Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 Mac 2012

Kempen Asalkan Bukan Umno aka ABU Ditentang Blogger KerajaanRakyat Pro-Pembangkang







Sejak kempen Asal Bukan Umno (ABU) dimulakan, kegilaan rakyat Malaysia yang inginkan perubahan pentadbiran kerajaan Malaysia seolah berpesta meraikannya. Hampir kesemua blog dan media pro Pakatan Rakyat menjulang kempen tersebut seolah mereka merayakan kejayaan besar bagi negara dan rakyat Malaysia keseluruhannya.

Apa yang lebih mendukacitakan dan jelas kesongsangannya adalah rata-rata masyarakat Melayulah yang begitu ghairah mendendangkan slogan atau kempen tersebut. Samada di Blog atau di Facebook, kalangan Melayu yang kononnya bersemangat untuk melihat perubahan pentadbiran negara ke arah yang lebih telus, berwawasan, jujur dan cekap telah mempromosikan slogan / kempen Asal Bukan Umno (ABU) tanpa menyelidik agenda jahat disebalik kempen tersebut.

Kerajaan Rakyat akan dedahkan agenda jahat yang telah berjaya disemai olih kelompok manusia songsang ke dalam kotak minda mereka yang menjaja kempen Asal Bukan Umno (ABU) ini. Amat malang Melayu terlalu mudah terpengaruh dengan kempen-kempen songsang seumpama ini! Apa yang jelas, matlamat akhir kempen Asal Bukan Umno (ABU) adalah menjurus ke arah menjahanamkan Bangsa Melayu dan menghakis kefahaman masyarakat terhadap kesucian agama Islam.

Dalam masa yang sama, Kerajaan Rakyat tidak sama sekali menafikan bahawa Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO) adalah sebuah parti yang diterajui olih pemimpin Melayu yang membudayakan rasuah, penyelewengan kuasa, pendustaan, pengkhianatan sserta perkosaan terhadap agama Islam, bangsa Melayu dan Nusa tercinta.

Pendedahan agenda songsang pencipta kempen Asal Bukan Umno (ABU) akan didedahkan di sini dalam sedikit masa lagi.

Salaam Perjuangan





baca balik artikel Panglima tentang ABU


sebelum kita menjadi ABU...

Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate