Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Mac 2011

Laporan Polis - Blogger PKR dan AMK Melaka Bertumbuk !!!

Gempar!!! Gempar!!! Benarkah seorang anak Cina Angkatan Muda Keadilan bergelut dengan seorang pemuda Melayu AMK Bukit Katil baru-baru ini sehingga menyebabkan beliau bertindak keluar daripada PKR?!! Tidak, ini bukan rekaan! Peristiwa ini berlaku pada 1 Mac 2011 lalu.




Kisahnya begini...pada malam kejadian tersebut seorang ahli AMK Bukit Katil telah hadir di satu majlis ceramah PAS dengan tujuan untuk mendekati dan mengenali calon PAS N27, Yuhaizad Abdullah dengan lebih rapat. Maklumlah kan, calon-calon fuckatan riot ini semuanya terdiri daripada rakyat marhaen? Sudah tentu tidak perlu appointment atau sebarang bentuk protokol untuk menemuinya. Ceramah tersebut diadakan di Jalan Pahlawan, Permatang Serai, Merlimau.



Kira-kira jam 10.30 malam, akhirnya ahli AMK Bukit Katil tersebut, yang juga merupakan seorang blogger  tegar AMK Bukit Katil, dapat juga mendekati Yuhaizad. Namun, ketika beliau sedang bercakap dengan Yuhaizad, secara tiba-tiba Ketua AMK Melaka, Law Bing Haw menariknya dan menolaknya ke tepi. Dengan lagak persis taiko kongsi gelap, Law mengherdik blogger tersebut dan menghalaunya dengan alasan Yuhaizad terlalu sibuk untukbercakap.



Peh, kalah PM!!! Belum jadi wakil rakyat sudah bergalak mengalahkan primadona dan diva! Memang agak janggal jika difikirkan secara logik kenapa Ketua AMK tersebut beria-ia menghalang pencacai PKR sendiri daripada membuat coverage calon sekutu mereka. Apakah Law yang baru sahaja ditabalkan sebagai Ketua AMK Februari lalu, mempunyai motif tertentu di sebalik tindakan samseng ganas beliau itu? Ini Samsul Ketot kena jawab!!!



Walau apa pun, nasi sudah menjadi bubur! Sehari selepas kejadian tersebut, blogger PKR tersebut akhirnya bertindak keluar parti menerusi SMS kepada kepimpinan parti! Satu laporan polis berhubung kejadian kekasaran Ketua AMK Melaka tersebut juga telah dibuat di Balai Polis Malim! Menurut bekas blogger PKR tersebut, beliau telah mencuba berkali-kali untuk berhubung dengan Yuhaizad sebelum itu, tetapi gagal. Sehinggakan pernah sekali, Yuhaizad hanya meletakkan telefon dengan selamba atas alasan sibuk!



Ya, inilah kualiti wakil/calon PAS. Belum pun menang sudah berlagak mengalahkan Muammar Gadhafi! Kalau sekutu sendiri pun diperlakukan seumpama kucing kurap, apatah lagi rakyat bawahan?!! Macamana agaknya Yuhaizad melayan orang-orang tua, orang miskin, anak-anak cacat yang datang menemui beliau mengharapkan bantuan jika sekiranya beliau menang kelak? Jadi, rakyat Merlimau, jadikanlah peristiwa ini sebagai iktibar, selamatkan masa depan kita daripada manusia fasik dan munafik (PAS) dan pastikan ROSLAN sapu bersih esok!!! Takbir!!!

Laporan oleh : Blogger MyMassa


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate