Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

09 Januari 2012

Adakah Sebab Berita Injil Solar Kristian Ini Dr Hassan Ali Dipecat Presiden PAS ??? CC @NajibRazak @anwaribrahim @AzminAli









SEREMBAN, 8 JAN : Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mempunyai bukti sejenis radio rakaman menggunakan tenaga solar yang dimuatkan dengan cerita-cerita Kristian atau disebut ‘Solar Powered Handheld Talking Bible’ yang didakwa digunakan untuk mermutadkan umat Islam dalam milik mereka, kata Datuk Dr Hasan Ali.






Bagaimanapun Exco Hal Ehwal Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam itu enggan mengulas lanjut apabila ditanya sama ada tindakan akan diambil berdasarkan bukti-bukti yang diperoleh.






"Bukti-bukti ini dimiiki JAIS. Setakat ini tiada tindakan lagi.






"Sama seperti dalam kes DUMC, kami belum memutuskan apa-apa tindakan lagi," kata Hasan pada sidang media selepas Perhimpunan Sejuta Umat Selamatkan Akidah (HIMPUN) di Seremban.






"Tetapi bukti penting di sini ialah pengakuan orang-orang yang terlibat dalam cubaan memurtadkan umat Islam.






"Saya terpasa kemukakan bukti daripada penduduk yang terlibat, tetapi saya tidak pasti jika saya akan berjaya atau tidak kerana orang-orang ini enggan tampil dan mengakuinya secara terbuka," kata Hasan.






Walau bagaimanapun, Hasan engan melayan soalan lanjut wartawan berhubung ucapannya yang mendakwa bahawa orang-orang Kristian telah menyelinap ke masjid-masjid dengan memakai jubah dalam usaha untuk merapati umat Islam dan mengkristiankan mereka sebelum meninggalkan majlis berkenaan secara tiba-tiba.














Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate