Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

18 Oktober 2011

Mesti Disebar : Rang Undang2 Kg Baru 2010 & 2011




Lagi dokumen2 bertulis yang diberi oleh Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Dato' Raja Nong Chik bin Datuk Raja Zainal Abidin kepada blogger termasuk Panglima dalam pertemuan di Parlimen sebelum ini sudah dimuatnaik termasuk di bawah


sila check twitter2 Panglima yang dimuatnaik sebentar tadi.

Turut hadir pada pertemuan tersebut blogger2 UMB lain seperti Yuseri Yusoff, 1Peluru dan Kulaan bersama Pengerusi UMB Tun Faisal dan Timbalannya Razlan Rafii.

Kg Baru tidak akan berjaya menjadi senjata Pakatan kerana penjelasan sudah dibuat mencecah 20 pertemuan antara Kerajaan dengan rakyat.

Dato' Raja Nong Chik bin Datuk Raja Zainal Abidin Malangnya hanya dua wakil Pakatan yang datang. Seorang telah pun meninggal iaitu Dr Lo' Lo'.

Percayalah rakyat asal Kg Baru tidak akan termakan hasutan pembangkang! Pembangkang hanya tahu menghasut demi undi dan membiarkan rakyat menderita bila sudah berkuasa.

Cadangan menubuh Perbadanan Kg Baru sebenarnya lebih telus berbanding Majlis Amanah kerana Perbadanan akan melapor terus kepada Parlimen dan rakyat berbanding Majlis Amanah yang dicadang oleh Pakatan.

Sekian mohon disebarkan.

Link berkaitan tajuk : http://www.freemalaysiatoday.com/2011/03/01/pembentangan-rang-undang-undang-ppkb-ditangguh/
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate