Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

04 Februari 2010

Edisi Liwat : Anwar sangat marah Utusan Malaysia tahap 'gila' !!!


Tahap 'gila' kerana saya dapat rasa kenyataan Anwar ekoran tekanan kisah sulitnya sudah dibongkarkan di mahkamah.

Ingatkan dapat tangguh tetapi Allah dah tetap maka perbicaraan tetap dijalankan.

Ingat petikan ayat Quran yang Anwar sering baca dulu : Wamakaru wamakarallahu wallahu khairul maakirin.

Mereka merencana dan Allah merenca dan Allah sebaik baik perencana.

Maknanya : CIA ke, Amerika ke, Mossad ke lemah dah kerdil di sisi Allah dan tiada sesiapa pun yang mampu melawan kuasa Allah.

sehebat mana mereka jika dihina oleh Allah pasti akan hina juga akhirnya.


Lihat berita di sini : http://www.malaysiakini.com/news/123728 dann Gambar Utusan Malaysia di bawah :

NONE


semua disalin dari Malaysiakini.



Apa gambaran anda dapat lepas tengok muka depan Utusan Malaysia di atas ?


a. Anwar macam star film
b. Anwar masih 'geram'
c. Anwar malu tetapi kontrol macho
d. Anwar masih belum sedar diri walau dah nak mati



Itu saja, esok sambung ! malam ni ramai tetamu datang dan saya kena siap sedia sekarang.



4 ulasan:

Arif Omar berkata...

MOKHTAR

(*&^%$#()_)(*&^%$

Tanpa Nama berkata...

salam,
BPN dah agak akan ada pengunjung pada mlm ni,sbb dah buat satu ent3 yg meloyakan.paku dulan paku serpih.kata korang kita yg lebih.Tang pembangkang kata slalu buat fitnah.hangpa pun srupa jugak.aku bukan nak bela anuaq tp biaq pi lah depa massuk mahkamah dulu.kalau dah sah dipersalahkan baru kita kutuk ramai2.bukan setakat hang je akan kutuk aku pun nak kutuk sama.tp gaya penulisan hang ni dah menunjukkan bhawa anuaq dah bersalah.lu pun cari hit jugak ke,takkan tak dapt peruntukan dr kerajaan.

||Aku Pemikir|| berkata...

salam,

saya dah lame ikut blog taiko, inspores by korang sume nak tulis blog pasal politik gak.. :)

minta izin link nya..

ni link saya jika minak nak letakka di blog, but penulisan saya TIDAK memihak.. sy akan kaji dua2 belah pihak..lebih neutral.. kalau minat silalah link kan ye di blog taiko nih.. :)

khairul hafidz alkhair
YDP persatuan pelajar indonesia (PKPMI) Pusat sesi 09/10
Bandung, indonesia

Panglima Perang Cyber berkata...

PG : kwang kwang...

Hafiz : of course saya minat linkkan blog anda..


terima kasih

Cari Blog Ini

Translate