Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Mac 2011

Gempar - Anak dan isteri Calon PAS Merlimau 'Hilang' ???


Calon PAS Yuhaizad didapati menyokong sistem pendidikan Kerajaan Barisan Nasional apabila menghantar anaknya bersekolah di Tabika Kemas Kg Chincin. Menurut sumber anaknya telah bersekolah di Tabika tersebut dan perkara ini boleh disahkan dengan Cikgu Aini Rahman yang menjadi guru kelas anak beliau. Anak Calon PAS juga didapati telah 'hilang' sepanjang kempen dan menurut sumber ia ekoran kepenatan yang mungkin disebabkan oleh kesibukan Yuhaizad berkempen ke merata tempat bertemu dengan pengundi. Jika anda ingin mengesahkan perkara ini sila hubungi Tabika Kemas Kg Chincin talian 06-2631976. 

Selain itu isteri beliau juga telah dilaporkan mengambil cuti selama 8 hari. Sumber tidak pasti alasan cuti isteri beliau tetapi ia mungkin untuk membantu suaminya. Namun yang menghairankan kita kenapa isteri beliau tidak dilihat dalam gambar sepanjang kempen Yuhaizad semenjak penamaan calon hingga sekarang. Perkara ini turut diulas oleh blogger Taiping Mali  Lihat wajah isteri Yuhaizad Shakila Mohamad (gambar kiri sekali) yang tidak ceria. Adakah beliau tidak sokong parti suaminya ? Sumber klik sini



Maka kesimpulannya calon PAS Merlimau Yuhaizad sebenarnya hipokrit dengan melawan Kerajaan Barisan Nasional atas tiket parti PAS sedangkan beliau sendiri tinggal di kuarters kerajaan, isteri bekerja sebagai guru serta menyekolahkan anaknya di sekolah tabika milik kerajaan. Begitu juga kegagalan isteri beliau turut berkempen menjadi tanda tanya yang sukar dijawab oleh sesiapa pun kecuali Yuhaizad sendiri. Lihat calon BN yang gigih ditemani isteri seperti berita di sini.

Benar sekolah adalah milik rakyat tetapi ia adalah hasil perjuangan Barisan Nasional khasnya Umno sehingga berjaya mewujudkan pendidikan yang sempurna dari semua peringkat termasuk pra sekolah. Calon PAS Merlimau perlu sedar perkara ini dan menerima kekalahan beliau esok hari tanpa menyalahkan sesiapa pun. Kerana jelas segala kebaikan yang dibuat oleh Kerajaan Barisan Nasional hari ini adalah untuk rakyat meskipun ada juga yang tidak bersyukur serta kufur seperti Yuhaizad !!! 


Sokong BN tolak Pakatan Haram yang tidak mampu memberi apa -apa kecuali janji palsu.



Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate