Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Mei 2009

Edisi Pagi : Belum pun selesai DUN Penanti, DUN Alam Shah pula digosipkan akan dibuang oleh PR !




gambar hiasan dari blog empayar




- PR memang betul2 nak kelentong rakyat.

- Satu persatu DUN dijadikan alat mainan politik untuk kekalkan momentum sokongan rakyat.

- Belum pun selesai DUN Penanti, Alam Shah pula dijangka dikosongkan oleh wakil PR.

- Yang kesian ialah rakyat. Yang terpedaya hingga memilih calon yang ditahan dalam penjara.

- Akhirnya baru sekarang rakyat dapat lihat kesan UNDI yang mereka buat semasa PRU 12

- Undi yang berasaskan kemarahan dan kebencian akhirnya memakan diri mereka kembali.

- Apakah rakyat mahu dipermainkan lagi ? Sila undi PR jika itu yang anda mahu lihat !!!!



Baca berita terbaru tersebut di sini :http://mstar.com.my

6 ulasan:

Unknown berkata...

Kih kih kih camno bleh jadi yg dipertua bpn,bengap sgt,patut le anak buah cam ngok.Kota Alam Syah kerusi DAP la..Kih kih kih..dah depa kurung adun dia,tak nak lepas,camano nak berkhidmat.Dia ada sifat tanggungjawable..Yg sengaja letak jwtn je,problem skit..

Malaysian-2Day berkata...

Anwar sepatutnya di anugerahkan "PEMUTAR ALAM TERBAIK" di atas segala tipu helah yang di mainkan kepada rakyat.

Panglima Perang Cyber berkata...

DAP ka, PKR ka, PAS ka sama saja.

semua tak serius perjuangkan hak hak rakyat.

apa pun kesilapan tersebut adalah kelemahan saya.

saya kena ucap terima kasih walaupun ko tulis bengap kat aku dan ngok kat kawan2 aku.

sblm ko kata kerajaan silap, baik ko salahkan DAP dulu yg letak orang mcm dia tu sbg calon.

dah tahu kena tahan dlm penjara kenapa nak terima lagi jawatan ?

tu tanda tak amanah dengan undian rakyat!

ikan emas berkata...

Salam,
pengundi Alam Shah kononya org Kota yang cerdik ,tapi tertipu dalam terang !!

najamarine berkata...

itulah...
sememangnya mereka tidak ada pimimpin yg berwibawa dan betul2 layak menjadi wakil masyarakat..

sampaikan orang dalam tahanan pun di letaknya jadi calon..macam mana nak berkhidmat dah duduk dalam penjara??

sekarang baru terpikir nak letak jawatan??adoiiii...

selepas ni giliran DUN mana pulak nak PR kosongkan ek?muaklahhh...
sekali mungkin macam real tapi berturut2 macam ni dah macam lahanat pulak aku tgk si anwar ibrahim ni.

aku tgk penyokong PR ni macam buat2 tak nampak je bende2 mengarut yg di create anwar ibrahim ni.tuduhan2 yg seleweng pun diaorg boleh pecaya bulat2.kalau anwar ibrahim cakap 'kentut saya sangat wangi mari cium beramai2' aku ingat berpusu2 siap sewa bas datang hanya percaya kata2 longkang anwar ibrahim ni.

Tanpa Nama berkata...

AKU TAK TAU LA KENAPA ORANG MELAYU SEKARANG DAH HILANG JATI DIRI. ORANG YANG GELAR DIRINYA ULAMA PUN DAH GILA MENCARUT. BETUL KE ISLAMAJAR BEGITU?

Cari Blog Ini

Translate