Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 Januari 2010

Edisi Petang : Kajian Hits Blog Panglima Dan Kenyataan DAP tolak Negara Islam


Alhamdulillah semalam hits blog Panglima agak baik. Taktik menambahkan artikel berjaya menarik lebih banyak hits.

Selepas ini saya akan menulis berbagai isu yang bersesuaian meliputi ekonomi,politik,sosial dan agama serta keselamatan.

Lima isu ini boleh dijadikan tajuk asas tulisan harian saya dan selain itu juga saya akan menyentuh berkenaan topik sastera, hiburan, automotif , lawak jenaka dan sebagainya.

Kadang kala bosan juga kita menulis bab politik sahaja dan sekali sekala elok kita seimbangkan dengan perkara yang menarik dan menjadi minat anak muda kita.

Satu lagi artikel Panglima tak nak panjang sangat dan kalau boleh dalam lima enam perenggan sahaja.

Tulis panjang pun orang tak minat nak baca juga.

Ok terima kasih atas kunjungan anda dan semoga kita semakin bersemangat membela agama kita, bangsa kita serta negara kita.

Lihat seimbas kenyataan DAP akhir tahun lepas yang saya petik dari kiriman email yahoogroups BPN :



8 ulasan:

bRAVEhEART berkata...

Jika posting dibuat secara berpasukan dgn membahagikan kepada berbagai isu dan masa posting spt pagi, tgh hari, ptg dn malam secara konsisten tentu akan dapat menambah lagi hit.

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH PANG5! KIPIDAP DGN IDEA2 BARU. SEMOGA HITS MENINGKAT LAGI DI MASA2 AKAN DTG YEZEKK

Panglima Perang Cyber berkata...

brave - elok juga tu...saya boleh bina satu blog utk semua blogger BPN dan di situ semua boleh masukkan artikel.


Jeff : tq dan jika ramai dtg baca tentu mesej kita akan lebih difahami oleh rakyat

lagenda berkata...

Salam Ziarah,

Setuju dengan panglima kena ada entry yang dapat menarik sokongan orang muda mahu membaca jangan dok politik je saya pun dah seimbangkan politik dan hal-hal lain.Tahniah Kepada Panglima

Aspirasi berkata...

Salam bro..

Syabas dan teruskan..cadangan yang bagus untuk himpunkan artikel BPN.. inilah jawapan dan garis panduan kepada semua blogger bpn... apa yang boleh dan apa yang tak boleh disentuh..

Mara BPN..

DR 1221 berkata...

salam
pelbagaikam n3, setuju

Tanpa Nama berkata...

Salam pang 5,
Aku stuju jugak dengan penambahan ent3 dalam laman hangpa ni.
aku sekadar pelawat dan pengomeng.Blog hangpa pun sama dengan blog pas.dok kutuk lawan.pas kutuk umno.hangpa kutuk pas.hak mana yg betui aku yg pikiaq.ent3 hang ni yg dok bubuh DAP halang negara islam apa nak Herankan (memang betui lah dia halang dia kapiaq).yang aku heran puak islam yg dok halang puak islam nak buat negara islam(heran5555).kau heran tak umno halang klate n trg nak buat hukum hudud.kalau kata hudud tu pas reka,umno bawaklah yg sebenar baru aku tak heran.tak mau laksana hukum islamlah dok banyak jd claru la ni nih.pegawai makan rasuah(tak dak kaitan degan agama ka)Lim guan eng pun kata kalau kita makan rasuah negara tak aman,ni hukum agama kata haram.sosial budaya teruk,jenayah makin jadi2.(tak yah dok buat hukuman dunia ah,manusia tak serik)hukum ALLAH jugak baru jadi.ALLAH sebut dia akan bg rasa gerun bilo laksana hukunNYA.

pikiaq2 lah woi......
wallahhuaklam

Tanpa Nama berkata...

Tujuan kau sebenarnya hanya nak menaikkan hits rating kau ye...penipu..!!!!

Cari Blog Ini

Translate