Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

17 April 2014

Presiden PVTM ALI TINJU mahu DAP berkuasa sepenggal ???

Artikel ini diulang siar kerana masalah imej dan tulisan yang tidak berjaya dimuat naik sepenuhnya semalam...



Saya menerima imej ini dan mohon pandangan adakah benar atau tidak status FB beliau ini atau diedit pihak tertentu.



Saya tidak berminat mencampuri kisah beliau marah sesiapa namun saya ingin tahu adakah benar komen beliau agar DAP diberi peluang perintah untuk satu penggal ???



Saya mencari info dan menemui kenyataan beliau hentam Azmin Ali. Adakah beliau orang Umno atau DAP masih menjadi kekeliruan kepada saya. Berdasarkan imej mahu DAP diberi peluang berkuasa sepenggal di atas.

Komen blog pembangkang tentang Ali Tinju


Jika beliau seorang penyokong tegar kerajaan saya sangat lega mendengarnya. Namun jika beliau ada hati nak beri DAP berkuasa dalam masa yang sama, maka celakalah yang mampu saya kata.




Kita tak kisah beliau mahu jadi Presiden PVTM  yang tidak ramai berbanding PBTM atau tidak diaudit (jika benar kata kawan saya)  atau hentam Menteri atau mahu cium tangan Datin Seri Rosmah, namun soal mahu sokong DAP jangan dijadikan isu remeh yang boleh dipermainkan kerana ia kenyataan Presiden bekas askar yang patutnya tidak menyokong Pembangkang walau sebesar zarah sekalipun.


Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate