Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

09 Januari 2010

Edisi Pagi : Video Anwar Sokong Nama Allah Kepada Kristian !

SILA SEBARKAN.


7 ulasan:

Jumayatara berkata...

Panglima

Tolong berhati-hati....isu ini sensitif. Diminta bertenang jangan timbulkan keadaan tegang. Jangan fikir pencacai UMNO tidak terlepas dari tindakan ISA. Najib & Hisham dah mula meluat dengan perangai bodoh puak UMNgok ni.

acah aje... berkata...

Panglima,

Kau ni hanya memutar belitkan cerita je...org cakap lain, kau putar lain,
memang laknatlah kau ni.....

Kami dari PR tiada masaalah pun tentang penggunaan nama Allah ini...kau je yg tak faham dan jadi tukang menghasut...

Memang patut kau ni di tahan di bawah ISA.....

Awanama berkata...

panglima.

ko bagitau je pasal benda ni. hebahkan lagi pasal si celaka anu wow ni.
dua ekor beruk yang sokong pr ni memang bebal. dia ni mana ada tuhan. tuhan diorang N.ajis tu je la.
bodoh x berkesudahan si jumayatara dgn acah aje ni. aku ingatlah..diorang berdua ni bukan org islam.
teruskan panglima. gunakan semua cara untuk hebahkan anu wow yang dah celaka tu.

Tam Dalyell berkata...

Dengar cerita, Nuar sokong kristian kerana dia dah hantar lawyarnya menguruskan kes liwatnya boleh lepas jika dibicarakan depan tuan alaa trinity kiamat esok.

Dia dah congak, tak usahkan di hadapan mahkamah Allah s.w.t.; di mahkamah dunia pun, kes dia lwn Saiful ni akan berakhir kantoi ... 25 tahun merengkok di hotel Sg. Buluh dan sebat 100 kali.

Panglima Perang Cyber berkata...

Juma dan Acah : putar belit ?

rasanya kalau dah ada video tentu tak berbelit lagi rakyat nak faham.

tak apalah...

kita tunggu keputusan dalam PRU13 akan datang.

Awanama berkata...

aku kat egypt tangan bebalut patah arab kristian kata insyallah salamatak...tak kecoh pun.....lain kali nak tulis atau ulas cek dulu otak karat ke tak...mangkuk punye panglimanamtujuh ni....

Langsi berkata...

Memang SAH BeNgong puak2 UMNgOk ni! Apa masalahnya dgn kenyataan DSAI tu?! Semak balik kenyataan Chedet yg menghina janggut Nabi, hukuman Potong tangan, PakLah; NajisNazak; Masitah (yg menghalalkan pelacuran kalo darurat konon); Nazri yg bertentangan dgn syariat ALLAH...

Jgn dok perjuangkan perkataan ALLAH tai sunnahtullah dan syariat ALLAH diabaikan...

Nak tanya Malam Tahun Baru PPC kat mane... malam Awal Muharam PPC kat mane? Pemimpin UMNgOk lebih ramai berkumpul masa mlm Maal Hijrah ke mase mlm Tahun Baru?

UMNgOk2.... BoNgok betul korang ni!

Cari Blog Ini

Translate