Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

31 Disember 2011

M.Sayuti Omar Gila Ke Halalkan Apa Sahaja Cara Akan Dibuat Penyokong @anwaribrahim Untuk Membebaskannya?

Artikel oleh Sayuti Omar ditulis di blog beliau

http://msomelayu.blogspot.com/2011/12/sesudah-subuh_31.html

" Seperti dinyatakan sebelum ini pengikut Anwar Ibrahim dan ahli PKR serta penyokong Pakatan Rakyat seluruhnya berhak untuk melakukan apa saja untuk membebaskan hero mereka. Anwar adalah hero mereka. "

Lihat gambar skrin di atas dan bayangkan apa akan jadi jika penulis blog seperti Sayuti Omar menyokong dan menghalalkan apa sahaja yang akan dibuat oleh penyokong Anwar termasuklah membuat huru hara demi membebaskan seorang peliwat untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Ya Allah!  Tolong selamatkan minda rakyat jangan diliwat oleh Anwar Ibrahim dan penulis blog yang songsang otaknya seperti Sayuti Omar ini.

Wallahu A`lam.

1 ulasan:

usin berkata...

apa punya bingai la sayuti omar ni. apa akan jadi kalau pihak lawan melakukan perkara yg sama? nk sgt huru hara ke hape? apa sumbangan terbesar 'hero' mereka itu sampai sanggup 'hilang nyawa'? tak ada nabi selepas Muhammad, tak perlu buang masa buat benda2 yg tidak disuruh Allah, malah dimurkai sbb mendatangkan bencana & kacau bilau. mcmmana duduk dlm pas boleh terkehel kepala otak ni sayuti? firman Allah tu tak penting berbanding anwar?

Cari Blog Ini

Translate