Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 Disember 2011

Tentera Dihina Nurul Izzah @n_izzah




Bila RT (retweet) bermakna nurul IZzah anak Pak Nuar seperti mengiyakan gambar di atas.

Adakah ini bermaksud beliau ingin mewujudkan persepsi tentera juga pengundi hantu?

Barangkali beliau sendiri tidak tahu bahawa IC tentera diurus oleh Jabatan Pendaftaran Negara.

Kalau benda macam ni pun tak tahu macam mana boleh jadi MP (ahli Parlimen)

Tengok muka dah tahu ni budak baru jadi tentera.

Oh ye lupa, dia anak Pak Anwar.

Sama seperti Dap dan Pas yang ada kaum kerabat jadi pemimpin dalam parti.

Kalau Umno tak boleh pula !

Kalau anda pun nak jadi MP jangan haraplah kecuali masuk Pakatan.

Mereka buka ruang sesiapa sahaja walau tak berapa pandai. Jurugambar pun boleh jadi Ahli Parlimen. Seperti jururakam video VK Lingam.

Moral tidak dikisahkan selagi anda sokong agenda mereka.

Kalau pandai bercakap macam penjual ubat seperti Mat Sabu, anda tentu ada harapan.

Harapan untuk meranapkan impian rakyat Malaysia yang ingin kemajuan sebenarnya.

7 ulasan:

Awanama berkata...

kalau memang Tentera nak menipu , bukan susah pun !
bawa kakitangan JPN masuk dalam Kem , ambik gambar , cop jari dan semua urusan dalan kem , tak ada sapa nampak ..tak ada sapa tahu ! itu kalau tentera nak menipu !!
tak perlu anggota ATM datang berduyun masuk dalam kaunter JPN ,

Nurul tak perlu buat fitnah bermacam rupa , tumpukan pada tugas sebagai MP kawasan , jgn buang masa kesana sini mencari modal fitnah !

ini semuanya fitnah PKR , Nurul anak anwar nyata sakit hati sakit jiwa , hatinya penuh dengan prasangka buruk 24 jam ...
PRU akan datang , jgn undi PKR ..jangan undi pembangkang , kalau tak , kelak negara kita hanya akan dipenuhi kebohongan si pembohong !

Peluru Tabor berkata...

Minah ni katak bawah tempurung.. tak ikut perkembangan... Ni kata bodoh tak boleh diajar, cerdik tak boleh diikut

Awanama berkata...

like father like daugther.bapa bodoh anak biol

info yg sebenar berkata...

utk makluman... mereka ini tak kira anggota tentera yg baru atau lama... mmg kena pegi ke JPN utk membuat MyTentera. klu org awam pakai MyKad, tentera adalah MyTentera.

nk betulkan skit kenyataan Tuan Tanah.. tak semestinya tentera baru.. sekarang seluruh warga tentera dalam proses utk menukar kad pengenalan yg lama kepada MyTentera

Panglima Perang Cyber berkata...

terima kasih atas info.

saya bukan tentera.

hanya tentera tahu perihal tentera.

terima kasih atas tambahan fakta.

tuan memang hati mulia.tq

Awanama berkata...

Nurrul Izzah Patut Tunjukan Kebijaksanaan jika nak membela Nasib bapa dia. Tapi dia kurang pengetahuan.Bagi saya dia lebih sesuai menjadi suri rumah tangga dan menjaga suaminya.

Awanama berkata...

Salam. Ini sekadar menonjolkan kebodohan Nurul Izzah. Sekarang tidak seperti dulu dimana tentera dan polis menggunakan kad tentera dan polis. Sekarang ni mereka pun ada kad pengenalan yang dipanggil sebagai Mytentera bagi seorang tentera. Macam mykad jugak. Bezanya mereka ini tidak boleh berurusan menggunakan nombor kad pengenalan sebaliknya no tentera yang juga terdapat dalam kad mytentera tersebut.

Cari Blog Ini

Translate