Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

09 Januari 2012

Gambar Anwar Peluk Wan Azizah - Yang Masam Mencuka Walau Dipeluk Suaminya !!! @anwaribrahim @drwanazizah #bebaskananwar901 #fitnah2 #901 #justice4saiful


Kenapa Wan Azizah Tidak Gembira ???

Adakah sedih suaminya tidak masuk ke penjara ?

Itulah yang tergambar di fikiran Panglima... 




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

8 ulasan:

Awanama berkata...

nak buat cemanar, kat dalam buluh inn senang nak jaga hubby, takdelah melilau cari chinadoll, kalau kat luar, bermaca-macam spesis doll bang non cari, tak heran kalau 'barbie doll' pun ader,

Awanama berkata...

Apa nak buat Kak Wan?
Dulu sedap2 aje pilih yg berkote besar dan bengkok.
Sekarang terpaksalah menderita diliwat pulak sebab Abang Non memangnya ketagih akan kesedapan rasa kemut keliling.

Awanama berkata...

apelah....itu namanye menangis kegembiraan...kdg2 pelik manusia nih....bole cakap tapi tak berfikir.....

ex PKR berkata...

Setiap apa yg berlaku tu ada hikmahnye,pada yg tewas diharap bersabar semoga kemenagan pd yg lain dn kebenaran akn terbuka juga,pada yg menang tu smoga allah beri petunjuk serta peluang dn keinsafan kepadanye..insyaallah

Awanama berkata...

muka masam dan sedih kerana gembira pun x leh nak beza...

Awanama berkata...

bodoh pnya blog..pmbela bangsa lh mcm ni..buat sesat bangsa adalah..

AnakSelangor berkata...

Memang baghal punya tuan blog.. Tu kan sedih kegembiraan.. Hang tak pernah kot menangis kegembiraan sebab hati hang dah busuk sebusuk2nya..

Awanama berkata...

Payah dunia sekarang cuba ingat kembali apa pesanan rasullulah kepada kita. Pernah tak kita baca dan faham apa yang disampaikan baginda dalam khutbah terakhirnya.....aku percaya kalau dari rakyat sehingga pemimpim membaca dan memahami khutbah teakhir tersebut pasti jelas... Ingat iblis telah gagal dalam menyesatkan manusia dalam dosa-dosa besar maka berjaga-jaga lah kita dalam dosa-dosa kecil. Marilah kita berselawat beramai2...kembalilah kepada al quran dan al sunnah supaya lebih memahami....perlu ada kerjasama antara pemimpin kerajaan beragama islam dengan pemimpin pembangkang beagama islam...kita seislam selalu bertelagah....wakil wakil freemason dan illmuniate sedang bertepuk tangan nahuzubillah....

Cari Blog Ini

Translate