Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

16 September 2013

Berita Kematian Chin Peng di Pagi Sambutan ke 50 Hari Malaysia

Adakah Mat Sabu, Nga Kor Ming dan Ngeh Kor Ham akan terbang ke Bangkok menziarahinya?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada anon di GAP komen dgn. bagus tapi kelakar juga:

"Kerajaan mesti pastikan chin peng ni tak jadi PATI opps MOMMTI (mayat orang mati masuk tanpa izin). kena pantau gerak geri mat sabu yang mungkin buat penyeludupan manusia opps mayat manusia"!

Tanpa Nama berkata...

Patutnya parti SAMPAH DAPSYAITAN/PKR digelar "parti SAMPAH utk. GANGSTERS/PENGGANAS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI/PKR MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah/pengganas akan BERKUASA, termasuk di PENGGANAS KOMUNIS CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH!

Sejarah pengorbanan umat ISLAM/MELAYU dan Bumiputera lain, terutamanya polis/tentera kita (yg. dibunuh dgn. amat kejam oleh MILITIA PENGGANAS KOMUNIS CINA chin peng), akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPSYAITAN/PKR)! Patutnya, chin peng itu dah lama diGANTUNG SAMPAI TERJELIR LIDAH dia, mcm. KATAK, kat Tanah Melayu ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Cari Blog Ini

Translate