Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

30 September 2010

Panasss : Anwar pernah pergi ke kelab Gay 'Heaven' milik Richard Branson di London ?



Menurut wikipedia Richard Branson, pada awal 1980-an, syarikatnya, Virgin telah membeli kelab malam gay yang lebih dikenali sebagai 'Heaven', di London. kelab gay Heaven dibuka oleh seorang usaha Gay bernama Jeremy Norman, pada Dis 1979. Namun pada tahun 1982, Norman telah menjual kelab Gaynya kepada rakan baiknya, Branson yang memiliki syarikat Virgin Group.

Branson yang sering berseronok di kelab malam gay dapat menghidu peluang perniagaan di kalangan masyarakat gay menggunakan konsep 'pink pound'. "Pink Pound' merujuk kepada perniagaan (pound) di kalangan komuniti kaum gay (Pink) di London. Jadi pembelian kelab malam 'Heaven' memenuhi hasrat Branson untuk menjadi penaung kepada komuniti Gay di London dan Kelab Heaven dijadi pusat penjanaan wang, selain untuk berhibur. Di pusat ini juga kemudiannya muncul 'gerakan membela hak-hak kaum gay'(the gay rights movement).

Walau bagaimanapun , sebagai sebuah kelab malam gay yang pertama dibuka di London, maka tidak hairan pelbagai kontroversi, sering dipaparkan dalam akhbar tabloid,dalam berita muka depan terutamanya berkaitan dengan penggunaan pil 'ecstasy'(sejenis dadah untuk menambahkan keseronokan ketika menari) yang berleluasa di kelab itu.

Kelab gay Heaven pernah ditutup untuk proses pembersihan dan dibuka semula pada tahun 1998 sebagai kelab Gay utama mencabar kemunculan kelab-kelab gay lain terutamanya 'Trade' dan 'The Fridge'. Dan sudah semestinya kelab Gay Heaven tetap menjadi Kelab Gay Nombor Satu di London yang terletak di 9 The Arches Shopping Villiers Street,London. Klik di sini
Branson digelar 'Mafia Gay'

Wartawan Chris Morris dari News Statesman pula menggelarkan Branson sebagai "Mafia Gay dalam rencananya bertajuk "Now meet the real gay mafia". Klik sini.


Apa yang lebih mengejutkan wartawan itu hanya menyebut nama Branson sebagai "Mafia Gay" di London, sedangkan terdapat lagi kelab-kelab gay lain yang beroperasi di negara itu.

Menurut Chris Morris, "Saya percaya terdapat penjelasan untuk kekurangan lobi gay terhadap kemajuan politik, dalam mengubah undang-undang dan hati serta fikiran masyarakat. Tanggungjawabnya terletak kepada sekelompok pengusaha kecil yang mempunyai kepentingan kewangan besar dalam menjaga kepentingan kelompok minoriti lesbian dan gay di pinggiran masyarakat - di mana perniagaan ini paling menguntungkan. Selamat datang ke dalam kehidupan sebenar mafia gay"
"Perniagaan Gay, atau "pound pelangi" semakin dikenali,sebagai perniagaan yang besar. Richard Branson, pengusaha Britain mempunyai kelab malam gay terbesar , dan ratusan pelabur-pelabur lain akan membuka kedai-kedai gay, restoran dan bar.."


Konspirasi Branson, Soros, Al Gore & Anwar di London

Laman Jew Watch menyenaraikan nama Richard Branson sebagai Tokoh 'Millionaires' Yahudi dari Britain. Bermaknanya mengesahkan lagi Branson berbangsa Yahudi yang mempunyai rangkaian meluas di peringkat antarabangsa. Klik di sini

Pusat perniagaan Branson adalah di kota London. Selain menjadi mafia Gay, Branson juga terlibat dalam gerakan membela hak asasi manusia khususnya kelompok LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender).

Branson bersama rakan baiknya, Peter Gabriel (Artis & pejuang LGBT) telah menaja sebuah organisasi antarabangsa yang dinamakan 'The Elders'. Salah satu agenda utama The Elders adalah menentang homophobia (melawan kebencian kepada homoseksual), serta membantu rangkaian LGBT yang berpotensi di seluruh dunia.

Desmond Tutu, paderi kontroversi dari Afrika Selatan yang memfatwakan 'GAY adalah Halal dalam agama' telah dipilih menjadi Pengerusi The Elders. Selain Tutu, Marry Robinson yang memperjuangkan hak gay dan lesbian sejak dari zaman universiti hingga dilantik menjadi Pesuruhjaya hak asasi manusia di PBB juga turut dipilih mengangotai kumpulan tersebut.
The Elders juga dianggotai oleh Jimmy Carter, Mandela, Kofi Annan dan beberapa tokoh lain. Klik di sini

Selain bekerjasamana dengan Branson, Peter Gabriel, rakan baiknya yang juga seorang penyanyi rock terkenal gay itu juga turut berkerjasama dengan George Soros, penyangak mata wang Yahudi yang membela kaum gay melalui organisasi tajaannya, Human Right Watch dan Amnesty International. Seorang lagi rangkaian Soros dalam Lembaga Pengarah The Elders adalah Amy Robbins yang juga menjadi Ahli Lembaga Pengarah Human Rights Watch, milik Soros. Klik di sini


 gambar diambil dari sini

Bermakna, tangan-tangan hitam di sebalik The Elders, selain Branson adalah George Soros. Soros dikenali sebagai dalang kepada kumpulan homoseksual dunia. Klik di sini.

Seorang lagi rakan karib Branson adalah Al Gore, bekas Naib Presiden Amerika Syarikat. Selepas Al Gore tewas kepada Presiden Bush dari Parti Repulikan, beliau melarikan semua aestnya ke kota London, disembunyikan di bawah syarikat bernama Generation Inversment Management (GIM)

Al Gore memilih London kerana rangkaian 'perniagaan Yahudi' melalui ikatan perkahwinan anaknya (Karenna Gore) dengan keluarga pewaris Rothchild (Dinasti Yahudi terkaya di London), Paul Schiff (atau Andrew Schiff). Klik di sini dan di sini

Branson dan Al Gore bekerjasama dalam syarikat pelaburan di Israel, GreenRoad. Virgin Green Fund milik Branson telah melabur sebanyak $40 million, manakala syarikat Al Gore, Generation Inverstment pula melabur sebanyak $10 million kepada syarikat tersebut.Klik di sini

Apakah semua ini mempunyai kaitan dengan Anwar Ibrahim ?

Sekarang mari kita susun semua episod Anwar dari dalam penjara Sungai Buloh hingga pergerakannya selepas dibebaskan pada tahun 2004.

Semasa Anwar di penjara, tokoh utama membantu kempen pembebasan Anwar adalah Marry Robinson, ketika itu menjadi Pesuruhjaya Tinggi Hak Asasi di PBB. Selain Robinson, organisasi tajaan Soros seperti Human Right Watch dan Amnesty Internation juga giat membantu kempen pembebasan Anwar. Klik di sini

Menariknya Mary Robinson adalah juga anak buah Branson dalam The Elders, anak buah Al Gore dalam GIM dan anak buah Soros dalam
The European Council.

Selepas Anwar dibebaskan dari penjara Sungai Buloh, tokoh pertama yang dikunjungi Anwar adalah paderi Desmond Tutu di Afrika Selatan, pada 1 Disember 2004, sebaik sahaja selepas selesai rawatan di Munich. Kenapa Anwar jumpa Desmond Tutu, anak buah Branson yang menjadi ketua The Elders ? Klik di sini

Selepas jumpa Desmond Tutu, tidak lama kemudian Anwar berhijrah ke London dengan menjadi pensyarah pelawat di di Saints Anthony's College, Oxford, hasil pertolongan Sir Christopher Patten,(kroni Soros) seorang rakan karib Anwar yang pernah menjadi Gabenor British di Hongkong yang menjadi Canselor di Universiti Oxford. Klik di sini
Selepas itu, Anwar turut dilantik sebagai ahli jawatankuasa ICG (International Crisis Group) yang Chris Pattern menjadi pengerusinya dan Soros menjadi penaja utama organisasi itu.

Dalam tempoh hampir sebulan, Anwar berada di London, beliau turut mengatur perjumpaan rasmi dengan Al Gore, sahabat akrabnya yang pernah menyokong reformasi pada tahun 1998.

Pertemuan diadakan pada 22 Februari 2005 di pejabat Al Gore, di One Vine Street, London. Turut hadir bersamanya adalah Desmond Tutu dan Marry Robinson. Dalam pertemuan itu Al Gore turut melantik Anwar sebagai salah seorang Ahli Lembaga Penasihat Generation Investment Management Group (GIM). Klik di sini

Bukankah ini semua merupakan konspirasi trio-Yahusi; Soros, Al Gore dan Branson dalam membantu penjuang minoriti homoseksual/ LGBT yang pernah dipenjarakan di Malaysia. Klik di sini dan di sini


Penutup

Ada maklumat yang diberikan oleh bekas inner circle Anwar (yang tidak perlu disebut namanya di sini). Katanya, semasa Anwar berada di London, Anwar turut mengunjungi kelab-kelab gay di sana. Bekas sahabat karib Anwar itu menjadi saksi dan turut serta dalam 'kunjungan sosial' Anwar itu.

Adakah kelab gay yang dikunjungi Anwar itu adalah milik Branson, The Heaven ?

Semua ini bakal terbongkar tidak lama lagi. Tunggu dan lihat.

 
gambar diambil dari sini



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tuan panglima

mohon letak blog baru saya di blog panglima.


saya berazam untuk musnahkan dap komunis dengan blog saya.

harap rakan senior boleh tolong.

terima kasih tuan panglima.


blog saya :

http://dapcelaka.wordpress.com/

Tanpa Nama berkata...

Buat Ahli-ahli politik dan juga penyokong parti politik..

Perlukan Rumah untuk Disewa (Homestay) Sempena PRK Dun Galas Yang Akan Tiba Tak Lama Lagi. Hubungi saya sekarang (En Sham (013-3598445) untuk keterangan lanjut.

Ada pelbagai rumah untuk disewa. Dari rumah Banglo hingga ke rumah teres. Selesa dan dekat dengan pengundi.

Lengkap dengan kemudahan asas. Amat sesuai untuk dijadikan rumah negeri, bahagian mahupun cawangan.
Yang penting harga berpatutan dan boleh ditawar.

Cepat sebelum tawaran ini habis..
- Anak jati Kelate di perantauan

Tanpa Nama berkata...

Buat Ahli-ahli politik dan juga penyokong parti politik..

Perlukan Rumah untuk Disewa (Homestay) Sempena PRK Dun Galas Yang Akan Tiba Tak Lama Lagi. Hubungi saya sekarang (En Sham (013-3598445) untuk keterangan lanjut.

Ada pelbagai rumah untuk disewa. Dari rumah Banglo hingga ke rumah teres. Selesa dan dekat dengan pengundi.

Lengkap dengan kemudahan asas. Amat sesuai untuk dijadikan rumah negeri, bahagian mahupun cawangan.
Yang penting harga berpatutan dan boleh ditawar.

Cepat sebelum tawaran ini habis..
- Anak jati Kelate di perantauan

Cari Blog Ini

Translate