Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

31 Januari 2012

Puteri Kedah Menulis : Orang Melayu PAS Sokong Dato' Dr Hassan Ali @drhasanali

Tulisan di bawah oleh Puteri Kedah di Group Facebooker 1Malaysia kelolaan Panglima dan rakan -rakan admin...


ORANG MELAYU PAS SOKONG DATO' DR HASAN

Panas betul cuaca politik tanah air pada hari ini. Yang paling panas sekarang bukan sahaja kisah-kisah kehancuran negeri-negeri dibawah pentadbiran Pakatan Haram Jadah, tetapi juga malapetaka dalaman parti sampah mereka sendiri sebelum dan selepas pemecatan Datuk Dr Hassan Ali.

Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor juga bekas Exco Agama Islam Selangor malam kelmarin telah memulakan edisi ceramah beliau di Bukit Gantang. Seramai hampir 7,000 hadirin memenuhi majlis ceramah beliau. Aku rasa, masa dia dalam PAS dulu pun tak seramai ini yang hadir ceramah beliau.

Didalam majlis ceramah beliau, apa yang menjadi "penghangat" suasana adalah bilamana Hassan meminta kesemua lebih 7,000 hadirin itu berikrar untuk tidak memberikan walau 1 undi pun kepada calon-calon PKR dan DAP dalam PRU-13 yang makin hampiri !

Permintaan Hassan disambut dengan laungan takbir dan tepukan dari semua hadirin yang hadir ! Kesemua hadirin setuju untuk turut berikrar bersama Hassan !

Hassan menegaskan bahawa kedua-dua parti berkenaan bukan sekadar memerangi Islam malah kedua parti ini telah menjadikan PAS tunggangan puak kafirun laknatullah DAP ! Hassan turut menambah bahawa pemecatan beliau adalah atas desakan kedua parti anti Islam ini yang cuba menghalang Hassan dari terus mendaulatkan Islam di Selangor.

“Mereka takut saya mendaulatkan lslam sedangkan sebagai orang lslam menjadi kewajipan kita membenteras gejala murtad, pengharaman arak dan sebagainya” - Hassan

Hassan turut membongkar dalang yang cuba menggagalkan usaha beliau dalam membanteras gejala murtad di DUMC. Jelas beliau, DAP dan PKR membantah keras usaha Hassan membanteras gejala murtad yang membimbangkan seluruh umat Islam di Malaysia.

Sepanjang sesi ceramah Hasan di Bukit Gantang, sentiasa disusuli dengan laungan takbir dan tepukan dari para hadirin yang mengerumuni sekitar Dataran Bukit Gantang. Hassan turut memaklumkan beliau akan melakukan road show di semua negeri di Semenanjung tanpa mengira dibawah jajahan BN mahupun PR.

Aku boleh katakan AURA yang ada pada Hassan kali ini lebih menyerlah berbanding beliau didalam Pakatan Haram Jadah. Mungkin kerana beliau telah berjaya lolos dari kumpulan manusia munafiq yang memerangi Islam.

Dikhabarkan juga, sepanjang perjalanan sesi ceramah Hassan berlaku kejadian luar jangka iaitu lampu terpadam sebanyak 2 kali ketika beliau sedang melakukan sesi dedah dan bongkar. Konspirasi ???

Hassan sentiasa mengulangi kenyataan kesal dan kecewanya terhadap PAS yang terperangkap dalam circle politik kotor rakan sebantal setilam mereka iaitu PKR dan DAP. Hassan juga turut kesal dengan tindakan dan gerak geri PAS yang seolahnya menikam ahli sendiri demi survival politik puak-puak anti Islam Pakatan Haram Jadah.

"Saya dipecat kerana menentang usaha pihak tertentu memurtadkan umat lslam di Selangor” - Hassan

Hassan juga mempertikaikan rasionaliti tindakan PAS memecat beliau. Hassan juga meluahkan kecewanya terhadap tindakan rakan karib PAS iaitu DAP dan PKR yang semakin giat dan lantang memerangi Islam.

Yang paling best sekali dalam ceramah Hassan malam kelmarin adalah bila Hassan menyifatkan PAS sebagai bacul dan hilang pendirian bila berhadapan dengan DAP yang cukup kuat sentimen anti Islam.

Hassan telah pun bersuara dan telah juga berikrar bersama 7,000 hadirin lain di Bukit Gantang untuk tidak memberikan undi walaupun 1 kepada PKR dan DAP kerana sikap memerangi Islam. Apa pula kata masyarakat Islam di tanah air ni ?

Jika purata hadirin yang hadir di sesi ceramah Hassan adalah paling minima 5 ribu, bayangkan pula berapa banyak sesi road show Hassan yang berjaya mengikrarkan hadirin.

Suka untuk aku ucapkan syabas kepada Hassan Ali, kerana telah membongkar sendiri agenda jahat puak-puak kafirun laknatullah yang memerangi Islam di Malaysia disebalik topeng politik. Apa yang Hassan lakukan benar-benar dapat membuka mata rakyat agar tidak buta tuli dan menyokong memBABI-buta.

Semoga semakin ramai rakyat Malaysia khususnya Umat Islam tersedar dari pembohongan dan agenda jahat mereka. Aku juga yakin, rakyat Malaysia yang bukan muslim juga tidak suka isu-isu PENCABULAN AGAMA yang dilakukan DAP kerana mereka ini menghargai kehidupan aman dan harmoni masyarakat majmuk yang unik di Malaysia ini.

Mungkin sekarang ini Anwar Yahudi, Karpal Poosingh, Lim Kit Siang Malam dan Guan Eng Nenen menyesal atas tindakan mereka menghasut Nikcy Ajis agar Hassan Ali dipecat.

Aku harap Hassan tak buat U-Turn bila ada pula agen-agen kafirun laknatullah ini datang memujuk beliau untuk kembali ke celah kangkang PAS.

DENGAN KUASA ALLAH.BOLIH DI KATAKAN RAMAI RAKYAT CEPAT TERSEDAR BAHAWA PAS SUDAH TERSASUL MENYOKONG YAHUDI DAN LIWAT, MAKA RAKYAT SUDAH TAHU KESILAPAN BESAR PEMIMPIN PAS YANG MENYINGKIRKAN DATO' DR HASAN...AMIN 



Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate