Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

16 Februari 2009

Gambar Elizabeth Wong dan teman lelakinya - Malaysiakini


  • Hari ini dan sejak semalam ramai mencari cari gambar Elizabeth Wong (EW) yang dikatakan bogel dan separa bogel ( versi lain ) dan disebar oleh bekas teman lelakinya.
  • Beliau yang juga seorang blogger adalah Exco Pengerusi Pelancongan, Pengguna dan Alam Sekitar Selangor Kerajaan Selangor bawah Pakatan Rakyat.
  •  Teressa Kok mempertahankan beliau dari meletak Jawatan sebagai Exco.
  • Azizah Presiden PKR menuduh beliau menjadi mangsa 'serangan' dari pihak tertentu
  • Soalnya, Adakah ini taktik mengalih isu oleh PR yang semakin malap dek derhaka Raja?
  • Demi memuaskan hati anda yang sungguh sungguh mencari gambar tersebut maka ini ada gambar beliau dan teman lelaki satu parti dengannya ...

[Elizabeth-Khalid-440-Tanda.jpg]

Gambar Ekslusif ini diperolehi dari : masterdedah.com

31 ulasan:

Unknown berkata...

Salam panglima,

Saya ada pandangan tersendiri mengenai isu Elizabeth ini. Sila layari blog kerdil saya untuk menyelami pandangan saya. Saya minta maaf jika pandangan dalam blog saya itu tidak secocok dengan ahli BPN.

http://pendikargunung.blogspot.com/

Panglima Perang Cyber berkata...

tak secocok boleh dicocokkan..

asal sahaja kita cocokkan niat dan matlamat kita.

terima kasih dan saya sangat tersentuh dengan komen begitu rendah diri dari PGK..

salam

Tanpa Nama berkata...

khir is suspicious,
did he saw the photo before he ask Eli to quit?
how come he is so fast giving his words on the matter?
smell fishy anyone?

Tai berkata...

Sudah strat liao. Siap tulis orang putih dah. Ini pembangkang, memang langsung tak reti bahasa kebangsaan.

Cheguman berkata...

Khalid kata, "kita tak boleh masuk campur dalam kehidupan 'Amoi' tu. Kalau camtu, bubarkan saja PKR. Bukankah salah satu perjuangan PKR ialah ambil tahu hal peribadi pemimpin?

iqah berkata...

setakat gambar amoi bogel tengah tidor nak wat pa..
gambar jj raba punggung ada tak..pastu nak jugak tengok video blue soilek..lagi ngam kalau ada gambar N balaun AL..fuyoo..aku rasa ada gambar KJ pakai baju pompuan..he..he..nak jadi pondan ke. Dulu ada gambar imam hadari raba nyonya cina.. pastu gambar big mama tengah cium mat bangla...banyak woi..

Tanpa Nama berkata...

Betul ke blogger ni pembela negara? aku benci umno sebenci-bencinya. dasar asobiyah punya parti. Rasulullah reject perjuangan berdasarkan bangsa ni..

Tanpa Nama berkata...

samalah spt sahabat karib umno, chua soi lek tu...

maun berkata...

Ko orang ni lebih sudu dari kuah. mana gambornye...setakat cakap merapu pun sapa pun boleh. Kalau ada heret Khir toyol ko orang tu kemahkamah kerana skodeng orang lain punye benda

Tanpa Nama berkata...

Orang-orang hamPAS, DAPig, tambah lagi geng alJuburi ni memang dah buta hati, Allah dah butakan hati mereka....kuman di seberang nampak, amoi kurus kering depan mata lagiler dia orang nampak. Memang dasar bangsa Melayu bangsat yang suka jadi BARUA kepada DAPig...BN buat semua haram...PR buat betui semua...hehehe...ALLAH telah memfirmankan kun fayakunnya di 3 Bukit....lagipun PAS mana suka kawan dengan orang Melayu Islam UMNO..dia orang suka jadi BARUA DAPig dan amoi2 PKR kurus kering serta HIndraf yang kawin dua hahahahahha geli hati den

Pembela Melayu berkata...

hahahaaaaahaha..naik kelakar aku layan si ANONYMOUS2 semua semua pengecut....kalau berani taruk nama betul...kalau ada blog pun kasi taruk....dan kita lihat SAPER TARUK SAPER

Panglima Perang Cyber berkata...

Taktik depa memang macam tu..suka baling batu sembunyi tangan.

cuba tengok di blog2 depa pun tak ada yang berani letak nama blog.

satu dalam seratus...

paling pedas dan sinis di atas :

komen cheguman..

komen paling emosional macam perempuan : yang tulis aku benci sebenci bencinya dll di atas..

yang tersesat jalan : komen tulisan bahasa omputih ..

yang paling berani : komen pembela wira


tq semua dan kita sambung 'perang' lagi.

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Kepada panglima. aku baru jer 1st time gi ko nyer blog dan aku suka sbb ada beberapa info yang aku tak tahu selama nih.

cth: Sumpah Melayu tu..

dan of course gamba ... ADUN Lajang.hehe.

Nway, just nak share pendapat bahawa pembangkang pun apa kurangnya buat kontroversi. Nih Elizabeth nih tak reti nak jaga bf ker? kalau di jaga bebaik takkan lah bf dia sanggup sebar gambar tu.

1 more thing, I'm agree that the BN government had done wrong throughout 51 years since our independent, it is common that some mistakes occurs in that long 51 years. But until today this is the only stable government we can rely on. Even PR is not stable enough to endure the challenges waiting in future. In 1 year we can see where PR will end up being.

PRU 12 teach BN a lesson, I'm sure now they are aware and ready to change to suit Rakyat needs. We should give them chances for them to prove that they had changed.

Obama said "Change Yes We Can!"

Salam perjuangan!

Tanpa Nama berkata...

Presiden dan pengasas Sahabat, Syed Hussain Syed Mansur AlShahab berkata, jika kekebalan itu tidak dikembalikan, maka suatu hari nanti akan ada perkara yang lebih dahsyat akan berlaku seperti di Perak dengan perbuatan menghina, menderhaka dan cubaan meruntuhkan kedudukan Raja-raja Melayu.

Seramai 200 anggota Sahabat lengkap berpakaian baju Melayu hitam, bertanjak atau bersongkok dan berkeris berbaris dalam pertemuan berkenaan.

Apabila mendengar kenyataan Pak Habib mengenai kes 'penderhakaan' di Perak dan seruan supaya dikembalikan semula kekebalan kuasa Raja-Raja Melayu, saya tidak dapat mengelakkan untuk tersenyum hingga ke telinga. Mana tidak senyum, yang dituduh derhaka di Perak orang lain, yang menyebabkan kekebalan kuasa Raja-Raja itu dihapuskan pula orang lain. Kisah penderhakaan UMNO terhadap Raja sejak zaman Ghazali Jawi pada tahun 1970an, pindaan perlembagaan yang menghakis kekebalan Raja-Raja pada 1980an hingga 1990an dan episod penderhakaan Idris Jusoh dan Shahidan Kassim pada 2008, semuanya dilakukan oleh watak-watak penting dalam UMNO. Pemimpin-pemimpin UMNOlah yang menghakis kuasa Raja-Raja dan mereka jugalah yang telah menderhakai Raja-Raja Melayu sejak 3 dekad yang lalu lagi.

Atau mungkin Pak Habib mengeluarkan kenyataan menyeru kekebalan kuasa Raja dikembalikan itu sekadar untuk mengingatkan kembali orang-orang Melayu kepada episod 1993 di mana Raja-Raja Melayu dihina, dicerca dan diperbodohkan oleh pemimpin-pemimpin UMNO hampir setiap hari selama berbulan-bulan dalam media arus perdana kita?

Untuk makluman Pak Habib rakyat yang masih bernafas pada 1993 dan dipanjangkan usia dengan fikiran waras pada hari ini tidak akan pernah lupa episod hitam penghinaan UMNO terhadap Raja-Raja Melayu itu. Malah kebanyakan mereka jika ditanya pasti tidak akan memaafkan kebiadapan UMNO terhadap Raja-Raja ketika itu.

saya copy n paste jer ni, cuma aku nak tau kebenaran nya?? betul kah citer sejarah ni??

Tanpa Nama berkata...

Bersandarkan bukti-bukti di atas kini sipenderhaka Umno yang sama dengan tanpa segan silu menuduh Nizar pula sebagai penderhaka. Ya, memang benar Nizar mengakui telah “menyembah sembah derhaka” semasa beliau diminta oleh Yang Mulia Tuanku Sultan untuk mengundur diri daripada jawatan Menteri Besar Perak. Apabila seseorang tidak bersetuju dengan titah sultan menjadi adat dan bahasa istana seseorang akan menyatakan “hamba memohon untuk menyembah sembah derhaka” . "Sembah derhaka" bermaksud tidak bersetuju dalam bahasa rakyat. Di dalam mesyuarat Majlis Raja-Raja Menteri-Menteri Besar saya difahamkan dipanggil "hamba tua" . Ini bahasa istana nak buat macam mana .

Malangnya Umno yang jahil dengan bahasa istana menganggap nizar sebagai derhaka apabila memohon "menyembah sembah derhaka” . Naif dan ceteknya pemikiran Umno.

Nizar memohon menyembah derhaka kepada Yang Mulia Tuanku Sultan kerana beliau berpandangan Sultan tidak mempunyai kuasa memecatnya . Ini kerana berdasarkan Perkara 16 ( 7 ) Perlembagaan Negeri Perak secara jelas memperuntukkan bahawa tidak sepertimana ahli-ahli Exco Kerajaan Negeri yang memegang jawatan dengan kerelaan sultan ( at his pleasure ) yang membolehkan para exco boleh dilantik dan di pecat oleh Sultan pada bila-bila masa, jawatan Menteri besar adalah berbeza dengan jawatan exco. Dengan lain perkataan jawatan Menteri Besar tidak dipegang di atas keredaan sultan.

Menteri Besar seperti Nizar hanya boleh diminta untuk meletakkan jawatan sebagai Menteri Besar sekiranya beliau telah tidak lagi mendapat kepercayaan ( ceases command of confidence ) kebanyakan ahli-ahli Dewan Undangan Negeri Perak sepertimana yang diperuntukkan di dalam Perkara 16 ( 6 ) Perlembagaan Negeri Perak. Persoalannya bagaimanakah kaedah untuk menentukan seseorang Menteri Besar itu telah tidak lagi mendapat kepercayaan kebanyakan ahli-ahli Dewan Undangan Negeri menurut perpektif undang-undang ?

Tanpa Nama berkata...

Apa yang berlaku pada kes Nizar ini samalah seperti yang berlaku kepada Ketua Menteri Sarawak pada tahun 1966 dahulu. Di dalam kes Stephen Kalong Ningkan lwn Tun Abang Haji Openg & Tawi Sli ( 1966 ) 2 MLJ 187 Mahkamah Tinggi Borneo telah memutuskan bahawa di bawah Perlembagaan Negeri Sarawak ( sama seperti Perlembagaan Negeri Perak ) “ lack of confidence may be demonstrated only by a vote in the Council Negeri “ ( kehilangan kepercayaan hanya boleh ditunjukkan melalui undi tidak percaya di dalam sidang Majlis Negeri ( sama seperti Dewan Undangan Negeri ) )

Oleh itu Nizar mempunyai sebab yang kukuh untuk enggan meletakkan jawatan. Di dalam kes di Perak kekuatan BN dan Pakatan Rakyat sama iaitu 28 kerusi masing-masing. Ketiga-tiga bekas ADUN Pakatan Rakyat hanya menjadi ADUN bebas dan bukannya ADUN BN. Maka isu sama ada ketiga-tiga ADUN berkenaan dikatakan menyokong BN mestilah dibuktikan melalui undi tidak percaya di dalam sidang DUN.

Tanpa Nama berkata...

Malaysiakini melaporkan EXCO Kerajaan Negeri Selangor, Elizabeth Wong, yang juga wakil rakyat Bukit Lanjan, membuat laporan di balai polis Damansara, Petaling Jaya kira-kira jam 11 malam tadi berkaitan gambar-gambarnya yang sedang tidur berbogel yang kini tersebar di internet dan MMS. Difahamkan foto-foto yang dirakam di atas sofa rumahnya itu diambil tanpa kebenarannya itu kemungkinan diambil oleh seorang bekas teman lelakinya.

Bagai mengantuk disorong bantal, Ketua pembangkang Selangor, Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo bingkas mendesak Elizabeth meletak jawatan EXCO dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Lanjan.

"Ini (tidur berbogel) adalah masalah moral. Dulu Datuk Seri Dr Chua Soi Lek pun letak jawatan," katanya kepada Malaysiakini.

Sama ada perbuatan Elizabeth tidur telanjang itu boleh digambarkan sebagai tidak bermoral bergantung kepada beberapa keadaan:

i) Adakah kelakuan seseorang itu di dalam rumahnya sendiri - makan, mandi, tidur, buang air besar dan buang air kecil dianggap tidak bermoral jika gambarnya di dalam keadaan sedemikian berjaya diambil oleh rakannya, musuhnya atau paparazzi yang khas diupah untuk tujuan memalukannya? Elizabeth dalam hal ini difahamkan diambil gambar ketika sedang tidur berseorangan di atas sofa rumahnya sendiri oleh bekas teman lelakinya.

Jika tidur dalam keadaan telanjang itu tidak bermoral, jika esok tersiar gambar Datuk Seri Najib sedang mandi telanjang di dalam kediamannya sendiri, wajarkah Khir Toyo menyatakan perbuatan Dato' Seri Najib itu sebagai tidak bermoral dan dengan itu Najib patut letak jawatan? Atau jika ada orang yang berjaya mengambil gambar Khir Toyo yang sedang buang air kecil separuh telanjang di dalam rumahnya, adakah perbuatan itu juga boleh dianggap sebagai tidak bermoral dan dengan itu beliau patut meletak jawatan sebagai ADUN dan Ketua Pembangkang Selangor? Atau bagaimana jika gambar seorang menteri sedang berjimak dengan isterinya yang sah disebarkan oleh paparazzi, adakah perbuatan yang sah disisi agama itu juga boleh dianggap tidak bermoral dan dengan itu menteri itu patut meletak jawatan? Jika semua benda yang kita lakukan didunia ini - tidur, mandi, buang air dan berjimak dengan pasangan yang sah disisi agama dan undang-undang dianggap sebagai tidak bermoral, maka ramailah wakil rakyat yang patut meletak jawatan kerana kehidupannya yang dianggap tidak bermoral.

ii) Dalam Islam, terdapat adab tidur, antaranya dianjurkan tidur dengan pakaian yang menutup badan. Tetapi Elizabeth bukannya penganut Islam dan kita tidak tahu sama ada dalam agamanya tidur telanjang itu diharamkan. Jika beliau tidur berseorangan dalam rumahnya dan tidur telanjang itu tidak diharamkan oleh agamanya, apa masalahnya hingga beliau perlu meletakkan jawatan? Lainlah jika Elizabeth itu Islam, tentu pandangan kita lain sedikit...

iii) Membandingkan kes Elizabeth dengan kes Dr Chua Soi Lek seperti yang diketengahkan oleh Khir adalah tidak masuk akal kerana natijah di antara dua kes ini berbeza, seperti beza antara langit dan bumi. Dr Chua sudah berkahwin, ada keluarga dan beliau melakukan sex dengan seseorang yang bukan isterinya yang sah. Elizabeth pula diambil gambar ketika dalam tidur dan beliau tidak menyedari gambarnya diambil. Mengambil gambar orang yang sedang tidur telanjang memang boleh menjatuhkan moral mangsa yang gambarnya diambil itu, tetapi bolehkah perbuatan yang sewaktu dengannya seperti mandi telanjang dan buang air kecil bertelanjang atau separuh telanjang di dalam bilik yang bertutup boleh juga dianggap sebagai sesuatu yang tidak bermoral? Lainlah jika ada gambar Elizabeth sedang tidur dengan Dr Chua, Dr Khir Toyo atau Dato Seri Najib di sebelahnya, ia memang sah satu perbuatan yang tidak bermoral dan haram di sisi agama kita !

SAYA COPY AND PASTE JER..CUMA PENDAPAT SAYA ADER LOGIC JUGAK APA YANG DI PENDAPAT DIATAS NI..ITU JER..KOMEN ANDA BAGAIMANA??

Panglima Perang Cyber berkata...

nak jawab kena jawab betul2...

tunggu saya betul2 free dulu..

sementara tu harap ada komen balas dari sahabat BPN..

sekarang ada hal mahu diselesaikan.

tq komen di atas...

rezqeen hill berkata...

Pembangkang ni kejenye asyik dok bangkang pastu mengamuk tak tentu pasal then caci maki org.

Asal la korg ni digelapkn hati?
Agaknye sbb terlalu taksub dgr ceramah kot.

Cuba luaskan minda, bc paper² biase.
Sesekali cube terima pendapat org lain. Takda salahnya kalo berpolitik cara gini.

Azizahns berkata...

PADA pandangan saya.. ...

kalau pasangan suami isteri yang sah diambil gambarnya oleh orang lain dan disiarkan... itu bukanlah masalah moral pasangan terbabit TETAPI masalah moral jurugambar tersebut.

TAPI DALAM KES ELI ATAU PEMIMPIN LAIN SAMA ADA ISLAM ATAU BUKAN ISLAM. melakukan hubungan seks sebelum berkahwin adalah satu maslah moral sama ada diketahui oleh orang lain atau tidak bukan persoalannya. sama juga dengan gambar bogel...

atau sekiranya si eli suka bergambar bogel atau separuh bogel adalah lebih baik si eli tu tukar jawatan dan jadi peragawati/model.

mungkin si eli boleh jadi model seluar dalam atau model kalendar amoi...tapi tak usahlah jadi pemimpin rakyat sebab... eli bukan sahaja daji pemimpin cina dan india tapi pemimpin orang melayu dan islam juga.

saya sebagai orang melayu islam tak mahu pemimpin yang buruk akhlaknya sama ada daripada parti umno, pas, pkr , dap atau bebas.

OrAnG MeLaYu berkata...

Salam perjuangan rakan2 semua.. hamba menyampah bila si anonymos tu kata benci tentang perjuangan bangsa...

Beliau tidak fikirkah majoriti Islam di Malaysia ni berbangsa Melayu.. Mcm mana kita nak tegakkan agama kita sekiranya bangsa tidak dijaga.. memang agama no satu.. tapi bangsa dah berpecah belah dan agama selalu dipolitikkan apa cerita???... mcm ni lah tuan hamba anon.. hamba rasa baik tuan hamba menggunakan akal fikiran yg dikurniakan tuhan utk berfikir dengan waras...

Takbir.. Allahuakhbar...

Salam OM..

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Kenapa gambar Elizabeth Wong dgn Ts Khalid Ibrahim itu hanya tunujk sekerat sahaj? Bukan ke dalam gambar itu ada exco lelaki lain rapat2 dengan Elizabeth Wong & TS Khalid Ibrahim sebab mereka nak posing depan para jurugambar? Kenapa tuan hanya tunjuk gambar sekerat saje? Apa niat tuan?

Panglima Perang Cyber berkata...

Salehan - gambar asal tak ada dgn saya.

cuma yg penting gambar tu boleh ditafsir seribu makna..

anda nak apa ? bela dia ?????

ok no problem.

Kalau negara lain bukan negara majoriti umat Islam pun, jika ada Menteri salah laku sikit pun diorang letak jawatan.

Malaysia ? orang Islam pertahan pulak diorang.

Yang non muslim lagilah nak pertahan walhal mengikut standard kepimpinan antarabangsa pun mereka akan resign even kes tu seperti keretapi berlanggar hingga mati ramai rakyat mereka.

Tak berkait islam atau bukan islam..

yang penting moral perkara turut dititikberatkan oleh bukan islam..

Tai berkata...

Ya betul tu Panglima. yang tak bermoral tak layak.

Tanpa Nama berkata...

KENAPA EK TAKDER SORANGPUN LAGI KAT SINI NAK BAGI PENDAPAT MENGENAI APA YANG SAYA COPY N PASTE DENGAN PANJANG LEBAR KAT ATAS SANA TU????
1. MENGENAI MB PERAK TU
2. MENGENAI GAMBAR ELIZ WONG

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

ANYWAY SAYA AMAT MENYOKONG KONSEP RAJA BERPERLEMBAGAAN, TAPI AMAT TIDAK MENGOKONG KONSEP RAJA BERKUASA MUTLAK

Tanpa Nama berkata...

SAYA TAK BERAPA SEPENDAPAT DENGAN PENDAPAT INI...

Kalau negara lain bukan negara majoriti umat Islam pun, jika ada Menteri salah laku sikit pun diorang letak jawatan.

Malaysia ? orang Islam pertahan pulak diorang.

Yang non muslim lagilah nak pertahan walhal mengikut standard kepimpinan antarabangsa pun mereka akan resign even kes tu seperti keretapi berlanggar hingga mati ramai rakyat mereka.

Tak berkait islam atau bukan islam..

yang penting moral perkara turut dititikberatkan oleh bukan islam..

KERANA ADA SUMBER MENYATAKAN ADA KES YANG HAMPIR SAMA BERLAKU ZAMAN YB MB KHIR TOYO KEPAKA EXCONYA YANG BERAGAMA ISLAM

Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo didakwa mengamalkan sikap "cakap tidak serupa bikin" apabila mendesak Elizabeth Wong melepaskan jawatan exco kerajaan Selangor dan wakil rakyat susulan terbongkarnya foto separuh bogelnya.

Bekas menteri besar itu tidak mengambil sikap sedemikian apabila dimaklumkan tentang dakwaan skandal Senator Datin Paduka Norhayati Onn beberapa tahun lalu, kata suami pemimpin Wanita Umno itu, Mohd Suffian Abdul Aziz.

"Wajarkah Datuk Seri Khir meminta YB Elizabeth meletakkan jawatan sedangkan semasa beliau menjadi menteri besar, kenapa beliau abaikan kes Norhayati?

"Saya sendiri pernah berjumpa Datuk Seri Khir di pejabat menteri besar, mengadu masalah (dakwaan) hubungan sulit isteri saya dengan (bekas) ahli parlimen Gombak," kata Mohd Suffian.

Bekas ketua penerangan Umno Klang itu mengulas desakan ketua pembangkang Selangor itu selepas tersebar foto-foto separuh bogel Elizabeth yang didakwa dirakam tanpa kerelaannya dan sewaktu wakil rakyat PKR itu sedang tidur.

Mohd Suffian, yang menemui Malaysiakini hari ini, berkata Dr Mohamad Khir tidak membuat sebarang tindakan terhadap aduannya dan sebaliknya meminta beliau "menyelesaikan sendiri" isu rumahtangganya "sedangkan segala bukti termasuk rakaman suara, mesej SMS, video dan foto" diserahkan kepada bekas menteri besar itu.

"Tetapi tiada tindakan daripada Datuk Seri Khir. Bila timbul isu (foto) YB Elizabeth, dia (Dr Khir) bercakap," kata Mohd Suffian.

"Saya hairan kenapa kes Norhayati tidak disiasat walaupun sembilan laporan polis dibuat oleh saya? Bahkan Norhayati dilantik semula sebagai senator walaupun ada masalah moral."

Jawatan Norhayati - anak pengerusi tetap Umno dan bekas Speaker DUN Selangor, Tan Sri Onn Ismail - sebagai senator disambung bagi penggal kedua pada Oktober lepas walaupun kontroversi mengenai membuak sejak 2007.

Norhayati, yang juga ketua Wanita bahagian Klang, berhasrat mempertahankan jawatannya sebagai exco Wanita Umno, bulan depan.

Dihubungi Malaysiakini, bekas menteri besar Selangor itu berkata beliau tidak mengambil tindakan terhadap aduan Mohd Suffian kerana wujud perbezaan antara isu itu dengan isu Elizabeth.

"Kes ini berbeza. Elizabeth mengaku itu gambar dia dan dia buat laporan polis. Tapi macam Norhayati, dia tak mengaku gambar itu betul atau tidak," kata Dr Khir.

"(Isu) itu masalah rumahtangga. Kita tak ada hak untuk campur tangan rumahtangga orang."

Tambahnya, pihaknya sendiri tidak dapat memastikan kesahihan gambar tersebut.

"Norhayati tidak mengaku, sebab itu kita tidak berani nak menuduh (beliau). Sebab itu kita tidak berani hendak ambil tindakan ke atasnya.

"Kalau (Norhayati) mengaku, lainlah. Gambar mereka, muka dekat, dekat. Mungkin super-impose," katanya.

Beliau mengingatkan agar Mohd Suffian tidak membabitkan orang lain berhubung masalah rumahtangganya dengan isu foto separuh telanjang wakil rakyat Bukit Lanjan.Exco Wanita Umno itu dilantik semula sebagai senator melalui saluran pihak kerajaan persekutuan, tambah Dr Khir.

Norhayati tidak dapat bercakap panjang kepada Malaysiakini sewaktu dihubungi sebentar tadi kerana sedang memandu.

Pembela Melayu berkata...

'cik anon jande mude'.....

Tanpa Nama berkata...

Ramai org dah lupa atau wat2 lupa Rukun negara. Kalau dah lupa leh masuk sekolah blk.. :)

1)Kepercayaan kpd Tuhan,
2)kesetiaan kpd raja & negara,
3)keluhuran perlembagaan,
4)kedaulatan undang2,
5)kesopanan dan kesusilaan.

La nie.. nampaknya yang tinggal cuma no 1 jek kot.. yang lain dah ilang..

Panglima Perang Cyber berkata...

Terima kasih komen sahabat dan kawan semua.

Sahabat - team bpn
Kawan - pengunjung blog saya.


Kita akan teruskan usaha mengangkat martabat agama kita dan juga Raja dan Bangsa ke tempat yang selayaknya.

Mari kita jangan lemah semangat dan putus asa menjalankan urusan membasmi fahaman melawan kerajaan dan mengatakan kerajaan tidak patut dihormati atau ditaati.

Ingat, Raja melantik PM dan kerajaan di bawah PM yang dilantik oleh Raja..

Jadi apa lagi fatwa mereka ?

Cari Blog Ini

Translate