Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 September 2009

Edisi Gembira : Selamat Hari, Takbir, Pilihan., Lagu - Raya dan INGAT Tuhan Tiap Masa !

[kad-raya.jpg]

Sempena Aidilfitri yang dijangka ( setengah orang sudah ditetapkan dah pun :) maka saya dengan rendah hati dan penuh keinsafan memohon jutaan kemaafan dari semua pihak tak kira sahabat atau lawan yang terasa hati dengan saya.

Sudah tentu sepanjang menjadi blogger tidak akan sepi dari mengguris perasaan sesiapa yang menjadi mangsa atau menjadi penyokong atau simpati kepada mereka khasnya dari Pakatan Rakyat.

Dan sudah tentu juga kebenaran perlu diungkapkan walau ia sesuatu yang sangat pahit untuk ditelan.

Maka untuk sebelum ini saya mohon berbanyak ampun dan maaf.

Moga kebaikan puasa menahan diri dari perkara yang HALAL akan menghalang diri kita semua dari melakukan perkara yang HARAM seperti menyokong perjuangan orang yang membiarkan nasib agama dan juga negara menjadi tukaran keuntungan politik.

Jangan biarkan maruah negara kita tergadai meskipun kita sedar ramai orang muda generasi sekarang sudah leka kerana dilekakan oleh hiburan yang mudah diperolehi di telefon, laptop, televisyen atau di tempat terbuka.

Yang penting jangan sampai kita lupa sehingga ALLAH lupakan kita hingga kita akan dihina dan dibinasakan oleh-NYA lantaran dosa dan kesalahan kita juga selama ini yang belum dimohon ampun kepada-NYA.

Sebagai tanda meraikan aidilfitri dengarlah lagu raya ini !
















Mari lihat wajah orang Melayu di Brunei berhari raya :

1 ulasan:

hilbert berkata...

Salam Aidil Fitri Panglima,

Selamat Menyambut 1 Syawal serta Selamat Hari Raya Aidil Fitri... Maaf Zahir & Batin.

Cari Blog Ini

Translate