Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

06 Mei 2009

Edisi Pagi : Mengapa Munajat Perdana jam 5 pagi esok di Perak ?

Maklumat tidak rasmi menyatakan bahawa ada cubaan pada esok hari di Perak, tidak ubah seperti modus operandi yang dibuat di Masjid Ubudiyyah Kuala Kangsar semasa majlis angkat sumpah MB Dr Zamry tempoh hari. Menggunakan masjid dan akhirnya menjadi sarang melancarkan serangan terhadap pihak polis yang bertugas mengawal keadaan.



Lihat balik senario tempoh hari di sana. Memang pada awalnya PAS menyeru penyokongnya berkumpul di Masjid Ubudiyyah Kuala Kangsar. Namun pada akhirnya dari sanalah mereka menggerakkan serangan dan ia dinafikan pada akhir episod pembohongan tersebut oleh pemimpin PAS a.k.a Pakatan Rakyat.

Mujurlah penganjur program tersebut Muhammad Sabu telah ditangkap polis petang tadi jam 3 pm ( berita sini ) termasuk jurucakap BERSIH Wong Chin Huat dan ia dijangka mengurangkan sedikit gangguan yang akan dilancarkan oleh PR terhadap sidang DUN PERAK yang dijangka panas esok.

Juga dikhabarkan sesetengah pihak yang lain turut menggunakan rumah ibadat untuk mengumpulkan penyokong mereka. Semata mata demi mencetuskan huru hara yang ditentang oleh mana mana agama samada Kristian, Buddha apatah lagi agama kita Islam... 

Lihat iklan yang disalin dari blog pemuda besut yang pro PR di sini :



[1Malaysia.gif]




Adakah kita akan biarkan mereka mengganas ? 

Tentu tidak sama sekali dan jangan lupa jika anda kelapangan dan tidak bekerja, agar dapat bersama sama penyokong BN di sana bagi meraikan kejatuhan secara rasmi kerajaan Penderhaka Raja yang mengaku Pakatan Rakyat tetapi sebenarnya HAPRAK !!!


Ketuanan Rakyat adalah slogan palsu PR kerana ketuanan Rakyat tidak akan dapat mengatasi Ketuanan Raja yang menjadi Pemerintah kita selama berpuluh abad dari Kesultanan Melaka hingga saat saat ini di Malaysia.


Esok detik Kedaulatan Raja akan dikembalikan dan mereka akan dihina oleh Tuhan !!!! Ayuh kita ke sana dan tolong jangan melanggar UNDANG UNDANG  kerana kita warga Malaysia yang taat kepada Rukun Negara tanpa syak sedikit pun !


Takbir !!!!!   

Daulat Tuanku !!!



P/ S : Sila ke sini http://penembak-tepat.blogspot.com/2009/02/pas-dalang-dan-alat-untuk-cetuskan-huru.html  untuk kupasan terperinci tentang peristiwa di Masjid Ubudiyyah yang menyaksikan ada orang PAS sanggup berbaring menghalang kenderaan Sultan kerana tersangat marah dengan tindakan Sultan yang memperkenan perlantikan MB Dr Zamry 

4 ulasan:

MyIdea berkata...

Perkataan Munajat se elok2 nya untuk tujuan baik dan berfaedah..

Tukar munajat kepada Rusuhan Perdana..

Lagi menarik

saya berkata...

mcm org mati jr pakai baju hitam...

mungkin PR nak mati kot..

saya berkata...

ni anwar la bwak penyakit rusuh ni...

eh kat mana dia hah...lama x dgr cite dia..

TAAVEEKUN PERAK berkata...

PAS sudah tidak lagi menjadi parti yang memperjuangkan ISLAM ( seperti yang selalu dicanang-canangkan..padahal same je dengan parti yang lain..nak kuasa gak)...apa slogannya?????Membangun Bersama ISlam???yelah tu....menyelamkan kan Islam ke dasar laut yang paling dalam je.....sama je dengan anak didik PAS....PMI yang ekstrim sangat tu....memperjuangkan Islam di kampus..padahal buat gak fitnah..menjatuhkan air muka orang....memang samalah dua spesis ni.

Cari Blog Ini

Translate