Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

14 September 2009

Edisi PRK : Anwar liberal apa saja termasuk kalimah Allah !

5 ulasan:

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman berkata...

Salam...

Anwar Ibrahim seorang petualang bangsa & agama kerana demi kuasa sanggup menyatakan demikian...seharusnya manusia bernama Anwar Ibrahim tidak layak untuk dipanggil pemimpin

mail lambong berkata...

kalau macam tu..boleh laa bukan islam kata allah tu bukan tuhan semua manusia..allah tu hanya tuhan orang islam sahaja tetapi bukan tuhan manusia.

nauzubillah..

Al-Quran dan As-Sunnah bukan lagi menjadi rujukan utama, bukanlah lagi menjadi penentu keputusan dan pembeza di antara yang haq dan bathil (Al-Furqan).



Daripada Abu Hurairah r.a. berkata, Rasulullah saw. bersabda. "Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang tandus (kemarau panjang). Dan pada waktu itu orang yang berdusta dikatakan benar dan orang yang benar dikatakan berdusta. Orang khianat akan disuruh memegang amanah dan orang yang amanah dikatakan pengkhianat. Dan yang berpeluang bercakap hanyalah golongan "Ruwaibidhah"". Sahabat bertanya, "Apakah Ruwaibidhah itu Wahai Rasulullah?". Nabi saw. menjawab, "Orang yang kerdil dan sebenarnya hina serta tidak mengerti urusan orang ramai".(Hadis Riwayat Ibnu Majah)

Selamat datang ke zaman ini ! Apa nak jadi umat islam malaysia yang makin disesatkan oleh fatwa mufti yang rapuh.

Ibrahim B Anwar berkata...

Ingat Allah dgn Trinity sama ke? Esa tidak sama dengan Bertiga! Ini dah melanggar kalimah tauhid. Dan apasal tak guna 'Tuhan', itulah istilah lebih tepat, sebab ia 'sembahan' secara umum dalam konteks tersebut ('Ilah').

N.Ajis! Takkan mu nok berdie diri jah! Ini teghe2 menyalahi Isle!

Arif Omar berkata...

PINJAM.

Arif Omar berkata...

PINJAM

Cari Blog Ini

Translate