Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 Januari 2012

Tahniah @cmlimguaneng - Hata Wahari Bekas Presiden NUJ Sertai DAP !!!


Bekas presiden NUJ Hata Wahari sertai DAP


1:40PM Jan 19, 2012


Bekas Presiden Kesatuan Wartawan Kebangsaan (NUJ) Mohd Hata Wahari menjadi orang Melayu terbaru yang menyertai DAP.

Setiausaha agung parti itu Lim Guan Eng, dalam mengalu-alukan Hata, berkata beliau berharap bekas presiden NUJ itu akan terus berjuang demi kebebasan akhbar di negara ini.



"Saya percaya beliau boleh menyumbang kepada parti dan berjuang untuk kebebasan bersuara dan kebebasan akhbar," katanya.

Awal bulan ini, penulis blog Sakmongkol AK47 yang juga bekas ADUN Pulau Manis dari Umno, Mohd Ariff Sabri Aziz juga menyertai parti itu.

Selain Sakmongkol yang merupakan bekas Ketua Penerangan Umno Bahagian Pekan sehingga tahun 2004, turut dikatakan berbuat demikian ialah seorang lagi penulis blog Umno dan veteran parti itu, Aspan Alias.




http://www.malaysiakini.com/news/187047


PAS perlu sedar DAP akan menggunakan apa jua cara dan sebanyak mana jua wang untuk mempengaruhi orang Melayu Islam.

Tindakan ini demi menawan Bumi Malaysia agar menjadi Singapura kedua.

Semoga Allah selamatkan Malaysia.

Cari di Google berapa bilion wang sanggup dilabur untuk membeli Malaysia ini satu ketika dulu.

Mujur pemimpin kita tidak terpesona dengan kilauan emas dan permata.


ALlahumma sallimna walmuslimin....

Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH DAN DIUCAPKAN INNALILLAH HI WAINA ILAHIRAJIUUN KEPADA Bangsa ku yang menyertai perjuangan DAP yang terang-terang ANTI-MELAYU/ANTI ISLAM DAN ANTI UNDANG-UNDANG ISLAM. Ingatlah wahai bangsa Melayu. Siapa dan apa agama pemimpin DAP yang kamu sertai? (ISLAM?/KRISTIAN?/HINDU?/SIKH/BUDHA/)Jika Islam, Alhamdullah! tetapi jika pemimpin kamu KAFIR LAKNATULLAH, maka muhasabahlah diri sendiri (yang bererti "berimamkan" kafir)

Cari Blog Ini

Translate