Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 Mei 2012

Anwar Biadap Hina Majlis Fatwa Ulama Malaysia Alat Umno Kerana Haram Demo #Bershit Ambiga !!! @NajibRazak


Menurut berita Suara Keadilan Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dilaporkan berkata  :

Memetik kenyataan ulama terkenal dunia, Sheikh Yusof al-Qaradawi, Ketua Umum KEADILAN itu , berkata amalan berhimpun sudah diamal Khalifah Umar al-Khattab ketika menyebar risalah Islam.
“Buktinya kupasan Yusof Qaradawi menyebut Saidina Umar Al Khattab – masa Islam mula berkembang, ada siri rahsia di rumah Arqam, tempat di mana orang berkumpul dan sampaikan risalah.

“Kemudian, Saidina Umar mahu tunjuk rasa dengan berjalan bersama beberapa kawan dan terang-terang membawa mesej Islam daripada rumah Arqam ke Masjidil Haram.
“Jadi, Jawatankuasa Majlis Fatwa baca buku mana? Adakah buku Perlembagaan Umno?”

Penulis : Anwar Ibrahim nampaknya makin kurang ajar dengan isu agama yang diputuskan Majlis Fatwa. Selepas Nurul Izzah menghentam Majlis Fatwa (klik sini ) diikuti Ketua Penerangan PKR Dr Manuty, kini giliran Anwar pula memperlekeh institusi agama yang dianggotai para Ulama Mufti Negeri seluruh Malaysia tersebut.
Demi kuasa yang diharapkan barangkali melalui cara jalanan kerana tidak pasti boleh menang pilihanraya selepas mempamerkan aksi buruk memerintah dengan masalah seperti air karat, sampah, roboh surau dan rampas tanah, serta masalah peribadi seperti video seks dan blowjob dalam tandas, tindakan Anwar Ibrahim yang disiarkan dalam Suara Keadilan ini sangat biadap dan jelas menghina para ulama.
Jangan kerana ulama tidak menfatwakan mengikut nafsu kamu maka kamu berani menghina Majlis Fatwa sedemikian rupa. Mereka tidak ada nafsu menjadi calon pilihanraya atau mengejar kuasa. Mereka pemegang amanah agama Islam demi rakyat keseluruhannya. Maka jangan kamu sesekali berani menghina Majlis Fatwa sebagai alat Umno selepas SPR juga turut dituduh oleh kamu sekelian pro UMNO / BN dengan fitnah yang palsu lagi kotor. Berita penafian Pengerusi SPR ahli Umno http://www.sinarharian.com.my 


Alangkah indahnya manusia biadap seperti kamu tidak wujud di Malaysia dan diusir ke luar negara yang membenarkan homoseksual, lesbian, gay seperti Amerika. Jangan sesekali kamu dan keluarga atau ahli parti kamu sanggup menjadi alat untuk Barat yang tidak sesekali akan senang melihat agama Allah tertegak di negara kita. 
18 keping surat kamu utuskan kepada pemimpin Amerika bukti kamu adalah rakyat yang lebih percayakan pemimpin asing dari pemimpin negaranya sendiri demi memuaskan perasaan kecewa selepas gagal menjadi Perdana Menteri Malaysia. Contohilah pemimpin lain yang tumbang tidak dapat menjadi PM namun mereka tetap tinggi integriti mempertahankan kemerdekaan Malaysia bukan menjadi barua musuh negara.

Kenyataan canggah fatwa Majlis Fatwa oleh blog dan pemimpin Pakatan juga disiarkan di sini :


Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate