Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

26 Mac 2010

Edisi Bodoh : Sivarasa persoalkan keluluusan KPN buat apa ?

Banyak isu dicipta sekarang selepas 'bom nuklear' diledakkan oleh Zahrain Hashim dan Zulkifli Nordin.

Gabungan dua Zek ini telah memberi impak yang besar kepada politik Malaysia khasnya PKR yang sudah sangat tenat sehingga terpaksa mereka cipta fitnah versi terbaru.

Maka berlompatlah Sivarasa membuat laporan polis mengaitkan Ketua Polis dengan kenyataan palsu seperti laporan di sini http://www.malaysiakini.com/news/127376


Juga berlompatlah juga Saifudin Setiausaha PKR menuduh Ibrahim Ali mempunyai saham dalam syarikat judi milik Vincent Tant. sehingga Datuk Ibrahim Ali akan menyaman Saifudin Nasution atas dakwaan palsu tersebut serta sanggup bersumpah menafikannya..

Aksi lompat melompat ini satu taktik untuk mengalihkan perhatian rakyat sebenarnya. Mereka tidak mahu pendedahan dua Zek di atas menjadi perhatian rakyat.

Last sekali Anwar turut melompat melatah ketika ditanya siapakah yang dimaksudkan oleh Zulkifli Nordin berhubung dakwaan ada pihak menawarkannya wang lumayan untuk mengaitkan fitnah terhadap Perdana Menteri dan isterinya Datin Seri Rosmah.

jawab jangan tak jawab !!!


Berani buat beranilah tanggung.


Sekarang barulah buku bertemu ruas.



2 ulasan:

lelaki tulen berkata...

Mengapa agaknya semua melompat2 seperti beruk kena belacan,agaknya dah terasa segala penipuan mereka selama ini dibuka dan disingkap oleh bekas MP mereka sendiri.
Yang kelakar kenapa Nuar tak tahu ye siapa yang jadi dalangnya.
Lawak lawak kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

mari kt gelak kah kah kah

Cari Blog Ini

Translate