Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

15 Oktober 2010

Jangan Terkejut : Rakyat Amerika Pun Tolak Lelaki Gay Seperti Al Gore Kawan Anwar !!!

LGBT : Amerika tolak Al Gore kerana Gay, Malaysia perlu ke terima Anwar?


Tipper bekas isteri Al Gore bercerai dengan bekas Naib Presiden Amerika apabila mengetahui suaminya ada hubungan dengan lelaki gay, bagaimana dengan Wan Azizah isteri kepada Anwar Ibrahim yang kini seolah sanggup di perbodoh dan di pergunakan demi kuasa politik.


Anwar Ibrahim selalu meletakkan dirinya adalah rapat dan akrab dengan bekas Naib Presiden Amerika Syarikat Al Gore.

Rapatnya antara Al- Gore dan Anwar ini boleh diterjemahkan dengan kesanggupan Al Gore memberi bantuan dana kepada Anwar di syarikat miliknya Generation Investment Management Group yang membuat pelaburan di Israel. Klik sini. Tentu ada motif lain di sebalik bantuan Al Gore kepada Anwar tersebut, adalah tidak logik jika diberikan bantuan kewangan hanya bersandarkan hubungan persahabatan sahaja.

Setelah selesai Sodomy Tour yang bermula di Jakarta hingga berakhir di London dengan melawati beberapa ibu kota di eropah seperti Hungary, Jerman dan Sepanyol. Anwar mencari ruang kepada dirinya untuk bertemu dengan Al Gore di Kota New York seolah seperti melepaskan kerinduan sepasang pasangan kekasih.

Menurut laman twiternya mereka berdua sempat melayan pertemuan ini dengan mendengar alunan muzik Mozart dari American Muzikal Orkestra.

Bayangkan dari eropah jauh Anwar terbang ke Amerika semata-mata menemui Al-Gore.

Sebelum ini pun jika kita perhatikan kerap kali apabila ada program di luar negara Anwar dan Algore akan bertemu seolah-oleh sudah dirancangkan pertemuan istimewa tersebut.


seterusnya sila baca di blog Pochong di sini  

1 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

Jangan terkejut Panglima, rupanya ramai juga pemimpin Bendera di Indon pun gay, harbi dan liberal.

Cari Blog Ini

Translate