Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

29 Januari 2011

Gempar : Sijil SPM Calon PAS Sudah Terdedah - Jom Tengok !

Sijil Sakit suami dah terdedah. Sijil SPM baru terdedah. Sijil kahwin je belum lagi.

Cuma bila dah tengok banyak sangat isu yang keluar maka kita terfikir apakah sesuai calon Pas ini menjadi wakil untuk rakyat di N05 Tenang?

Adakah isu MC 21 hari Cikgu Marof suami Normala yang tidak dinafikan oleh Normala adalah isu kecil? Pelik kenapa cuti diberi semasa kempen PRK. Kementerian Kesihatan perlu menyiasat perkara ini agar wang rakyat tidak dibazirkan kepada orang yang bukan hak.

Sedangkan kita tahu jika seseorang mendapat sijil sakit maka dia sepatutnya berehat bukan sibuk ke sana ke mari bantu isteri seperti yang dilakukan oleh suami Normala. Atau adakah suami beliau takut isterinya akan lari ?

Begitu juga kes perkahwinan pertama yang gagal juga memberi persepsi yang tidak baik kepada generasi muda. Kegagalan perkahwinan pertama yang terlalu singkat membuktikan bagaimana kegagalan Normala menjaga rumahtangganya dengan baik. Perkara ini juga tidak dinafikan oleh Normala sendiri.

Maka setelah segala fakta yang bukan fitnah ini disebarkan maka pengundi perlu sedar calon BN lebih berkualiti untuk menjadi wakil Tenang. Calon Wakil Rakyat yang mempunyai rekod sangat baik walaupun cuba diaibkan oleh Pakatan Haram dengan isu tanah namun ia berjaya dipatahkan dengan mudah.

Kes berkenaan adalah jelas disebabkan kesilapan kerani bukan Azahar Ibrahim selaku ADO. Dan malang sekali bagi Pakatan kerana mereka hanya ada satu sahaja kes yang dibawa ke mahkamah sepanjang Tok Ai menjadi ADO di sana untuk dijadikan modal burukkan nama Tok Ai.

Kelebihan Tok Ai yang berpengalaman luas dalam hal pentadbiran, dan merupakan keturunan pengasas kampung Tenang yang digelar Tok Tenang serta mempunyai keluarga yang ramai adalah kelebihan yang ketara berbanding calon Pas.

Maka Panglima menyeru agar pengundi di Tenang memilih calon BN yang lebih layak. Kita takut apabila amanah diberi kepada yang bukan ahlinya maka kehancuranlah yang akan dinikmati oleh kita akhirnya.

Selamat mengundi dan undilah dengan tenang demi Islam, Melayu dan Malaysia.


info : http://azlantaib.blogspot.com/2011/01/cikgu-mala-bukan-tak-pass-spm-cuma.html


Sent from my iPad

4 ulasan:

osama laden berkata...

kahkahkah....sunyinya...smpai xde yg tegerak nak komen...oii paloi result spm kat bahgian atas la...bahagian satu maksudnya pangkat satu...ishhhh terok sngat bodo ko ni

Pengulas Sukan Amatur berkata...

Wow, calon PAS dpt pangkat 1 PENGETAHUAN AGAMA ISLAM. calon BN dpt pangkat brp yer?

omong berkata...

AGGREGAT 24...TAK AMBIK MATHS...ENGLISH 8....NASIB BAIK PENDIDIKAN ISLAM 1...KLU TAK, CONFIRM PANGKAT DUA...TP ITU BUDAK SEKOLAH KEBANGSAAN...BUKAN KE PAS MENUDUH NASIONALISME OLEH MELAYU ISLAM ITU BUKAN ISLAM SEBENAR? APSAL AMBIK BEKAS BUDAK SEKOLAH KEBANGSAAN JADI CALON?APSAL TAK AMBIL BEKAS BUDAK SEKOLAH TAHFIZ KE....SAR KE...HMMMMMMM

Panglima Perang Cyber berkata...

sunyi maksudnya org x boleh balas atau dah x terbalas lagi hujah hahaha

Cari Blog Ini

Translate