Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

17 Januari 2009

Jangan Lupa tonton Video PAS Samseng ini Sebelum Beri Undi !




Video menarik ini dipaparkan oleh Taiping Mali di sini http://taipingmali.blogspot.com/2009/01/samseng-pas.html

Bagus jika ia disebarkan dan diubah dalam format 3GP untuk diedar menggunakan bluetooth bagi membolehkan rakyat menilai sikap sebenar mereka yang selama ini mengata orang sangat pandai tetapi perangai sendiri tidak dapat dikawal..

Alangkah malunya saya kerana parti yang meletakkan nama Islam dalam nama parti mereka berakhlak seperti akhlak buruk macam ini.

Namun saya sedar mereka juga manusia biasa...Saya doakan agar Allah memberi hidayat dan menyedarkan mereka supaya berhenti mentohmah dan mengkeji orang lain sebelum ALLAH akan memalukan mereka terlebih dahulu di atas dunia.

Harapan saya, moga PAS dapat bersama UMNO membawa nama agama ke tahap lebih cemerlang gemilang dan juga terbilang.

Selamat Mengundi ! 

Moga ada kemenangan untuk pembela bangsa agama dan negara hari ini..



TAMBAHAN:

Gambar Wahid Endut tiru gaya Anwar kiriman dari Blogger Sumandak Bayu dari Kuala Terengganu


24 ulasan:

Teknologi Baru berkata...

kenapa Panglima Perang Cyber jadi pengecut sangat, kalau ia pun nak siar Video tu, biarlah siar semua, kalau potong-potong mcm tu, ape ke jadahnya...........patutlah BN kalah di KT.....

Tanpa Nama berkata...

Terimakasih promote PAS, kalau tidak orang UMNO tak tahu...siapa itu PAS, sekurang kurangnya, mereka tahu UMNO lebih teruk..dari itu..

Kah kah kah

Kallakucha berkata...

ngape dan anoy,

sungguh sengket pemikirang hampa. Mana satu pujian, mana satu sindiran pun hampa tak leh nak bezakan..

Awat Pakatan punya calon kalo begambaq slalu dok angkat tangan? hindu ka? Mangkaq

Unknown berkata...

Betul Pang5, saya setuju 1,000,000,000,000,000,000 peratus parti yang paling tidak samseng di M'sia ialah UMNO.

Banyak contoh ketidak samsengan UMNO ini. Memang betul itulah wadah perjuangan yang paling tepat untuk Melayu kerana ia bukan parti samseng seperti MIC dan PPP.

Antara contoh ketidak samsengan UMNO ialah:-

i) Dalam PRK Lubuk Merbau, Kedah pada 1986, seorang penyokong PAS bernama Osman Talib, 32 tahun, telah meninggal dunia akibat dipukul oleh samseng-samseng UMNO yang dikenali sebagai 'pasukan tahan lasak'. Datuk Seri Najib tentu masih ingat tragedi berdarah itu, kerana ketika itu beliau selaku Ketua Pemuda UMNO sedang berada di Lubuk Merbau.

ii) Dalam PRK Sanggang pada tahun 2000, Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yacob telah menunjukkan isyarat lucah di hari penamaan calon, yang memalukan bukan sahaja maruah orang Melayu yang dikatakan bersopan santun itu tetapi juga negara amnya apa lagi ia dilakukan oleh seorang pemimpin tertinggi peringkat negeri.

iii) Pihak mana yang banyak melakukan kekasaran dalam PRK Indera Kayangan Perlis pada tahun 2002 hingga menyebabkan ramai penyokong PKR dan PAS cedera, kenderaan dirosakkan dan sebagainya. Tanyalah Pengarah Pilihanraya Indera Kayangan ketika itu, Saifuddin Nasution betapa ganasnya tentera-tentera elit Shahidan Kassim sehingga PKR dan PAS terpaksa membuat 43 laporan polis mengenai perilaku ahli UMNO yang tidak samseng melampaui batas itu.

iv) Siapa pihak yng memulakan drama membaling botol dalam PRK Ijok pada 2007, jika bukan gerombolan yang diketuai oleh Khairy menantu Pak Lah? Siapa Khairy menantu Pak Lah, dia orang BN atau PR? Jika masih was-was siapa yang memulakan drama baling membaling itu, bukalah rakaman video Ijok dan teliti jawapannya.

v) Siapa pihak yang menunjuk isyarat lucah, tepuk punggong sambil bergelek dalam PRK Permatang Pauh pada Ogos 2008 dan kemudian membuat laporan polis apabila punggong lucahnya itu didakwa diraba oleh pihak lain? Jika Pang5 sudah lupa pergilah tanya gerombolan wanita dan Puteri UMNO yang pernah terlibat dengan aksi lucah di Permatang Pauh itu, mereka kini ada di Kuala Terengganu.

vi)Dalam PRK K.Terengganu hari ini pula di hadapan pusat pembuangan undi, terdapat Puteri Umno melakukan telatah kurang sopan yg mencerminkan keadaan sebenar perjuangan mereka. Di depan pusat pembuangan undi K.Terengganu mereka melaungkan 'PAS gila, PAS pelihara babi, Anwar Ibrahim liwat' sehingga menimbulkan kemarahan penyokong PAS dan Pakatan. Telatah perempuan tidak samseng ini tak dibenarkan oleh Akta Pilihanraya.

vii) Badan Pemantau Pilihanraya Bebas -MAFREL- dlm PRK Kuala Terengganu, Suhainah Daud pula melahirkan rasa kesal kerana pemuda Umno menggunakan 'hailer' (pembesar suara) semasa merayu undi di depan pusat pembuangan undi yang tidak dibenarkan dlm Akta Pilihanraya. Pihak polis dan SPR sudah melarang penggunaan alat tersebut kerana ia tidak dibolehkan ketika merayu undi. Bagaimanapun gerombolan UMNO yang tidak samseng itu tidak mengendahkan apa yang dilarang polis sehingga memaksa MAFREL membuat bantahan kepada SPR.

Banyak lagi sebenarnya contoh-contoh pihak mana yang banyak mencemari imej sistem pilihnraya kita. Contoh-contoh di atas cuma secebis kisah kecil betapa tidak samsengnya UMNO seperti yang cuba dikatakan pang5.

Saya sendiri sebenarnya tidak faham makna samseng ini. Mungkin juga pembunuhan, memukul dan melucah oleh penyokong UMNO itu bukan perbuatan samseng, justru kita orang UMNO perlu cari istilah lain yg sesuai. Mungkin pang5 boleh fikirkan istilah untuk pejuang budiman UMNO yang sanggup membunuh, memukul dan melucah itu. Ya, kerana mereka bukan samseng!!

Panglima Perang Cyber berkata...

Salam..

Maaf kerana hari ini saya sibuk sikit, berjalan agak jauh sebab ada seminar usahawan...

tentang komen anda semua, bagi saya jia awak tulis panjang panjang selagi tak ada suara dan gambar maka tak ada guna juga.

Bandingkan dengan video di atas dan anda akan jelas mana satu yang benar dan mana satu yang disangsikan kebenarannya.

Anda boleh bela parti anda tetapi gambar dan suara dalam video di atas sangat jelas.. berbanding apa yang anda tulis dan paparkan diatas, ia kosong kerana buktinya tidak kuat.

Ini adalah buktinya dan ia akan disebarkan agar rakyat melihat dengan jelas siapa yang benar benar Islam dan siapa yang bermuka muka mempamerkan Islam.

Maaf, anda semua kawan kawan saya seagama juga.

Cuma, anda kena hati hati dengan pemimpin yang saya tunjukkan di atas..

Kami di BPN tidak rela ada saudara seagama kami diperalatkan oleh pemimpin berkata kata kesat macam tu.

Termasuklah anda yang masih percayakan pemimpin macam yang ada dalam video di atas.

Jangan ditiru perangai orang UMNO jika ada yang salah dan saya rasa seramai pemimpin UMNO mereka tak sebegitu lantang dan sesamseng seperti yang ada dalam video di atas.

Apatah lagi PAS parti Islam tentu lagi berganda ganda dosa berbanding orang umno.

Saya suka ulang :

Kita tak nak lawan, kita mahu kawan....


Salam dan moga sesiapa yang benar dan ikhlas akan dipilih pengundi di Kuala Terengganu.

Ali Abdullah berkata...

Salam,

Saya sokong panglima. Itu satu penjelasan yang rasional dan tidak dituruti oleh emosional. Sebarang pertuduhan hendaklah harus disertakan dengan bukti dan bukannya berdasarkan apa yang kita dengar daripada orang lain. Tahniah panglima.. Penjelasan yang sederhana dan rendah diri..

Tanpa Nama berkata...

nampaknya pang5 tak pernah melayari web atau blog pembangkang.
Jauh perjalanan luas pengetahuan. Jangan jadi jumud sangat nanti ketinggalan bas pulak. Just taip je, semua imfo dapat.

MOHAMAD AKMAL berkata...

Tok guru penah kata, kiranya UMNO dasar dia ialah quran dan sunnah, maka automatik PAS dibubarkan

Tanpa Nama berkata...

HEHE..MCM KATA PANGLIMA SIAPA YANG TULUS AKAN DIPILIH OLEH PENGUNDI..SO RAKYAT KT DH PILIH CALON PR...

Tanpa Nama berkata...

Memang betul pun apa yang diperkatakan dalam vedio klip tu, jadi apa yang nak diherankan?.

Tanpa Nama berkata...

Cuba2 le berkawan dgn Orang2 PAS, atau jengok2 le sama blog2 PAS, untuk tambah kenalan dan tambah ilmu,

Tanpa Nama berkata...

Teruskan P5 dgn bukti2 kurang kemampuan untuk menjadi bukti, kalau ada lagi sila UPkan lagi cepat lagi baik, supaya UMNO mendapat sokongan padu untuk jatuh dimasa akan datang.

kalau kamu nak tengok video2 BN sila ke youtube dan taip saja HADHARI ker, UMNO ker, BN ker...maka lihatlah sendiri dan fikirkan.

lagi complete tak perlu nak diedit2 .
siap dgn tarian separuh bogel lagi.

Tanpa Nama berkata...

yang mengundi di P36 tu bukan orang luar, pengundi yang berdaftar di kawasan parlimen kuala terengganu sahaja layak mengundi, ko tunjuk aje le video tu orang terengganu lebih kenal siapa pemimpin bermaruah atau samseng, ko tau ape bodek aje tau, kan orang tngganu dah pilih pemimpin terbaik untuk mereka bangang la ko ni nak mengajar orang ko tu bodoh sombong macam pengundi KT humban tu, khak pttuihhh.

Panglima Perang Cyber berkata...

Komen terakhir ini saya paling suka..sebab ada meludah lagi.

Nampaknya saya silap kerana tidak sempat mengedarkan gambar video di atas awal awal lagi di Terengganu.

Mungkin kita akan sebar tiap kali pilihanraya samada kecik besar dan PAStikan PASni PAS akan jadi hamPAS sahaja.

Itulah contoh kesamsengan pembangkang yang suka saya tulis saja sebagai PEMBANGANG kerana itu yang layak ditulis untuk mereka.

Terima kasih dan saya suka komen beremosi seperti di atas banyak lagi..

Biar rakyat faham perangai sebenar penyokong pembangkang.

Yang peliknya, mana ulasan atau dalil membenarkan kata kata kesat di atas ?

Oh tak ada ye... jadi ?

Sudah sudahlah yer marilah kita bantu kerajaan kita dan berhenti beri sokongan kepada sesiapa yang tidak ada moral macam video di atas.

Takut lama lama pemimpin tidak bermoral pun akan dibiarkan sahaja.

Ehhhh...macam dah ada?

Yang nama apa tu ? Yang pernah kena penjara kan..

Sekarang pun kena lagi tuduhan liwat dan siap sumpah sumpah lagi mangsa liwatnya.

tapi apa status dia ye ? pemimpin bagi ulama PAS dalam Pakatan ?

Dia jadi 'imam' pulak ?

Itulah realitinya dan saya kesian kepada mereka..sebab itu saya 'berkata kata ' di blog saya ini..

agar mereka sedar dan lekas bertaubat kepada Allah.

maaf yer tetapi kebenaran memang pahit macam hempedu untuk ditelan...

kalau manis, tentu sedap..

tapi ubat itu pahit....dan nabi pun suruh katakan yang benar walau pahit...

Tanpa Nama berkata...

salam,

kepada pro-pembangkang.

Korang jangan tunjuk samseng mcm pemimpin korang yang bermulut busuk tu.

Cukup2lh menyesatkan orang dengan ajaran PAS korang.

Aku dan rakan2 BPN sudah jenuh menjelajah blog2 pembangkang dan surat khabar pembangkang juga sudah jenuh kami menalaah.

Apa yang kami dapat?

Ilmu? tidak sama sekali. Yang jelas hanya ada tomahan dan fitnah serta cerita-cerita penipu yang cuba menjatuhkan kredibiliti kerajaan.

Akhirnya surat khabar korang layak aku bagi kepada mak cik nasi lemak dan dibuat bungkus nasi lemak je.

Korang menang di KT bukan kerana korang bagus tetapi kerana pengundi telah dihasut oleh pemimpin PAS mulut busuk untuk membenci kerajaan.

Buktikanlah pada rakyat kalo betul korang berjiwa rakyat.

Aku cabar PAS dan Penganutnya.. !!!

Pertahankan ketuanan dan hak-hak Melayu.

Pertahankan kesucian Islam dengan mengutuk IFC dan menegur DAP yang jelas membawa agenda anti-Islam.

Apa pendirian PAS mengenai tindakan Tressa menyuruh Azan diperlahankan di damansara?

jangan cakap je lebih sedangkan hakikatnya PAS dan penganutnya lebih mulut dari tangan.

Wallahhualam.

gotahlantun berkata...

SALAM PANG5.

EDEN HARAP KITA JANGAN MENGALAH ATAS KOMEN2 PUAK MELAYU YANG TAK SAYANG PADA BANGSANYA SENDIRI.
EDEN PERPENDAPAT KITA TAK SEPATUTNYA MENERIMA ORANG MELAYU ISLAM YANG SEBEGINI, MENJADI PEMIMPIN NEGARA.

SIKAP2 YANG SEMACAM INI MENGAMBARKAN KEPERIBADIAN PEMIMPIN ITU.EDEN RASA TAK SELESA, TAH MANAKALA ANAK YANG MEMBESAR MENJADIKAN PEMIMPIN INI SEBAGAI IDOLA ATAU IKUTAN MEREKA.

ADA KHALAYAK YANG TAK SUKA MEMBICARA ATAU MENDENGAR KATA YANG BIADAB,SEPERTI...BODOH,BANGANG,
TOLOL,BABI,SETAN DAN PELBAGAI LAGI.
EDEN MERASAKAN IANYA TIDAK SESUAI DENGAN PERADABAN MELAYU.

SEBAGAI MELAYU ISLAM, KITA MESTI MENOLAK PEMIMPIN SEPERTI INI TAK KIRA DARI PIHAK ATAU PARTI MANAPUN.

EDEN SAYANG NEGARA INI, SAYANG PADA ISLAM,SAYANG PADA MELAYU.
JADIKAN IKTIBAR SUPAYA PENDERITAAN TAK MENJELMA DI HARI MENDATANG.

rezqeen hill berkata...

Kalo bkwn dgn PAS nnt perangai pun mcm PAS. Mentaliti mereka kelas ketiga. Tiada apa yg baik ditunjukkn PAS pd semua masyarakat kecuali menjilat punggung DAP & PKR (tu mungkin baik pd PAS). Jd barua org kafir.

Pernah tak negeri yg diterajui PAS maju??

Cth Kelantan, negeri yg mmg takkan maju selagi di bwh teraju PAS sbb pemimpin 24 jam asyik nk berceramah aje. Kutuk sana kutuk sini. Mmg takkan maju.

Generasi Pejuang Bangsa berkata...

jangan dilayan puak2 penyokong taksub PAS ini ..mereka lebih sayangkan DAP dari memperjuangkan bangsa mereka sendiri ..

taipingmali berkata...

Tak pa...Nak buktikan samseng atau tidak tunggu lagak dia di Parlime. Di DUN Terengganu memang jelas sikapnya.

Tanpa Nama berkata...

saya pn tak reti nk komen byk2..
tp sya dah byk meneroka blog pmbangkang dan takder satu ilmu yang baik pn yang sya dapat kecuali ilmu mencaci,menghina dan mcm2 lg yang menyakitkan telinga dan mata.cukuplah mengggunakan kata2 kesat.berdosa...kalau tak suka berdoa saja supaya tuhan bagi petunjuk..dan kalu nak tegur gunalah ayat2 yang lebih hikmah..yang baik dtg dr Allah yang buruk dtg dari saya sendiri

Tanpa Nama berkata...

keh..keh..keh
klakar btul org2 PR ini...
kalau kita siar video mereka memaki-hamun dan mencarut dikatanya kita pengecut kerana video tersebut diedit atau dipotong...
akan tetapi saudara semua sedar tak satu ketika dahulu kecoh satu dunia tentang video yang kononnya Tun M. mengaku bahawa dia menganiaya DSAI..
dahlah video tersebut diedit dan fitnah(kerana membawa maksud lain dari yang disampaikan). yang itu tak nak kata pengecut ke sape yang buat. cakap tak serupa bikin baik xpayah. Ingat" jikalau takut menanggung risiko jangan bicara soal perjuangan"...dia maki orang boleh,orang maki dia xboleh. dia dedahkan gambar paklah suka tido boleh, orang dedah gambar haji hadi tido xboleh..inilah dia sikap orang PR. double-standard a.k.a dah macam puak2 syiah...taksub dengan fahaman dan pemimpin sendiri...

Tanpa Nama berkata...

betul tu Yagami...


aku memang akan lawan habis habisan geng macam ni..

cakap lagu tak sama dengan irama.

sumbang peringkat gaban kakakaka..

dia ingat dia sahaja masuk syurga.

memang bagus..

dulu pun setan jugak rasa dia je paling mulia..

sampai tak sujud sujud tu...

sebab rasa first class.

aku tengok geng hamPAS ni dah panassss..

dah ramai datang berlawan sini.

diorang dah panas kot...kakakakak

Panglima Perang Cyber berkata...

yang tulus akan dipilih ? yer benar.

tetapi yang tulus jika difitnah pun tak akan dilihat tulus juga.

sebab dah kena fitnah...

sebab tu fitnah lebih jahat dari membunuh.

kerana orang baik akan dilihat jahat..

betul kan ?

sapa lagi nak tambah ?

best juga berbalas balas 'tembakan' ni..

haha

Tanpa Nama berkata...

tp kan berlawan dgn puak2 ni perabih ms jer sbb diorang ni dah xder pkrn yang waras..pndapat saya jelah..kdg2 tu rasa mcm org bodoh plak...bkn aper syurga neraka dah jd permainan diorang dah..apa yg diorg biuat sumer btul..kwn dgn syaitan pn xper..kita nk kta aper lg

Cari Blog Ini

Translate