Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 Jun 2012

Dajjal : Muhamad Abduh - Wahabi - Freemason - Rothschild - Illuminati - Mesir - PAS - Malaysia cc @NajibRazak @nikabdulaziz

Semua sudah jelas bahawa ada ahli agama diperalat oleh Dajjal dan tenteranya.

Perkara yang sudah berlaku di Mesir ini akan berlaku lagi dan sedang berlaku sekarang di depan mata kita sendiri di Malaysia dan pernah berlaku di Arab Saudi semasa kejatuhan Khalifah Uthmaniyyah.

Maka eloklah di pagi jumaat yang mulia ini kita meneliti fakta yang dibentangkan dalam buku di atas agar kebenaran akan berada bersama kita akhirnya.

Jangan terlupa PAS dan organ rasmi Harakah selalu menyiarkan nama tokoh dikait dengan Freemason di atas. Selain oleh pro Wahabi.

Antaranya klik sini http://bm.harakahdaily.net/index.php/component/content/article/91-pendapat-dan-analisis/7048-mujahid-pas-ganti-umno-dan-mohamad-sabu

Tidak pelik jika bapa Nik Abduh iaitu Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat ialah penyokong tegar Anwar Ibrahim yang sudah jelas logo partinya persis logo Freemason Illuminati. Logo PAS sekali imbas juga seperti mata satu logo PKR.

Beliau memang sangat radikal menentang perpaduan Melayu Islam termasuk selalu mencelakan orang lain selain mengkafirkan mereka termasuk oleh Hj Hadi seperti yang dialami pemimpin dan ahli UMNO.

Sepanjang bacaan penulis kewujudan Syiah Wahabi Liberalisme Pluralisme ditaja 'hidden hand' di sebaliknya.

Mari kita ingatkan umat Islam fitnah Dajjal yang sangat diingatkan dalam hadis Nabi Junjungan dalam pesanan berharga baginda kepada kita.

Dengan kekayaan keluarga Rothschild cecah megatrilion tidak mustahil ramai pemimpin dan negara seluruh dunia dikuasai mereka.

Sebarkan kebenaran ini walau dengan sekali klik share di FB atau twitter anda.

Terima kasih !

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 ulasan:

Bintun Nahl berkata...

salam, nak tanya mana saudara/i dapatkan buku ni ya?

Panglima Perang Cyber berkata...

Banyak di kedai buku atau beli dalam Talian

Cari Blog Ini

Translate