Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 Mac 2021

Panasss Der : Audio Zahid Mesyuarat Mahu Kerjasama Anwar DAP Tersebar !!!

 

Baru seketika tadi aku tengok banyak portal dah start tulis pasal audio yang mendedahkan suara zahid mahu bekerjasama dengan Anwar dan DAP.

Blog pun dah ada yang tulis pasal ni Audio Zahid Hamidi Sebut DAP dan Anwar Tersebar !!! | Keris Pusaka Melayu (wordpress.com)

Audio katanya dah tersebar di whatsapp. Tapi youtube belum ada aku tengok tadi.

Aku malas nak ulas pasal politik ni. 'Anak muda pun dah meluat nak ulas pasal politik ni sampai aku baca Rais Yatim pun tak nak bagi usia 18 tahun mengundi,, mesti sebab mereka takkan undi PN dan akan sokong Umno Bn atau PH.

Sekarang orang dah makin meluat dengan mahathir, dulu dia jatuhkan umno dan semua pemimpin kena naik mahkamah. 

Lepas tu bila Anwar makin berjaya psiko dia mula nak kembali kepada umno,

kalau ikut geram aku rasa elok je bagi Anwar naik.'

Tengok karma apa akan berlaku kepada Mahahtir.

Dah banyak kali dia terlepas dan biar dia rasa pula apa akan berlaku atas kezaliman dia selama ini.'

Elok Umno jatuhkan PN dan bina kembali Malaysia bersama pkr dap amanah dan siapa saja yang sedia bekerjasama demi rakyat.

Selagi jangan sampai desak umno ubah perjuangan membela alif ba ta,

Kalau umno kena tarik hidung maka kita kena ubah pemimpin yang gadaikan parti kepada pkr dap untuk buat pastikan mereka tidak akan hancurkan masa depan anak cucu kita.

umno kena terus berjuang dengan strategi luar biasa demi mereka.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate