringatan saya agar bertanggungjawab atas komen yang diberi.

itu saja. tq

Awanama berkata...

Kepada semua umat Islam tak kira bangsa dan keturunan...Assalamualaikum..

Sesungguhnya Allah telah mengariskan panduan untuk kehidupan kita dalam situasi yg berbilang kaum... Ingatlah sejarah penubuhan KOTA MADINAH oleh Rasullullah dulu..

Renungkanlah wahai umat Islam, jangan sesekali kita bergaduh sesama Islam.. tapi kita harus pertahankan AGAMA kita dari dikutuk oleh orang yg tidak mengenal APA ITU AGAMA ISLAM... jangan kita jadikan diri kita sama dengan org yang bercakap seolah-olah tidak menggunakan akal fikiran... Kepada orang Melayu yg mengaku beragama Islam.. renung2kanlah kata-kata KARPAL SINGH itu..
Janganlah ada di kalangan kita umat Islam hari ini tergolong dalam golongan yg dilaknat ALLAH..Andainya ALLAH turunkan bala bencana semua orang akan menerima kesannya... RENUNGKANLAH..
MOGA ALLAH MASIH MENYAYANGI UMAT ISLAM DI MALAYSIA...

Tai berkata...

Amboi, dasar oku tak sedar diri.

the outsider berkata...

kutu lancau punya kapal layar singh. dia ni dah lama cari pasal ngan islam/melayu. dari dulu dia tak puas hati. yg paling aku hairan ada pulak kutu ngampu pakai lebai dari PAS dok back up celaka anjing ni. harap ye pakai lebai, tapi jadi barua DAP. apa punya bodoh dan bangang..

Cari Blog Ini

Translate