Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

30 November 2010

Armand PERKASA label Wan Azizah 'pelacur' kerana 'tinggalkan Melayu' !!! - Malaysiakini

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) hari ini melabelkan presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai "pelacur politik" kerana mencadangkan konsep "ketuanan Melayu" wajar ditinggalkan.

NONE
Wira PERKASA Arman Azha Abu Hanifah juga berkata Dr Wan Azizah adalah pengkhianat sedangkan beliau dan juga timbalan presiden PKR yang baru dilantik, Azmin Ali adalah hasil yang diwujudkan dari konsep "ketuanan Melayu".

"Dr Azizah dan Azmin adalah hasil yang diwujudkan akibat kejayaan konsep itu yang juga telah banyak membantu orang Melayu,” katanya.

"Mereka seperti kacang lupakan kulit. Mereka ini seperti pelacur politik yang sanggup berbuat apa-apa sahaja demi mendapatkan sokongan orang India dan Cina,” katanya.

NONEArman juga menggesa Raja-raja Melayu supaya membuang daerah terhadap mana-mana pemimpin Melayu yang menyokong atau mencadangkan konsep ketuanan Melayu digantikan.

Ketuanan Melayu, katanya juga bermakna menjamin kedaulatan Raja-raja Melayu dan kenyataan yang dikeluarkan oleh Wan Azizah menjatuhkan martabat raka-raja.

Arman juga memperbetulkan persepsi bahawa ketuanan Melayu tidak bermakna bangsa-bangsa lain menjadi subjek kepada orang Melayu.

“Apa yang kita mahu ialah supaya kontrak sosial dihormati dan tahu sejarah negara ini,” katanya.






Baca lagi http://malaysiakini.com/news/149489

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada ke Dr Wan menyebut Hal Raja2 Melayu & Hak Keistimewaan Org2 Melayu dalam ucapan nya tempoh hari. Saya tak ada disitu jadi saya tak tahu sama ada ianya benar atau tidak atau media yang salah lapor. Harap penjelasan yg adil tanpa berpihak.

Mustaqim berkata...

Saya sarankan tak payah buang daerah.

Diminta Pejabat Pendaftaran tukar nama asal Wan Azizah ke nama Wen Ang Poh. Dan Anwar Ibrahim jadi Arumugan Pundek. Supaya tak celaru org Melayu lain nya.

Wake UP! berkata...

Baik guna perkataan peliwat sebab dia pun buat tak tau saja walaupun dia tahu lakinya suka meliwat.

Bingai @ Bangang berkata...

aku ingat dia pun dah lunyai depan belakang kot?

Tanpa Nama berkata...

Ishhhh! Tentu dah beropol-ropol tu, hehe

Wake UP! berkata...

Oleh kerana laki dan kekasihnya suka main lubang kunyit, mungkin nama yang lebih sesuai ialah PELIWAT POLITIK.

Cari Blog Ini

Translate