Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

17 Oktober 2014

Jawapan Kenapa TMJ #JDT Tendang Bendera Gaya Flying-Kick Semalam


Video TMJ sudah tersebar sejak semalam di whatsapp dan telegram. Menendang selepas JDT menang 



Ini penjelasannya....



Jangan mudah buruk sangka kerana kita tidak boleh hukum apa yang dilihat tanpa bertanya maksud sebenar beliau....


Namun kita kecewa bila blogger Ameno World membuat telahan liar seperti berikut :


Cuma yang buat aku meluat ialah ;

1. TMJ dah terbukti teranjang tiang dengan gaya muka yang marah

2. Kenapa pula nak putar cerita dengan heret Allah untuk nampak suci?

3. Penyokong2 JDT plak kenapa nak bekap tindakan TMJ kaw2?

4. Kalau pun dia marah dan mengaku bahawa dia marah apa salahnya?

5. Tak perlu nak cover2 sangat la. Oke fine aku marah aku bengang. Aku buat SLIDE depa ingat aku jatuh. Atau aku jatuh depa gelak aku macam la depa tak pernah jatuh. Atau apa2 je la alasannya sekalipun. Cakap je la terus terang. Kita terima kejujuran. Yang kita tak terima ialah penipuan.

6. Bukan dia boleh mati. Atau dia kena denda. Dia ada POWER ma. Yang boleh kena tindakan tue orang2 biasa macam aku neh hah. Tah esok tah lusa kena angkut. Panjang ke pendek nyawa gua neh pun risau2 gak dok cari pasal plak dengan TMJ. Ya ampun. Kalau esok lusa aku dah takde maafkan dosa2 aku oke. Jangan berdendam ye semua.



Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate