Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

10 Januari 2010

Edisi Malam : Dr Badrul Amin Tulis di Facebook Umno Bakar Gereja ?






Apa pandangan anda berhubung isu ini ?

Adakah ia boleh dikatakan sebagai satu lagi cubaan mengaitkan UMNO dengan kejadian bakar gereja di saat Kerajaan sedang giat mengharmonikan semua kaum menggunakan Gagasan 1Malaysia ?

Dr Badrul Amin dalam hal ini ternyata tidak sematang dengan tahap pendidikannya dan ternyatalah ia satu lagi pencapaian tertinggi dalam 'emosi' beliau yang dihalakan kemarahannya kepada pihak lawan Pakatan Rosak...khasnya Umno.

Selepas dia juga telah mengkafir dan menyetankan Dr Asri ( seperti komen Pena Minang di blog beliau ) maka inilah satu lagi tindakan menfitnah Umno ( pada pandangan saya) dengan isu kebakaran tersebut..

Adakah kerna usaha bersungguh-sungguh mempertahankan nama Allah oleh Umno ( ingat : selepas ia diputuskan oleh Majlis Fatwa bahawa ia hak umat Islam ) menjadikan Umno dan NGO-NGO yang terlihat, sebagai pihak yang sesuai dijadikan kambing hitam ??

Takkan kita nak harapkan Pas dan Pkr yang gagal naik 'syahwat'nya dalam mempertahankan nama Allah hingga PAS telah bertelagah sesama sendiri berhubung isu ini ??? Pelik kerana selepas gereja dibakar, merekalah yang paling laju menunjukkan diri sebagai jaguh mengutuk pengeboman tersebut ?

Lagi menarik sewaktu artikel ini ditulis video yang diletakkan dalam Youtube telah pun dilarang diakses...


Apakah ini satu lagi sabotaj pihak tertentu dari mengelakkan rakyat mendapat pendedahan yang benar tentang geng penyokong nama Allah diberikan kepada bukan Islam ???

Adakah penggodam mereka semakin terdesak dalam hal ini dan tidak mahu membuka ruang dan peluang kepada rakyat menilai sendiri hujah dan fakta yang dimuatkan dalam alam siber ?

Mudah-mudahan semakin jelaslah kepada rakyat siapakah yang sebenarnya mempertahankan Islam dan siapa juga yang menjadikan Islam sebagai alat !!!


Ayuh kita lawan lagi sehingga akhir hayat nanti.....


Pesanan : sila edarkan video ini kepada rakan2 yang boleh diakses di sini http://www.anwaraidc.com/2010/01/anwar-kisah-di-sebalik-tabir-isu-kalimah-allah.html

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM PANG5..PERSETANKAN SI BADUT AMIN TU!!. DR DLU SAMPAI SKRG MEREKA TETAP MCM TU JUGAK. LEMPAR BOM SEMUNYI TGN!. SENGAJE NAK CETUSKAN KEMARAHAN ORG MELAYU.

SAMA ADA DIA SUKE ATAU TAK. DIA KENE TERIMA ISU NI MULA2 SEKALI DI TIMBULKAN OLEH SI JUBUR TU!. KLU BKN KERANA MULUT LONGKANG SI JUBUR TU, PERKARA NI TAK KAN TERJADI!! HAKKK PTUIHHH!!

lagenda berkata...

Salam Ziarah..

Setuju dengan komen jeffry tu jagan pedulikan mereka.Mereka cuba untuk menanguk di air yang keruh untuk melemahkan lagi UMNO yang jelas sekarang sudah semakin diterima oleh semua lapisan rakyat dan sudah menjadi juara rakyat

Jumayatara berkata...

Salam Ziarah

Setuju dengan komen Jeffry mulut senget, jangan pedulikan mereka.

Panglima

Tolong berhenti menghasut....isu ini sensitif. Diminta bertenang jangan timbulkan keadaan tegang. Jangan fikir pencacai UMNO tidak terlepas dari tindakan ISA. Najib & Hisham dah mula meluat dengan perangai bodoh puak UMNgok ni.Najib cakap isu ini boleh diselesaikan secara baik ikut procedure mahkamah, tak payah menghasut tak payah demo, tapi puak bodoh bangang UMNgok tak berhenti menghasut dan buat demo juga. Hancur inspirasi Najib sebab puak-puak bodoh UMNgok. hancur impian Najib nak lihat UMNO jadi JUARA RAKYAT.

Panglima Perang Cyber berkata...

saya tidak menghasut..saya hanya mahukan rakyat Malaysia lebih beretika di dalam menulis.

tanpa menuduh mana2 pihak sebagai dalang.

biarkan siasatan dibuat oleh polis dan kita sama2 tunggu dan percaya kepada kerja pihak berkuasa negara kita..

Juma : terima kasih komen anda... harap datang lagi ke sini.

Orang Muda berkata...

bapak segala setan betul la mangkuk tu!!

Tanpa Nama berkata...

aku dan keluarga adalah penyokong dan pengundi pas sejak dulu. Tapi sekarang ni sejak pas ni ta kenal bangsa dan agamanya aku dah mula benci. Aku sekarang ni benci sangat dengan pas sejak dia berkawan dengan DAP yang anti islam. Sekarang ni aku bertambah meluat apabila pas kata allah ada 1+3. Aku dengar dah ramai kawan-kawan aku dan ahli-ahli pas yang sama pendirian dengan aku. Sorry ye, kali ni undi aku dan keluarga, aku HARAMKAN untuk pas.

Madi berkata...

BIASALAH, PRN SARAWAK DAH TAK LAMA LAGI, MASA PRU DULU CIPTA HINDRAF, BILA TIBA PRN SARAWAK CIPTA ISU ALLAH PULAK. JANJI AKU DAPAT KUASA, APA CARA, APA RESIKO AKU PEDULI APA...MEMANG PARTI KELENTONG RAKYAT.

Jo berkata...

Anwar sedang memegang TANGGOK besar...jaga-jaga...di akan menangok.
Mengapa ye..menteri mulut besar KDN tak kata..Ada pihak ketiga yang nak huru harakan kedaandan untuk ambil kesempatan?..Ni tak macam tujukan kat Melayu Islam je yg. bakar..org lain x mungkin ke?
Begitu juga ulasan Nik aziz..lebih menuduh orang Islam...Ingat yop..amerika nak tawan Irag dulu adalah dengan cara adu domba...dan tuduhan yang palsu...Awak semua tak sayangkan agama ke..lebih politik...jangan jadi sialan lah..walaup[on berkopiah & Sorban..sebab tuhan tidak tengok berapa besar serban untuk masuk syorga atau neraka...

Cari Blog Ini

Translate