Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

04 Mac 2011

Gempar @ Merlimau : Gambar Yuhaizad Berlakon Mengusung Jenazah - Sebarkan !!!




Beberapa hari lepas kematian rakan baik Calon BN iaitu Ali Bashah 63 tahun telah meninggal dunia. Suasana PRK yang rancak menyebabkan kedua calon telah hadir di rumah si mati. Satu tindakan terpuji. Ramai pemberita dan wartawan telah hadir merakamkan aksi calon kedua parti yang bertanding.

Namun apa yang menyedihkan dan tidak disedari ramai orang ialah calon BN Roslan Ahmad tetap mengusung jenazah manakala Yuhaizad melepaskannya kepada orang lain beberapa langkah selepas gambarnya dirakam. Nampaknya Roslan Ahmad telah menunjukkan keikhlasan beliau mengusung jenazah berbanding Yuhaizad yang tidak berapa rajin mengusung jenazah dan lebih pentingkan bertemu pengundi demi undi. Bandingkan gambar di atas dan di bawah dan saksikan dalam youtube yang akan dimuatnaik beberapa ketika lagi.




Bloggers PAS memaparkan beliau memegang jenazah tetapi sisi ini tidak disebarkan kerana takut rakyat tahu perangai buruk calon PAS ini yang memang tidak begitu sedap cerita tentangnya sebelum ini.

Kisah tipu bapa saudara isu Aula Sawit, isu Borneo Security yang didakwa dibuat oleh Yuhaizad dan juga tindakan menipu keahlian belia 4B serta kelulusan sijil diploma yang tidak diiktiraf membuktikan calon Merlimau PAS ini tidak boleh dipilih untuk mewakili rakyat pada 6 Mac 2011 nanti. Pengundi Merlimau perlu tolak calon tidak ikhlas ini.

Tunggu video lengkap perkara ini hari ini sebelum Jumaat.


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

2 ulasan:

Peristiwa Review berkata...

tolong link kan blog ni dalam blog anda, thanks~

http://perkarareview.blogspot.com/

Malay Delima berkata...

salam perjuangan..sy telah link kan blog tuan di blog sy..sy harap tuan dapat link kan blog sy di blog tuan..sama2 lah kita berjuang..

TQ

http://malaydelima.blogspot.com/

Cari Blog Ini

Translate