Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Jun 2013

Jenice Lee fail saman DAP kerana gugur keahliannya

Panglima : nampaknya DAP bukan sahaja dilanda krisis CEC yang menyebabkan ahli-ahlinya mengamuk kerana tidak dipanggil mengundi selain keputusan yang berubah hingga menaikkan Zairil Setpol Lim Guan Eng beberapa minggu selepas keputusan diumumkan. Kini bekas Adun mereka juga mula bertindak saman parti kerana dipecat gara-gara menjadi calon bebas dalam PRU lepas. Menyaman parti adalah kemuncak kemarahan dan ia bakal merosakkan lagi imej DAP yang memang tidak demokratik walau menggunakan nama demokratik dalam pendaftarannya.

Sama seperti PAS yang tidaklah Islamik walaupun menggunakan nama Islam dalam pendaftaran parti mereka. Tidak pelik PAS dan DAP boleh tidur sebantal kerana asas perjuangan mereka juga sama iaitu dengan meletakkan nama yang baik pada parti namun perbuatan mereka adalah sebaliknya.

Jenice Lee fail saman DAP kerana gugur keahliannya

KUALA LUMPUR 5 mei - Bekas ADUN Teratai, Jenice Lee hari ini memfailkan writ saman terhadap DAP di Mahkamah Tinggi di sini bagi memohon deklarasi agar keahliannya dalam parti tersebut dikembalikan.

Parti itu sebelum ini memecat keahlian beliau selepas bertanding sebagai calon Bebas bagi kerusi DUN yang sama pada Pilihan Raya Umum Ke-13 lalu. - UTUSAN ONLINE

© Utusan Melayu (M) Bhd 

Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate