Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Mei 2011

Gempar : Zahid Dapat Petunjuk Anwar Akan Rancang Insiden Untuk Melarikan Diri Ke Luar Negara


 



Zahid Md Arip yang juga bekas orang PKR mendedahkan perkara ini. Cucu kepada Tun Ghafar Baba ini pernah menjadi pembela kepada Anwar tetapi hari ini beliau pula yang 'membogelkan' Anwar selepas sedar ditipu dan diperdaya untuk berjuang bagi menaikkan Anwar sekeluarga. 

Mimpi turut menjadi salah satu petunjuk kepada orang beriman, perlu dikaji dan dianalisa untuk panduan hidup kita. Apatah lagi di dalam aspek menumpaskan Pakatan yang sedang diketuai oleh Anwar yang merancanga menumbangkan kerajaan kita pada PRU akan datang. Maka tepatlah tindakan Zahid Md Arip berkongsi mimpinya agar kita dapat bersedia dengan kemungkinan terjadinya insiden tembakan tersebut selepas ini.

Jangan lupa pernah Anwar lari ke Kedutaan Turki dan selepas itu dikatakan beliau sedang diancam.

Sebarkan video ini agar kita dapat halang Anwar dari  mencipta insiden untuk membenarkannya melarikan diri selepas tertekan dengan kes liwat dan kes video seks China Doll yang sedang hangat diperkatakan sekarang.




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak mustahil perkara ini berlaku dan inilah saja cara untuk Anwar menyelamatkan dirinya. Sebelum ni pun dia mengalakkan orang islam (Lina Joy) murtad dan berkongsi Allah dengan semua ugama di dunia. Harap umur aku panjang sebab aku nak tengok apa kesudahan mahluk yang diturunkan dibumi kita ini.

pembunuhiblis berkata...

Lepas ni bolehlah Zahid membuka Klinik Mimpi 24 Jam. Siapa2 yg ada mimpi bolehlah menemuinya utk dihuraikan makna mimpi mereka. Bila Zahid dah benar2 kaya hasil Klinik Mimpinya, dia akan dikenali sebagai Saudagar Mimpi pula. Menarik kan?

Cari Blog Ini

Translate