Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

02 Mac 2011

Gempur lagi : Bob Lokman Pecahkan Tembelang Pas di Blog Beliau !!!


Bob Lokman menjadi popular selepas dipopularkan oleh Pas.

Hari ini dia telah membuka blog beralamathttp://boblokman.blogspot.com.

Menarik nya Bob telah menulis tentang pengiktirafan beliau terhadap agama PAS dengan menulis 'mengapa aku menganut PAS'

Anutan merujuk kepada agama dan adakah ini bermakna Bob Lokman dengan terang mengiktiraf PAS sebagai agama anutan beliau masa kini?

Masya Allah ! Peminat Bob Lokman tidak mustahil akan turut disesatkan oleh PAS.

Maka tugas kita menerangkan kembali kepada Bob Lokman agar beliau sedar PAS bukan agama tetapi politik menggunakan agama.

Berbeza dengan UMNO dimana politik diguna untuk menguat dan mempertahankan agama.

Moga Allah membuka pintu hati Bob Lokman yang dengarnya telah mengalami kekecewaan yang dahsyat dalam hidup beliau yang akan mengejutkan orang jika membacanya.

Namun demi memelihara maruah beliau maka saya nasihatkan Bob Lokman kembali ke jalan Allah dan mempelajari agama dengan Ahlillah (Wali Allah) bukan Ahli SIyasah ( ahli politik )

Anda sebagai peminat dan pembaca blog ini yang WAJIB menyedarkan saudara kita ini yang nampaknya seperti sedang mencari jalan pulang ke arah KEBENARAN tetapi terjumpa 'hantu MAK LIMAH' di tepi jalan.


Moga Allah membuka pintuk hati Bob Lokman dan menyedarkan kita semua agar sentiasa beriman dan bertakwa sepanjang masa. Amin.


kemaskini : 10.34 malam 2 Mac 2011

5 ulasan:

Unknown berkata...

Salam

Harap dapat ziarah laman web ini http://pancapersada.blogspot.com/2011/02/syed-ibrar-warisan-ahlul-bait-hadhrami.html untuk mengetahui latar belakang calon N28 - Syed Ibrahim bin Syed Ahmad Al-Yahya yang tidak diketahui ramai orang. Malah calon tidak pula menghebah-hebahkannya senagao alat untuk memancing undi ramai.

Anak Lenggong berkata...

Kesian aku lihat si BoB ni..hajat dihati untuk mendalami islam dan memperbaiki diri supaya sujud kepada kekuasaan ilahi tetapi dia tersalah lorong dengan berjuang bersama PAS....

Sepatutnya sekiranya dia nak mendalami ajaran islam ..dia hendaklah berguru tetapi apa yang diperhatikan sekarang ini dia telah memperbodohkan diri nya dengan dijadikan hamba oleh sebuah parti politik untuk perjuangan politik sempit mereka...ehmm..baru 2-3 hari berpakaian jubah udah bijak sangat ke si Bob tu mendalami islam..

Kesian aku lihat akan bob ni...hajat dihati nakmendekatkan diri dengan islam tetapi sekarang ni dia mendekatkan diri dengan perkara yang dilarang islam iaitu memaki hamun..menabur fitnah serta menjatuhkan maruah orang lain..adakah ini pengajian islam yang bob pelajari..ingat lah bob islam tu maha suci jangan ko cemari islam tu sebagaimana yang dilakukan oleh rakan2 ko didalam PAS...jangan nanti hajat dihati nak mendekatkan diri kepada allah s.a.w tak tercapai tetapiapa yang ko perolehi adalah kemusnahan diri serta kemurkaan ilahi...ingat laa bob..

Unknown berkata...

MANTAP RISIKAN PANGLIMA!

HEH HEH HEH! MENGAPA AKU ANUT PAS YEK! NASI SUDAH MENJADI BUBUR ... MAMPUS RAKYAT DAH TAK PERCAYA DENGAN CERAMAH BOB LPS NI!

Njah berkata...

Apasal engkau ni bob, kenapa bahlol sangat buat kenyataan. Dulu aku minat betul dengan lawak jenaka engkau, sekarang ni tengok muka pun meluat

albabahmad berkata...

Lebih baik nama boblokman ditukar kepada goblokman

Cari Blog Ini

Translate