Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

28 Ogos 2011

Update : Punca Mat Sabu 'Meroyan' Puji Komunis Hina Pejuang Telah Terbongkar - Syabas Kafir Harbi DAP !!!



Tidak elok jika tidak anda pergi sendiri ke blog Dr Novandri atau Minda Intelek Melayu (MIM)


http://novandri.blogspot.com/2011/08/eksklusif-bukti-dokumen-penyelewengan.html


Panglima mahu anda membaca keseluruhan jawapan Dr Novandri tentang bukti Mat Sabu dibayar oleh PBA.


Beliau melalui kesungguhannya mencari maklumat, akhirnya telah berjaya mendapat bukti Mat Sabu dibayar oleh Kerajaan Pulau Pinang melalui Perbadanan Air Pulau Pinang atau PBA yang dipengerusikan oleh Lim Guan Eng.


Persoalan beliau timbulkan - kenapa Mat Sabu dibayar oleh PBA sedangkan dia bukan Ahli Lembaga Pengarah.


Lebih dari itu kecederaan yang dialami Mat Sabu berpunca dari kegiatan menyalahi undang-undang iaitu demo haram BERSIH. Maka boleh dijadikan hujjah beliau tidak layak menerima pembayaran tersebut.


Nampaknya semakin lama semakin jelas siapa yang bermain kata-kata dan siapa pula yang mengotakan kata-kata dan janjinya. 


Kita perlu berani dan bersemangat tinggi untuk melawan mereka sampai tiada lagi musuh Malaysia berkeliaran di alam maya atau siber.


Syabas kepada Dr Novandri atas kupasan teliti beliau terhadap kerosakan Mat Sabu ini.






Update 6.56 29 Ogos 2011 :




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

buat pengendali blog,cuba baca tulisan dato abdullah ahmad hr ni dlm Sinar Harian.dia pernah di penjara krn di tuduh sbg talibarut komunis.betul ke dia komunis?Fitnah ada lh cra umno nk mnjatuh kn pemimpin dr dlu lg.

Tanpa Nama berkata...

MAK AKU TERPAKSA TIDUR DALAM KEBUN GETAH KERANA KOMUNIS PIMPINAN MAT INDERA MEMBAKAR RUMAH ORANG MELAYU DI SEMERAH PADA MALAM HARI. MAK AKU MASIH INGAT KEKEJAMAN KOMUNIS. KALAU ADA ORANG MELAYU MEMBELA KOMUNIS BERMAKNA DIA RELA NEGARA INI DI PERINTAH OLEH KOMUNIS YANG BANYAK MEMBUNUH ORANG MELAYU ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

KALAU KOMUNIS YANG TAK PERCAYA TUHAN DAN MEMBUNUH ORANG MELAYU TANPA BELAS KASIHAN DI ANGKAT MENJADI HERO OLEH PAS DAN DAP. RAKYAT BOLEH MENILAI SENDIRI HATI BUDI MEREKA.BERTAPA BUSUKNYA MEREKA INI PADA AGAMA ISLAM DAN MELAYU.

Tanpa Nama berkata...

Orang PAS baru dapat duit sikit dari DAP dah nak jual Agama dan bangsa sendiri dengan KOMUNIS. Murah nya nilai perjuangan PAS .

Tanpa Nama berkata...

"buat pengendali blog,cuba baca tulisan dato abdullah ahmad hr ni dlm Sinar Harian.dia pernah di penjara krn di tuduh sbg talibarut komunis.betul ke dia komunis?Fitnah ada lh cra umno nk mnjatuh kn pemimpin dr dlu lg."

> Jika nak komen gunakan akal sikit. Sabit kah yang awak kata 'fitnah' jika siap dengan video dan suara original Mat Sabu? Dia dah kemarok termakan budi DAP tu.

Panglima Perang Cyber berkata...

bila benda betul, pembangkang tulis fitnah.

bila saiful bukhari dedahkan perkara sebenar dia dituduh buat fitnah.


sampai bila nak habis?

Tanpa Nama berkata...

Ini masalah Mat Sabu. Pernah tak dia kaji Bahawa Komunis ini tidak percaya kepada kewujudan tuhan???

Refer pada penjelasan mengenai Komunis ini http://www.scribd.com/doc/4507476/IDEOLOGI-PARTI-KOMUNIS. Aku selitkan dalam bahasa Malaysia.

Muhasabah diri lah wahai org2 PAS. Yang aku pelik Bapak Mertua aku pun sokong Mat Sabu. Sedeh bila bekas POLIS sokong pahaman org POLITIK SEMPIT ini. Semoga Allah menerangi hati mereka-mereka ini.

Cari Blog Ini

Translate