Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

18 April 2011

Wow : Mesti Tengok Video Ratu Porno - Elizabeth Wong 'Beraksi Ghairah' Di Miri !!!


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 


Menurut info malam sebelum hari mengundi, DAP dan Fuckatan akan membuat kecoh di Pusat Pengiraan Undi dan video di bawah bukti kesahihan info tersebut.

Cubaan menutup malu mereka selepas Anwar Ibrahim Ketua Penasihat PKR di blog beliau menggembar-gemburkan kemenangan Fuckatan Rosak hasil kajian Zentrum iaitu sebanyak 40 kerusi.

Malang sekali akhirnya mereka menjadi mangsa penipuan terhormat tersebut dan tidak segan silu meluahkannya kepada SPR !!! Puncanya jelas, kerana terlalu dibuai khayalan yang ditiup oleh Anwar bahawa mereka akan menang dan memerintah Sarawak hingga gagal mengawal emosi apabila kalah dalam Pilihanraya Negeri kali ini.

Maka jangan diherankan sedikitpun cubaan puak Fuckatan ini yang gigih menggunakan apa jua bahan untuk menutup 'kemaluan' mereka sendiri. Pembohongan demi pembohongan dengan sengaja dibuat dan kedaulatan undang-undang diketepikan begitu sahaja oleh Elizabeth Wong dan ahli Fuckatan yang lain dalam video ini.

Aksi 'ghairah' yang akan anda tonton di bawah ini tidak lain disebabkan 'rangsangan' tanpa batasan oleh Anwar Alqubul Waddubur terhadap sekelian ahli Fuckatan !!!

  tonton dulu video ini...




baru tengok sambungannya di sini





Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate