Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

22 Julai 2013

@UstAzharIdrus Sebenarnya Suruh Undi @BarisanNasional !!!


Azhar Idrus Suruh Undi Barisan Nasional : Paham Tak Orang PAS !!

Betullah kata Azhar Idrus,yang dimaksudkan sebagai siapa yang mengundi PAS dan bersekongkol dengan parti Cina yang menentang kerajaan Islam akan masuk neraka. Kerajaan yang memerintah sekarang adalah kerajaan BN yang didokongi oleh UMNO sebuah parti yang memperjuangkan orang Melayu dan Islam.

Terengganu sekarang juga adalah diperintah oleh kerajaan BN, kerajaan yang beroaksikan Islam. Tidak betul jika ada orang yang mengatakana UMNO dan BN tolak Islam kerana kebangkitan Islam di Malaysia adalah kerana asas perjuangan UMNO yang begitu kuat mendokongi Islam.

Tidak ada sebab kalau ada orang yang cuba putar belitkan kenyataan yang kononnya UMNO memperjuangakn kebangasaan, tentu sekali orang ini sudha nyayuk kerana nama UMNO itu sendiri adalah mewakili Melayu. Di Malaysia ini 99 % Melayu adalah Islam.

Tak perlu lah percaya dengan kartut marut PAS yang mehukan rakyat menolak UMNO kerana UMNO menolak Islam , kata pemimpin mereka. Pemimpin yang begitu marah dengan kerajaan BN yang telah banyak membina masjid di Malaysia yang mana mereka menuduh kerajaan bina masjid kerana mahukan komisyen. Tanggung lah dosa dosa itu di akhirat nanti.

-N9kini.net


http://brojinggo.blogspot.com/2013/07/azhar-idrus-suruh-undi-barisan-nasional.html?


Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate