Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

29 April 2009

Edisi Tertunda : Benarkah Ibu Manohara berhutang lebih setengah juta ?

- Artikel ini cuba disiar sejak petang semalam namun masalah talian internet telah menggagalkan hasrat tersebut. Akhirnya pagi ini barulah ia berjaya disiar untuk bacaan anda. Harap maaf di atas masalah tersebut. Selamat membaca !




Cerita 1

Saya mendapat sumber dari Malaysiakini tentang berita Manohara bahawa ibunya ada masalah hutang RM 600 k @ RM 600,000 dan telah mendesak Tengku Temenggung untuk melangsaikannya.

Bahkan dikatakan ibu bekas model tersebut juga aggresif dan atas sebab sebab tersebut maka pihak Istana meminta dilarang ibu Manohara datang ke Malaysia untuk mengelakkan dari membuat kecoh semasa Keputeraaan DYMM Sultan Kelantan baru baru ini.

Lanjutan kisah sila klik sini

Harap2 janganlah ibu Manohara meneruskan niatnya untuk menyaman Istana Kelantan kerana ia pasti akan membongkar lebih banyak rahsia yang tersimpan. Hasrat tersebut ada disiar di sini

Mungkin ia akan menjadi sebuah filem satu hari nanti kerana melibatkan seorang puteri jelita dari seberang yang dilihat seolah olah menjadi mangsa 'kerakusan' ibu yang gilakan harta walhal dirinya sangat menyintai sang suami sepenuh jiwa dan raga tanpa berbelah bagi !

Harap2 utusan Istana Kelantan yang dihantar untuk menjernihkan keadaan yang rumit melibatkan dua buah negara ini, akan berjaya dalam misinya nanti 

Berita tersebut ( klik sini )

Cerita 2

Saya juga baca tadi tentang dua anak tok guru akan berlawan merebut jawatan di Kelantan. Tulisan Sayuti Omar.

Yang menariknya ialah pada part : Tindakan Nik Abduh undur itu nanti menyebabkan orang itu akan beraya hindu!

Nak tahu lebih lanjut ? klik sini


Cerita 3


Cubaan mendirikan kembali Plak Demokrasi di Perak dibuat kembali, namun berjaya dipatahkan Majlis Bandaran Ipoh.

Tak cukup lagi ke dengan keuntungan jualan plak yang dipecahkan hari tu ? Ada orang kata geng depa juga yang pecahkan untuk buatkan rakyat makin marah dengan BN/ Kerajaan.

Tak mustahil ramai suka buat sendiri dan tuduh orang lain yang buat. Kerja senang dan untung banyak dan cepat pula.

Berita lanjut ada di sini



Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate