Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

31 Oktober 2012

Video Debat Ust Syed Faiz vs Jeming Hassan Dakwaan Nik Aziz Wahabi Mujassimah - Mesti Tonton dan Sebarkan !!!




Jika melihat video di bawah nampak jelas beza antara langit dan bumi antara seorang ilmuan bernama Ustaz As-Sayyid Faez Al 'Aydrus dengan Jeming Hassan (duduk tengah atas kerusi)


Siaran ini telah disiarkan secara streaming di UTTV UStream.Dengan Wan Ahmad Fatihi sebagai moderator. 

Sekali tengok golongan pertahan Nik Aziz yang menjadi teraju utama kempen Royalti 'R' ini tidak ada apa yang salah kecuali nampak agak rock penampilannya.

Tetapi bila tengok gambar ini




Kita nampak semakin keliru pegangan akidah orang yang mendokong perjuangan R dan kewahabian pemimpin PAS ini.


Baca artikel panglima sebelum ini 


Untuk mengikuti perbincangan hangat ini sila layari video di bawah :


Tiga pokok perbincangan iaitu penghinaan Nik Aziz terhadap Nabi yang memanggilnya orang kampung, isu Allah bersila lendik atas Arasy dan juga isu Nik Aziz wahabi.

Bab wahabi bukan masalah fekah tetapi masalah akidah. Diulangi sekali lagi isu Wahabi isu akidah bukan fekah.


Keberanian Ustaz As-Sayyid Faez Al 'Aydrus wajar dipuji dan mempertahankan kebenaran Ahli Sunnah Wal Jamaah bukan untuk memecah belahkan umat tetapi mengelakkan perpecahan lebih besar melanda umat.

Dengan melihat kedudukan beliau yang juga aktif menghentam Kickdefella http://jeminghassan.blogspot.com/ selain kuat mempertahankan MB Kelantan secara halus ternampak kaitan beliau dengan Husam Musa.

Projek royalti minyak ialah projek Husam Musa dan Jeming Hassan tidak mustahil disuruh untuk mempertahankan Nik Aziz dan juga perjuangan PAS yang makin dihakis selepas pendedahan pemimpinnya yang mengikut fahaman Syiah Wahabi semakin diketahui ramai.

Lebih jelas beliau dengan berani meminta Kickdefella berdebat dengan beliau isu berkaitan dengan Husam Musa seperti artikel di sini : http://jeminghassan.blogspot.com/2012/06/istihar-perang-dengan-husam-musa.html

Akhir sekali bila dilihat topeng Vendetta yang bangga dibawa oleh JH ini, nampak satu lagi kekeliruan Jeming Hassan. Adakah beliau pengikut setia Hishammuddin Rais Tukar Tiub ? Mari kita kaji lagi selepas ini.


Baca kaitan Vendetta dengan Illuminati di sini  :



Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate