Pengikut Blog Panglima

04 Mac 2011

Harakahdaily Makin Lucah !!! Siar Gambar Palsu Ummi Hafilda Demi Ampu Anwar !!!






Gua sebenarnya malas nak baca kitab puak-puak bulan iaitu Harakah. Gua rasa macam berdosa je bila baca paper puak-puak bangang ni sebab banyak sangat iklan jual ubat kuat.


Tapi hari ni gua terpaksa baca jugak kitab dorang ni pasal ada member bagitahu gua wartawan Harakah dah pandai buat gambar superimposed.

Mula-mula gua ingat member gua bohong..., bukannya apa.., korang pun mesti tahu yang wartawan kitab PAS tu mana ada yang cerdik IT ni baii... Tapi rupa-rupanya betullahhhh...



Dorang letakkan gambar Ummi Hafilda yang dah di superimposed laa... Hahahahaha... Dah semakin cerdik sikit puak-puak wartawan Harakah ni nampaknya... Mesti akibat dari minum Jus Tok Gundu yang diimport khas dari Pulau Melaka...


So, korang tengok lah sendiri ye..., sebelum ni dorang selalu kata Utusan dan Berita Harian sebagai paper fitnah..., tapi sekarang ni siapa yang kaki fitnah sebenarnya? Baca SINI.










Panglima : jelas gambar asal dengan gambar rekaan Harakahdaily. Apa kata Ummi Hafilda saman Harakahdaily RM200 juta ?







Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah

4 ulasan:

blogenstarz berkata...

Saman sampai bangkrup !
Kurang ajar !

lidey lim berkata...

sakan betui puak tuh

ajai62 berkata...

Assalam Bro

Saya langsung tak boleh baca paper dia orang. Kepala terus pening dan meloya nak muntah. Banyak sangat fitnahnya.

Tanpa Nama berkata...

kalau ikut fatwa tok guru n.ajis, tindakan harakah tu halal. ia menjadi haram kalau utusan buat.

Cari Blog Ini

Translate